"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 27, 2011

"Saya Pangkah Semua Undi Pos"

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...


15 comments:

Anonymous said...

1.tu harakah tahun 99!!maknanya kejadian tu dah lama!!zaman pakat-pakat tak dak akai!
2.sekarang zaman bila!!gunalah fakta yang terbaru!!
3.samalah macam puak pas sekarang!!dulu parti islam!!sekarang parti puak kapiaq!!!

Sniper said...

hihi, jenuh cari arkib tahun 99.

Anonymous said...

lama baru, pencacai parti sama masih mencaci lagi

Anonymous said...

kalo tak pembohong bukan umNO la tu..
rakyat malaysia dulu, kini dan selamanya asyik kena bohong dgn umNO.

fakta yg terbaru..dibawah pengaruh APCO, umNo akan lagi kuat pembohong..

Anonymous said...

DARI DULU DAH TIPU,SAMPAI LA NI TIPU.SLOGAN BARU UMNO.TIPU DULU,KINI DAN SELAMANYA.BN NAMPAK JE BADAN MACAM GAJAH RUPANYA JIWA TIKUS

Anonymous said...

hahaha..oi pojie ganja..nape xambik brita zaman2 british dlu..hahaha..cerita lm yg diulang2..ni je la modal pr..blogger n nuar juburi sm je..ulang2 crita yg sma..xde isu br ke oi..hahaha.

Anonymous said...

ni ape cite ni..khalid samad tkt utk join flotila n dh pon tarik diri..tkt kene tembk dgn israel katenye..die jgk ckp yg die cintakan dunia..hahah..cintakan jaw mp s.alam die..lgpon ni penggal akhir die..lps ni xde lg dh..aku n kwn2 akn pastikn s.alam bkn lg di bwh pr!!

mankeldai said...

menang dengan cara menipu, hidup tak berkat! contoh anak-anak pemimpin sekarang.

Anonymous said...

btul ckp mankeldai tu..pr menang 4negeri dgn cara menipu mmg xberkat!!hahaha..jom join BERSHIT..blh mkn shit rmai2..

Anonymous said...

baca sini wahai penyokong umno yang buta hati

http://www.khalidsamad.com/2011/06/flotilla-2-lifeline-for-gaza-ll4g-dan.html

Anonymous said...

mcm2 plak alasan khalid samad ni..merajuk xtentu psl..nk seribu daya..xnk seribu dalih..dh mmg tkt dgn peluru israel la tu..mule la gune mcm2 dalih..ahahah.dasar pengecut

Mankeldai said...

kah,kah,kah........ameno dan pdrm fobia dengan warna kuninig! chong wei semalam menang badminton terbuka dengan memakai baju kuning! kah,kah,kah..........

Anonymous said...

puak2 bershit ni nnti akn disembur dgn air kuning..iaitu air taik..hahaha.

Jeo Botak said...

Patut la Umnopurno mempertahankan sangat Umni pos. Rupanya point mereka nak menipu rakyat. Undi dgn cara tak halal. Patutpun bila jadi pemimpin, rosak habis rakyat malaysia. Rupanya menang dgn cara haram.

Anonymous said...

eheh... awat la bekas tentera ni dok pi pecah tembelang? tak besyukur kat umno merentah pun, ni... yang puak penyokong umno dok naik angin ni bukan marah kat hang tapi depa sentai orang pas kata pas sudah tidak islam pasai tukar nama islam dengan kebajikan, sebenarnya puak umno dok pikiaq kebajikan macam hak depa dok buat,ni aku nak habaq kat juak umno makna kebajikan yang pas maksutkan; ialah mencari keredhaan ALLAHSWT dalam pemerentahan.