"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, July 25, 2011

BERSIH 2.0: Hitler Pun Pening Dengan PDRM

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

http://youtu.be/1xDo1F8a7eA

11 comments:

Joe Botak said...

cayalah guan eng..makin byk pertandingan berbikini kt png..ni msti hasil dakwah ajaran sesat pas ni..hahaha..bravo pok nik.

Anonymous said...

ake ake..apa la pemimnpin2 pr nih tak reti2 tengok kiri kanan bila nak lintas jalan ake ake kan dah kantoi tu!!! Aku makin caya lak bukti2 video ni jadik semakin kepimpinan pr sedar dirimereka tu tak lah sekebal mana..apa yang dia orang buat tak kan terle[as pandang...ake ake inikan pula dari mata Allah.

Anonymous said...

Eleh macamlah kita lupa pemimpin puak mana yang pecat Mufti Selangor suatu ketika dahulu kerana menghalang wanita Islam terlibat dalam acara berbikini di dalam pertandingan ratu cantik. Macamlah kita lupa puak mana yang bersekongkol membunuh ulama dan menghalang/menyukar ulama-ulama dari memberi tazkirah di masjid-masjid di seluruh negara.

Kalau tengok kiri kanan, depan belakang dan atas bawah pun, kalau puak polis tu dah ada niat nak mencederakan/membunuh pemimpin-pemimpin yang mampu melingkupkan UMNO sampai rapat... dia langgar juga walaupun member tu mematuhi semua undang-undang jalan raya mahupun serba mak nenek undang-undang.

Ingat pihak polis ni baik sangat ke????

Bodoh punya UMNO... bodoh lagi mereka yang membelanya.

Anonymous said...

1.peningla jugak isu ni noo!!yang polis kata mat sabu tak dilanggar oleh pajero!!yang mat sabu kata dia dilanggar oleh kereta polis!!bukan pajero polis!!
2.macam ni la mat sabu noo!!bawak 4 saksi kejadian!!bawak kes kemahkamah!!
3.senang cerita noo!!

Joe Botak said...

hahhaha..oi puak2 pr bodo..korng pon gunekn vid jgk ke..vid kn besi...xleh dijadikan saksi...hahahaha...makin byk penyelewengan pr ni dibuktikan..kate dlu xleh jdkn vid sb saksi..skrng balaci2 nuar juburi tua kutuk ni jdkn vid sbg saksi plak..lawak la mat sabu leher pendek ni..sekejap kate pajero lnggar...sekejap kate waja..hahaha..nuar juburi pon pening mcm ni!!

Anonymous said...

Pembela-pembela UMNO ni memang dilahirkan bengap... takkan faham undang-undang Allah... malah dengan sengaja mereka mempersendakan hukum Islam. Mereka bukannya tahu bahawa tulisan mereka akan menempatkan diri mereka ke neraka.

Empat orang saksi adalah untuk tuduhan zina. Yang melihat kemaluan lelaki memasuki kemaluan wanita saling merelai... disepakati ulama termasuk untuk perbuatan liwat.

Tuduhan rogol tidak termasuk dalam tuduhan zina kerana dah tentu satu pihak tidak merelai perbuatan tu... rogol di dalam aspek jenayah... tidak memerlukan 4 saksi. Sebaliknya menggunakan bukti-bukti dan saksi-saksi seperti dalam cerita CSI.

Dalam kes-kes jenayah lain pakai prosedur biasa sajalah UMNO ooooi.

UMNO memang sesat dan menyesatkan. Malah para pembela UMNO lebih sesat.

Sudah tiba masanya mereka perlu ditumbangkan.

Anonymous said...

betut2...... itula akibat x blaja agama ..........

Anonymous said...

Empat orang saksi adalah untuk tuduhan zina. Yang melihat kemaluan lelaki memasuki kemaluan wanita saling merelai... disepakati ulama termasuk untuk perbuatan liwat-mamat diatas.

1.laaaa gitu ka!!boleh percaya ka ilmu agama dari puak-puak pas ni!!dok nampak gelong je!!
2.sat negara islam!sat undang islam!sat amanat hadi wang!sat barua puak kapiaq!!depa tafsir hadis dan Al-Quran ikut kehendak depa!!bukan berdasarkan hukum Islam!!
3.sahlah mamat-mamat puak pas ni akai dilutut jee!!patutpun ada yang menyatakan video tak boleh digunakan sebagai bukti!besi jee!!
4.kih!kih!kih!manalah tau kot-kot dalam semua kes depa perlukan 4 saksi jugak!!sejarah dah buktikan nooo!!!

Anonymous said...

sambung..

1.laaaa!!ingatkan dok bincang kes KHALWAT mat sabu!!rupanya kes lain la pulak!!
2.banyak sangat kes mat sabu ni!!pelbagai!!khalwat!langgar dek polis!ambiq duit derma memali!!
3.sebab tu keliru kes yang mana satu!!
4.kih!kih!kih!

Anonymous said...

Selangorku Darul Vigil..

http://www.youtube.com/watch?v=5IEo7kUiU4k&feature=player_detailpage

Anonymous said...

Aku x prnh tgk puak2 yg bodo dan payah nak paham selain puak UMNO. Xtau mmg bodo ataupun saja2 bt bodo. Semoga Allah berikan hidayah.