"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 19, 2011

Kelab Penyokong PAS: UMNO Takut Hukum Hudud

Reactions: 
http://www.youtube.com/watch?v=WkS6Fbw6mzg

35 comments:

nor said...

Ya Allah, Berilah hidayah kepada beliau....

Anonymous said...

1.suruh dia tanya nik aziz atau hadi awang!!nak laksanakan undang-undang islam,hudud atau tidak!!
2.takat dok salahkan orang lain jee!!sedangkan Pas tiada perancanganpun nak laksanakan hukum islam!!BERAT hukumnya nanti!!
3.Bukan saja telah dihukum oleh puak melayu ditenang!!takut-takut akan dihukum pulak diSANA nanti!!tak bau syurga nanti!!!
3.puK Paria yang sokong undang-undang islam!!!!masuk islam la oiii!!!tak payah dok mabukkkkkk lagi!!!

Amuraria said...

PARTI SEKUTU APCO MANA BOLEH TERIMA HUDUD ! NANTI TAK BOLEH NAK RASUAH,ZINA,ARAK ,SELEWENG KHAZANAH NEGARA & RAKYAT ,SALAHGUNA SEMUA JENTERA & AGENSI JADI HARTA MAK BAPAK DEPA ! GENG KEPALA LEMBU & SONGKOK TINGGI ANTI HUDUD DARI DULU KINI & SELAMANYA !

Anonymous said...

1.lupa nak bagi tau hangpa puak pas oii!!
2.paria tu dah tau!!pas tak akan laksanakan undang-undang islam!hukum hudud!sebab tu dia jadi ahli kelab penyokong pas!
3.kalau dia tau,pas akan laksanakan hukum islam!!diala orang pertama yang akan tentang pas habis-habisan!!
4.jumpa ulaq dan paria ditengah jalan!pukui paria dulu noo!!tu pesan orang tua dulu-dulu nooo!!

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii...
Itu puak2 Melayu Kafir Harbi mana ala mau itu Tuhan Allah punya Hukum.
Nanti lia olang talak boleh bikin itu "MAMANTAT"
Nanti lia olang talak boleh itu angkat lasuah
Nanti lia olang talak boleh itu kasi hampus semua olang

Kalu ini negale kasi itu Tuhan Allah punya Hukum habis la itu batu2 dlm ini negale. Mcm mane mau bikin bangunan, sekolah, jalan laye.
Kalu kasi itu Tuhan Allah punya Hukum nanti olang ini negale talak tangan woooo...So, mcm mane mau kolek2. Talak syok haaaaa...

Itu pasai ini Melayu Kafir Harbi talak suke ini Tuhan Allah punya hukum.

TARANTULA said...

DAH 2O TAHUN MEMERINTAH KELANTAN, AJIS DAH BUAT KA HUDUD ?????

PAS CAKAP MACAM TAIK, KATA UMNO TAKUT, KENAPA PAS TAK BUAT ???

AJIS KATA TUN M TAK BAGI,,,CAKAP TAKUT KAT ALLAH....NI APA CERITA TAKUT KAT TUN

PPPPIIIIIRRRAAAHHH CAKAP MACAM PANTAT

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii...
Haiyaaaaa..

"Lulu itu pAS mau bikin itu Hukum Tuhan Allah tapi...haaaa.... itu Umno Melayu Kafir Harbi sulah kasi warning - action to be taken by Federal goverment to PAS if they continue to enforce Hudud Law.

Haiyaaa.... Umno...ini apa cakap haaaa..Cakap selupa ular....Lu olang memang Kafir Harbi.

nadia said...

Salam,

anonymous + tarantula di atas mungkin lupa bahawa jika seseorang itu berniat untuk melakukan kebaikkan, dia tetap akan dapat pahala.

mungkin, dia juga lupa bahawa seseorang yang menghalang orang lain daripada melakukan kebaikan dengan apa cara sekalipun, tetap akan mendapat dosa.

mungkin juga, anonymous + tarantula (mungkin orang yang sama), kurang didikan agama sehingga tidak tahu akan hal ini. di sini sahaja sudah berjaya menunjukkan kedangkalan cara pemikiran mereka.

pas masih tidak menjalankan hukum tersebut kerana dihalang. mereka membuat pertimbangan yang berhemah dan berstrategi, sama ada berkeras melaksanakannya sehingga pas dijatuhkan dari pentadbiran negeri kelantan ATAU menyimpan hasrat itu dahulu sehingga mempunyai kesempatan yang lebih baik di masa akan datang untuk melaksanakannya. sekurang2nya mereka pernah berhasrat untuk melakukannya.

tetapi bagaimana dengan umno? adakah mereka mempunyai hasrat untuk melaksanakan hukum ALLAH? kalau dah tak suka pas buat hukum hudud dan dikatakan hukum itu dibuat tidak mengikut Islam yang sebenar... maka toloooong la wahai umno! buatla hukum itu mengikut Islam yang sebenar. panggilla seberapa ramai ustaz2 dan ulama'2 umno. itu lebih penting daripada korang menyalak tak tentu pasal.

sali said...

Ala tak payah nak bg explain la kat mangkuk 2 ekor tu nadia hoi! tak akan masuk punya....nak wat cmner dah jelas otak tahap c....i...hati tak yah nak cakap la...

Anonymous said...

kalau otak umno celaka mana dia tau bab hukum2 Islam termasuk sistem perundangan malaysia ni.dok menyalak macam hanjing kat sini..mcam sial saja..

TARANTULA said...

PANDAILA BAGI ALASAN BERHEMAH LA...KALAU NAK SERIBU DAYA TAK NAK SERIBU DALIH...AJIS CAKAP MACAM TAIK, CAKAP TAKUT ALLAH,PAS TU BAGI ALASAN MACAM2. SAYANG JUGA DIA TAKUT TERLEPAS JADI MB

MASA TAK BERGABUNG DENGAN DAP PUN TAK BUAT, LEPAS NI ADA BERANI KA DENGAN KARPAL SINGH ???

PUAK KAFIR TU HINA ISLAM PUN AJIS TERKANCING GIGI, LEH BUAT KA ???

nadia said...

As salam saudara tarantula,

saya tak heran kalau semua non muslim tak suka dengan Islam. itu adalah lumrah. lebih2 lagi jika memang tak pernah kenal Islam itu bagaimana. bak kata: tak kenal maka tak cinta

tapi, saya sungguh hairan dengan orang2 Islam sendiri yang menghina Islam seperti yang dilakukan oleh umno. dah la menghina Islam, tolak hukum ALLAH, enggan laksanakan Islam secara menyeluruh, hina sunnah nabi lagi.

tolong la wahai saudara tarantula, suruh dan pujukla umno jalankan Islam secara menyeluruh. jangan ambil Islam separuh-separuh. jangan sekadar melaksanakan Islam dalam perkara-perkara yang tak menjejaskan para pemimpin umno sahaja. lakukan la apa cara sekalipun (dengan cara yang halal) untuk membantu umno melaksanakan Islam yang sebenar.

tak perlula saudara susah-susah memikirkan hal-hal dan ideologi orang pas ni. kami rakyat marhein mahukan pelaksanaan Islam yang syumul dalam negara yang tercinta ini!! muktamad!!!...

kenapa kami mahu umno melaksanakannya, bukannya pas?? sebabnya cuma SATU!!!... negara Malaysia yang tercinta ini sedang dipimpin oleh umno, bermakna tanggungjawab umno la untuk mengangkat Islam ke kedudukan yang sepatutnya. peranan umno la untuk melaksanakan segala hukum ALLAH yang diwajibkan ke atas kita umat Islam.

Perlula saudara tarantula dan seangkatan denganmu faham bahawasanya: adalah tanggungjawab kami rakyat marhein untuk mendesak kerajaan untuk melaksanakannya. jika tidak sekalipun, kami mendesaknya walaupun kepada para penyokong tegar golongan pemerintah, selagi itu, kami akan menanggung dosa membiarkan mereka tidak melaksanakan Islam.

sekurang2nya, di akhirat nanti, kami boleh memberi alasan kepada ALLAH bahawa kami telah melakukan usaha2 kecil (kerana setakat itu jer yang kami mampu dan kami adalah hamba2MU yang amat lemah lagi tidak terdaya) untuk menyedarkan para pemimpin negara yang masih enggan melaksanakan Islam sepenuhnya.

nadia said...

(sambungan...

seperkara yang perlu kita semua faham adalah: sama ada mca, mic, dap mahupun ngo2 bukan Islam di negara kita masih belum menghina Islam dalam erti kata yang sebenar. mungkin dalam hati mereka atau tindakan sembunyi2, memang ada. tapi, mereka masih belum menzahirkannya secara jelas nyata.

jika kita fahami betul2, kebanyakannya mengeluarkan pernyataan yang menunjukkan kedangkalan mereka terhadap Islam sahaja.

tetapi, bandingkan pula dengan orang2 Islam dalam umno yang menghina Islam. mana lagi teruk? orang non-muslim menghina Islam ataukah orang Islam sendiri yang menghina Islam??...

Anonymous said...

Cik Mek Molek Nadia.. dan Kawang2 di Neraka takder nampak apa yang terjadi selepas mati!..tapi menurut buku2 yang saya baca hanya dahi/wajah dan hati Muslimin/Muslimat tak dibakar dek api 'NERAKA' sebab dahi/wajah tu pernah solat/sujud menyembah Alloh dan hati pernah meyebut kalimah LailahailLah

soal.. hukum Hudud bukan soal Pas atau Umno ..tapi takdir Alloh belum mengizinkan Hudud di bumi M'sia ~Alloh penentu segala perancangan manusia!

soal Umno tak setuju Hudud! bukan alasan dan bukan kekangan untuk Pas melaksanakann hudud! napa? DAP! ~Lim Guan Eng boleh buat Portfolio non Muslim kat Penang ??? dier tak heboh2kan ~buat dulu kemudian cakap dan umum.. 'SELESAI!'

'well done is better than well said...'

Saranan saye dahulukan dulu Hudud! di Kelantan negeri yang dikuasai 100% pemerintahannya oleh PAS insyaAlloh UMNO tak halangnye.. di Penang bukannye 100% kerusi DAP dalam DUN pong bolen buat nape tak Kelate ???

so.. isu nyer disini pada saye bukan Hudud! atau UMNO! dan PAS! ~tapi lebih kepada kepentingan Politik! dan keling! paria tu dah berjaya porak porandakan hati! dan otak2 muslimin dan muslimat

Semoga Alloh memberi rahmat taufik dan hidayah kepada semua kaum Muslimin dan Muslimat ..aminnn...

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii Anon ka atas,
Wa nampak in Umno manyak takut mau bikin ini Tuhan Allah punya hukum sebab lu olang alah Melayu Kafir Harbi. Talak caya sama itu Koran. Talak caya sama itu lu punya Nabi. Talak caya sama lu punya tuhan. Lu olang cakap saja caye tapi lu olang ala itu was2 lalam lu punya hati...ie ale butoi ka or talak butoi itu lu punya tuhan cakap. Lu olang manyak takut sibab lu oilang bikin salah....lu olan bikin manyak dose. So, kalau lu olang bikin itu tuhan 'Allah punya hukum...sure manyak lu olang punya member sangkut. Som that why lu olang takut plus talak confident sama lu punya tuhan Allah cakap.

Ada butoi kaaaa.......!!!!!

tuan komrad said...

dlu pok nik lngsung xnk sentuh bab2 bangsa dlm perjuangn pas..skrng ni die dh pon ubah nada..die kate perjuangan bngsa melayu perlu diutamakan sbb bngsa melayu adalah bngsa terwal peluk islam kt malysia ni..pelik gak aku kepale otak org tua ni...br skrng ke die sedar org melayu beragama islam..br skrng ke die sedar melayu majoriti kt malaysia ni....bile la pok nik ni nk bersara..blh hj hadi n ustaz nasa n najib pkirkn psl penyatuan ummah..blhla ms tu kita bersatu padu n xikt telunjuk org2 kafir kt malysia ni..blhla ms tu kita pkat2 tunjukkn kekuatan ke perpaduan ummah..br sng kite nk berdakwah iaitu dgn tunjukkn kpd penganut agama lain bhwa islam adlh umat yg terbaik..hai..bile la pok ni nk bersara..asyik dok bg fatwa2 songsang je!!

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii..komrat
Ini melayu Kafir Harbi memang ini macam. Baca paper Utusan Melayau ja...talak baca lain punya ka? Itu paper kasi pusing sama lu punya otakpun lu accept lagi ka? Itu paper tulis angkat potong2 punya TGNA speachpun lu lagi mau caya ka. That why bila itu paper pusing...lu punya otakpun pusing. That why jugak la wa caya ini Melayu Kafir Harbi baca koran talak habis and then angkat itu ayat koran potong2 punya saja. Angkat itu koran punya ayat foloow dia punya needs saja.

Haiyaaaaa...Melayu Kafir Harbi...Melayu Kafir Harbi.

tuan komrad said...

hahaha..aku bkn bc utusan je..sinar harian pon sm je ayt pok nik tu..mksd die lbh kurng je...tajuk seminar tu sndri dh menggambarkn bahawa pok nik sgt menagih sokongn org2 melayu yg sblm ni di 'jahiliyah'kn oleh pok nik kalo xngundi pas...tajuk konvensyen nasional pengupayaan bngsa tu sndri mnjelaskn segalanya..kalo dlu pok nik sgt jijik utk berckp soal bngsa..asabiyah katanya..tp skrng dh siap wt seminar psl bngsa plak..hahahahaha...btul2 uturn..360 darjah!!hehehe.

tuan komrad said...

hahaha..puteraputeriumno dh senyp..dh xtau nk jwb ke..muahahahaha..tula..skong lg org yg mcm lalang..kejap kate blh..kejap kate xblh..smpai ank buah pon dh mereng..hohoho..baik ko tnye pok nik skrng..blh xsebut bngsa melayu dlm perjuangn..dlu die kate xdiutamakan..skrng die kate diutamakan plk sbb org melayu tu islam..hahaha..pok nik pon pening skrng..ank2 buah die lg la pening..

CiliApi said...

Oiiii...Tn komra KARAT

Pi baca texs sebenaq TGNA la...
Hang tok sah pusing2..
Awat la hang ni terkebelakang hah
Mundoq betoi Melayu Umno ni.

Patut la hampa ni bangag2 belaka sbb baca berita yang pusing otak hampa.

Anonymous said...

nikajis nie retire jer dah nyanyuk!.. mcm puteraputeriumno tu.. jugak....!

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii.. Anon kat atas,
Lu ala pernah pigi jumpa itu TGNA ka?
Lu ala pernah gigi cakap2 sama TGNA ka?

Kalu lu talak pernah hahhh...lu wa cakap lu boleh lompat or tujun itu KLCC la. Lu mati katak lagi bagus wooooo.

Cakap selupa lembu.... bolo selupa lembu....hali2 kena bolo itu paper...selupa lembu and lu memang layak carry itu kepala lembu. Patutpun itu UMNo punya lambang selupa kepala lembu...ha..ha..ha.. selupa

Anonymous said...

aiyaaa!..... itu lancau...! gua tarak faham hahahahahahaha

TARANTULA said...

ORANG UMNO KAFIR
ORANG UMNO TOLAK ISLAM
ORANG UMNO JAHILIYAH
ORANG UMNO TAK RETI ISLAM

ORANG PAS ISLAM
ORANG PAS PEJUANG ISLAM
ORANG PAS RETI AGAMA

HA BUATLAH HUDUD DI KELANTAN.
JANGAN PANDAI BERCAKAP SAJA.
HARI NI ORANG NAK TENGOK, BUKAN PANDAI BERCAKAP SAJA.

BUATLAH KALAU BETUL, DAH BERPULUH TAHUN CAKAP TAK BUAT2 PUN...TAKKAN TAKUT KAT NAJIB KOT.

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii Drakula kat atas
Lu memang selupa hantu
Lu hisap dalah olang...and then lu kasi itu olang jadi hantu jugak.
Lu memang sulah kena tipu...and then..lu mau tipu olang pulak.
Lu olang lulu mau take action sama PAS...now...lu olang say mau cabar PAS bikin pulak.
Apa balang ini cakap ini macam...
Cakap selupa cibai....
Otak selupa lembu...
Memang butoi laaaa itu TDM cakap..."Lu olang Melayu Kafir Harbi memang mulah lupa"

ha...ha..haa....
Mau cakap sama lembu...memang bolo laaaa....
Bulak2 Umno memang bolo....
Ala otak... tapi.. otak lembu..
Ala konet....tapi...mau tonggeng selupa lembu....mau mantAT saja.

ha..ha..ha...

Mohd Kamal Adzrin said...

Bodohla saper yang cabar pas laksanakan hudud kat kelantan. undang2 hudud dah lama lulus pun kat kelantan dan terengganu....
persoalannya adalah saper agen pelaksana undang2 nih...? bukan ke polis dan mahkamah??
Yang menahan orang yang bersalah bukankah polis? dan yang mendakwa pesalah bukankah mahkamah? bukankah kedua2 agen ni berada dibawah kerajaan pusat.?? so, kerajaan negeri dah pun menyediakan undang2nya, skarang bukan lagi tugas kerajaan negeri untuk melaksananya.
Janganlah nk bodoh2kan org atau2 nk cabar2 org lain supaya laksanakan sesuatu sedangkan diri sendiri dah 52 ragun memerintah tkde langsung usaha nak buat...

Anonymous said...

oi! mohd kamal adzrin songkok cow tu serupa songkok umno lah cow lagi lembu! bodoh! serupa puak2 cow.. hahahahahaha

CiliApi said...

Yd depa tau mcm mana nak tanggkap parti yg steru dgn depa ja (Umno)
Yg depa pandai gubal macamana nak sekat berita dpd pihak seteru depa ja..
Yg SANGANT depa pandai gubal ialah macamana nak KEBAS duit rakyat ja.

So, bab2 nak gubal hukum Islam ni tak dak langsung....takut...sebab utamanya depa sendiri (puak2 Umno ni) yg buat salah...jadi...takut la depa nak gubal....depa gubal...depa pulak yang kena Hukum.

Ada Menteri Agamapun....serupa ja....cakap ja berdegar2 sebelum ni...tapi...serupa "lancau"...serupa LEMBU kena cucuk hidung....nak cakap tu takut2...sebab nak jaga periuk nasi sendiri.

TARANTULA said...

AKU NAK TERGELAK HANGPA DOK MEROYAN

AKU TANYA AJIS TAKUT NAJIB KA TAKUT KAT ALLAH ??????

DALAM CERAMAH KATA NAK JALANKAN HUKUM ALLAH, BUATLAH HUDUD....TOK SAH DOK KIRALA SAPA NAK HALANG PUN, BAGI RAKYAT MENILAI

BUKTIKAN, TAK PAYAH BAGI ALASAN, JANGAN NAK MENIPU

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii Drakula...

Apa pasal lu manyak bolo hahhhh..
Lu buka buku laaaa...
Lu buka UMNO punya history la...

Bolo macam lembu.....
Ala otak..otak macam lembu..
Itu pasai itu hali ala bawa kepala lembu....

Anonymous said...

Yang aku lagi heran ada orang melayu mengaku terlalu islam tetapi menolak pelaksanaan hukum islam ...

Anonymous said...

Anom 7:21 jawab dengan ikhlas ..

kau sokong hukum islam atau tidak ?

Nadia said...

As salam saudara tarantula,

akui sahajalah yang saudara memang tak kisah atau tak mahu perlaksanaan hukum hudud tu. tak perlu nak pusing2.

kalau saudara mahukan pelaksanaan hukum ALLAH, saudara takkan kisah siapa yang melaksanakannya. kalau saudara benar2 mahu masyarakat hidup dalam syiar Islam, sudah pasti saudara akan mendesak pemimpin negara yang mengawal seluruh perlembagaan negara untuk melaksanakannya.

jika saudara mengharapkan pas sahaja yang melaksanakannya, jelaslah terbukti, anda bukan mahukan pelaksanaan Islam tetapi hanya mahu lihat orang lain yang laksanakan. diri sendiri tidak mahu.

orang yang mahukan pelaksanaan Islam TIDAK AKAN PEDULI siapa yang akan melaksanakannya. yang penting, IA MESTI DILAKSANAKAN. atau sekurang-kurangnya telah melakukan usaha2 untuk melaksanakannya.

Soal berjaya untuk melakukannya atau tidak, itu kuasa ALLAH.Cuba baca dan kaji kesah seekor burung yang berusaha memadamkan api dengan hanya menggunakan paruhnya di zaman nabi ibrahim a.s. walaupun usahanya semacam tak membawa hasil, tetapi ALLAH tetap menilainya.

Anonymous said...

Korang akan tgk Najib akan seleweng Harta Khazanah Malaysia.... Saham Pos Malaysia dalam Khazanah akan dijual kpd Sime Darby, Najib mengunakan Surat Dari Kerajaan Malaysia memaksa Pos Malaysia menjualakan saham itu kpd Sime Darby... pemegang saham twerbesar Sime Darby nie Najib, korg tak nmpak lg ker?? kenapa harus Jual kpd Sime Darby???xde cmpny lain lg ker??

Paiso Awang Zari said...

SALAM,

Sistem politik demokrasi adalah kafir kerana artikel-artikel 43, 44 dan 161 di dalam Perlembagaan Malaysia kita ini adalah kafir.

Perlembagaan Malaysia adalah kafir kerana :

1. Artikel 43 memberi kuasa kpd para pemerintah untuk menjalan dan menguat kuasakan undang-undang manusia ke atas umat manusia;
2. Artikel 44 memberi kuasa kpd para pemerintah untuk membuat undang-undang manusia;
3. Artikel 161 memberi kuasa kpd badan kehakiman untuk menghukum ke atas umat manusia dgn undang-undang manusia;
4. Perlembagaan Malaysia menyerahkan kuasa untuk memerintah manusia kpd manusia;
5. Perlembagaan Malaysia mewujudkan sistem manusia menjadi para hamba kpd manusia;
6. Perlembagaan Malaysia mewujudkan sistem manusia menyembah manusia.

UMNO dan PAS adalah parti-parti politik yang kafir kerana :

1. Mereka menjalan dan menguat kuasakan undang-undang manusia ke atas seluruh umat manusia;
2. Mereka membuat undang-undang manusia yang selain dpd Allah;
3. Mereka menghukum manusia dgn undang-undang manusia;
4. Mereka mempunyai kuasa dan hak untuk memerintah ke atas seluruh umat manusia;
5. Mereka mewujudkan sistem politik yang menjadikan seluruh umat manusia sebagai para hamba kpd manusia;
6. Mereka mewujudkan sistem politik yang menjadikan seluruh umat manusia sebagai para penyembah Tuhan-tuhan Manusia;
7. Mereka menjadikan ahli-ahli Parlimen dan Dun serta Raja-Raja Melayu sebagai Tuhan-tuhan Manusia (Taghut) yang berkuasa dan berdaulat ke atas manusia;
8. Mereka menyetujui dan meredhai sistem politik demokrasi yang kafir;
9. Mereka mengamal, mengimani dan menganuti agama demokrasi yang kafir;
10. Mereka tidak menolak dan mengingkari kerajaan demokrasi dan undang-undang demokrasi yang kafir.

Dalam politik Malaysia – kafir UMNO lawan kafir PAS!

Sikap Islam terhadap agama demokrasi yang kafir adalah untuk tidak mengamalkannya, untuk menjauh dan memisahkan diri kita dpdnya, untuk menolak dan mengingkarinya serta untuk memusuhi dan membencinya (4:60; 60:4).

Allah melarang kita dpd mengamalkan sistem politik demokrasi sebagai jalan dan cara untuk memperjuangakan Islam :

Firman Allah : Fatir 10
Sesiapa yang mahukan kemuliaan (maka hendaklah ia berusaha mencarinya dengan jalan mematuhi perintah Allah), kerana bagi Allah jualah segala kemuliaan. Kepada Allahlah naiknya segala madah yang baik (yang menegaskan iman dan tauhid untuk dimasukkan ke dalam kira-kira balasan), dan amal yang soleh pula diangkat-Nya naik ( sebagai amal yang makbul – yang memberi kemuliaan kepada yang melakukannya). dan sebaliknya; orang-orang yang merancangkan kejahatan (untuk mendapat kemuliaan), adalah bagi mereka azab seksa yang berat; dan rancangan jahat mereka (kalau berkesanpun) akan rosak binasa.

Allah melarang kita dpd mengamalkan sistem politik demokrasi yang kafir ini dan Allah menyifatkan orang-orang yang mengamalkannya sebagai orang-orang yang merancang untuk melakukan kejahatan yang akan dihumban ke dalam neraka nanti (Fatir 10).

Misi Islam di dunia ini adalah untuk :

1. Menghapuskan kerajaan manusia melalui Jihad, Perang dan Revolusi;
2. Menegakkan kerajaan Allah melalui Jihad, Perang dan Revolusi.

Firman Allah :al-Baqarah 251
Sekiranya Allah tidak menahan segolongan manusia dengan segolongan yang lain nescaya rosak binasalah bumi ini.

Allah memerintahkan kita supaya melancarkan Jihad, Perang dan Revolusi dalam bentuk yang OFENSIF ke atas Kerajaan Demokrasi Malaysia kita ini tanpa terlebih dahulu kita ini diserang dan diperangi sehingga ianya (kerajaan demokrasi) mengalami keruntuhan dan kehancuran yang total untuk kemudiannya digantikan dgn kerajaan Allah (2:251; Hajj:40).

Firman Allah: al-Baqarah 193
Dan berperanglah sehingga tiada lagi fitnah (penindasan) dan jadilah agama untuk Allah.

Jihad, Perang dan Revolusi dilancarkan sehingga “fitnah” itu, iaitu penindasan yang wujud dalam bentuk kerajaan dan undang-undang demokrasi itu, mengalami keruntuhan dan kehancuran yang total untuk kemudiannya digantikan dgn kerajaan Allah.

Sekian, terima kasih.

Paiso Awang Zari