"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 17, 2011

Keadilan Untuk Semua: 1 Lagi Kezaliman Pihak Berkuasa

Reactions: 
http://www.youtube.com/watch?v=RZYHW2zEjCs


10 comments:

Warek Bagayut said...

Rupa2nya mcm ni noh pihak berkuasa nak jaga nama. Sanggup menutup kesalahan, sanggup membohongi rakyat, sanggup memutar-belitkan fakta, sanggup memfitnah keluarga mangsa semata2 nak jaga nama agensi mereka.

Aku memang syak apa yang berlaku pada Kugan, Teoh Beng Hock, Amirulrashid dan yang terkini pada pakcik Said adalah dari perbuatan penguasa2 berikut.

Memang cilaka dan biadap betoi penguasa yang macam ni. Di dunia mereka boleh menipu, menginiaya dan fitnah tapi, di akhirat kita akan bertemu kembali.

Amuraria said...

KEZALIMAN DAH JADI DASAR PARTI SEKUTU APCO ,KENA IKUT CARA ZIONIS TERMASUK MEDIA CETAK & ELEKTRONIK YANG MEMANG BUAT KERJA-KERJA DAJAL SELALU MENYOKONG REJIM PEROSAK & PERASUAH !

Anonymous said...

1.kes terbaru tak sama dengan kes kugan dan beng hock kot!
2.kugan dah pasti gangster!kalau polis siasat kugan macam pondan jee!!lama-lama malaysia ni dipenuhi dengan gangster!
3.beng hock tu bunuh diri!awattt hangpa tak dak akai sangat dok bela dia!!

Anonymous said...

Cuba kita tanya POLIS.....
Cuba kita tanya Ketua UPP yg keluar dalam berita tu...

"Pasai apa depa masih nak tipu dan memfitnah mangsa yang di bunuh dan di tembak?"

Cuba pulak tanya Hishamuddin....
"Pasai apa dok pertahankan lagi perbuatan UPP dan ketua UPP tu?"

JANGAN SAMPAI RAKYAT BANGKIT MEMBERONTAK !!!!!!

Anonymous said...

Aku sokong polis....

Anonymous said...

Polis hanya buat kerja dia....kes ni ada ramai saksi..kita jgn cepat buat kesimpulan...peristiwa ini berlaku di tempat awam...so kita jgn cepat percaya pada satu vesi cerita bermotifkan politik berniat mahu menjatuhkan kredibility perkhidmatan kerajaan...perlu sabar ...cerita sebenar sure kluar....lihatlah Peristiwa di SAUK perak beberapa tahun dlu....mana cerita konspirasi oleh pas hingga hari ini pas diam cerita pasal sauk?.?

Anonymous said...

Bodoh punye org,tkde otak..kalau beng hock nk bunuh diri tkkan dia dia dtg kt pjbt sprm...baik dia bunuh diri kt umah je..bodoh punye org..ade akal fikirlah..

topeng perak said...

bodola..beng hock bnh diri sbb tekanan dr bos2 dieorg iaitu dap..beng siap xnk blk umh lg..die nk tumpang ddk kt opis sprm tu..lgpon mmg bodo tahap dewa la kalo sprm yg bunuh beng hock..kn beng hock nk dedahkn psl salah laku bos2 dap die..xkn sprm nk bunuh satu2nya saksi yg die ade..dap n pr pembunuh beng hock!!

Addin said...

salam perjuangan..mohon linkkan blog-http://addin77.blogspot.com,ana..t.kasih

Anonymous said...

membeotak je smua rakyat...Polis akan auta segala fakta utk mmpertahan kan KERAjaan Babi Negara nie... cm kes remaja kena tembak hari tu pn byk dorg nak berdalih....kalo wa ni ade duit byk mmg wa dah hapuskan smua polis yg wat taik tu....