"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 11, 2011

PRN Sarawak: Blowpipes & Bulldozers

Reactions: 
Sebelum korang tengok video dekat bawah ni, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

http://youtu.be/d9QFqSUKQpw

http://youtu.be/T8H2e78xilI

http://youtu.be/WL1oh3pGhY8


7 comments:

Anonymous said...

1.laaaa!!macam balak kat kelantan jee!!
2.sama la jugak dengan nasih puak orang asli di ulu kelantan!!
3.oittt!!kuman diseberang!!hang nampak!!gajah tepi mata!!hang buat boddooo jee!!
4.tak malu ke oii!!

PAS BANGANG said...

Kuda kayu pakatan...

Camna Sarawak untuk pakatan..DAP dapat makan la kot, tapi PKR dengan PAS makan angin boleh la...

Kenapa ko tak download video ANWAR tengah mengongkek je..kan senang..tak payah nak putar belit lagi..hehehehe

Anonymous said...

Tanpa Nama berkata...
11 April 2011 3:25 PM
baru bian berbangsa lunbawang seorang aktivist kristian berhaluan kiri....beliau merupakan ahli gereja sedunia dan bertanggungjawap dldlm aktivity penyebaran agama kristian dimalaysia...beliau juga adalah org yg paling vokal dlm menentang keputusan penggunaan kalimah allah dan beliau lah antara yg menyaman kerajaan atas isu ini.....isu melayu murtad? Di PJ dan Kl dan selangor amnya yg diberitakan mencecah ratusan ribu....tanya PAS ..,mereka ada statistik....siapa bertanggung jwp?...kita tanya BARU BIAN bakal CM sarawak......apa peranan beliau dlm isu tersebut....sila lihat nama beliau dlm senarai mubaligh mubaligh kristian dimalaysia.....ini kristian Specis TOTOK...Sebakan maklumat ini nescaya islam selamat....selamatkan dunia islam di sarawak dari anasir PKR yg pluralism dan komunis DAP serta puak kristian totok mcm Baru Bian....

Anonymous said...

umno selama ini bermuka-muka untuk mengharamkan injil bahasa melayu,rampas tapi kerana ugutan pihak kristian,kelam kabut baru nak kaji tindakan yg perlu konon...

azhar mansor tiada kena mengena dengan pilihanraya swak,jd memang dah lama umno menyesatkan orang melayu dan islam...

king taib yang perabih harta rakyat swak tu yang ugamanya apa?kalau dia mengaku islam maknanya beliau telah salah untuk dijadikan ikutan anak muda kerana telah mencemarkan nama baik islam...

zakwan said...

Anon 11.32, you idiot
Sarawak has a high Christian population
Statistically, 1 in 2 Sarawakian is Christian
So what's wrong with a Christian as Sarawak chief minister?
Didn't UMNO gave the Penang Chief Minister post to a Chinese since independence because the majority of Penangnites are Chinese?

Jangan buat bodoh
Selamat dunia Islam, my ass
Tak payah layan Sarawak
Tumpu perhatian kat Semenanjung dulu
Sebab UMNO, judi sudah halal
Skrg porno sudah halal
Ada yg kata video porno adalah sebuah dokumentari

Anonymous said...

UMNO dah sangap kat SARAWAK...kat semenanjung bersepah org melayu murtad..dia kalut nak selamat Islam kat sarawak..
Tak cukup dah sangap mai pula otak biru...suruh org p layan blue, UMNO otak dah haru biru...
Nampak sgt UMNO nak tergolek dog kat Sarawak..

Anonymous said...

Bro orang Melayu murtad pon salah UMNO jugak ka Yang budak Melayu belajar pandai2 kat asrama penuh bantuan kerajaan salah UMNO jugak ka? ingat2 la bro kalau tak dak UMNO Melayu entah ada kat mana skang ni,bukan semuanya salah dia orang buat ada yang salah ada plak yang betul ini asyik kutuk manjang