"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 24, 2011

BERSIH 2.0: PenChaChai Dilanggar Mat Sabu

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Klik sini ataupun gambar dekat atas kalau tak nampak...

Dekat bawah ni pulak, kenyataan Mat Sabu masa Sidang Media di Pejabat SUHAKAM bertarikh 13hb. Julai, 2011...

http://youtu.be/zkbIp7W5KS0

Sape kantoi...??? PenChaChai yang Bangang nak cakap apa lepas ni...??? Kecik-kecik tak nak mampos... Jadi PenChaChai menyusahkan orang...

7 comments:

Anonymous said...

Wa dah kata....vedio yang pihak polis sedang tayangkan di TV-TV pencacai Umnopurno mengenai YB Mat Sabu tak ubah malah sebijik macam kes vedio pembunuhan kejam polis terhadap seorang ustaz dan beberapa pengikutnya di MEMALI, Kedah lebih sedekat dahulu.

Propaganda penayangan filem di TV=TV oleh pihak polis mengenai kes pembunuhan kejam mereka di MEMALI itu adalah adalah semata2 utk mengelirukan dan membohongi rakyat tentang perkara sebenar dan melindungi kesalahan yg pihak polis telah lakukan. Hingga sekarang kita dapat lihat kes pembunuhan kejam Ustaz Ibrahim Libya dan pengikutnya masih tergantung di mahkamah. Inilah permainan jahat pihak polis dalam melindungi kesalahan yang telah mereka lakukan.

MEMANG JIJIK PERBUATAN POLIS2 INI....

Anonymous said...

1.mamat diatas!!tak payah banding dengan ibrahim libya la!jauh beza!!bagai langit dan bumi!!lagipun perjuangan pas sekarang bukan untuk tegakkan negara islam!undang-undang islam!perjuangan pas sekarang ialah untuk merasa gelaran datuk!datuk sri!YB!naik merc!!puak-puak pas sekarang nak sebut negara islam pun dah tak berani!!pernah hangpa dengaq puak pas macam nik aziz!hadi awang!mat sabu sebut tentang negara islam!!undang-undang islam!!sebut pun depa dah tak berani!!
2.kalau tenguk video polis tu!!memangla pajero tu tak langgar motor mat sabu!!dah ikut mat sabu!!kereta polis yang langgar dia!!kalau boleh mat sabu tunjuk la bukti yang sahih!yang pakat-pakat boleh percaya!!
3.mat sabu ni bukan boleh dipercaya sangat!!hipokrit besaq!!dulu tahun 1998!!dia la yang tuduh anuar peliwat!anuar itu dan ini!!kalau hangpa tak percaya hangpa tenguk majalah tamadun tahun 1998!!pengarang tamadun masa tu ialah lufti!!
4.sekarang!!!perangai dia lebih kurang anuar jee!!kalau harun dinka!pakat-pakat hormatla jugak!!

Melayu Raya said...

Mat Sabu ni pun dah macam mat sapu lak.Dah mula pandai berlakon macam Anwar gak..apa susah sangat sekarang musim sumpah,minta la dia buat sumpah laknat yg dia kena langgar. Lepas tu kita tengok hasil nya!!!!

Lemah Lutut said...

Mat Sabu ni kaki kelentong x le percaya punya org.. buat lawak boleh la. Dulu dah kena tangkap khalwat kat kelantan tahun 90an. Masa Anuar dlm BN dulu, dia la dgn si Karpal Singh yg mati-mati dok canang kes liwat Anuar sampai Tun M pecat Anuar .. tp skrg boleh tido sebantal dgn Nuar .. Caitt !!..apa punya org la lu, boleh belah la, x dak integrity langsung..!

Anonymous said...

Sebenarnya kereta polis proton di belakang tu yang langgar YB Mat Sabu. Tapi telah di potong filem tu dari tatapan rakyat dan dihebohkan kononnya YB Mat Sabu terjatuh dan terbabas.

Bijak....Bijak... pihak polis ni utk menipu rakyat.
Memang betoi macam kata2 anon 11:29 tu. Polis memang bijak menipu semata2 utk menjaga nama dan imej polis yang dah busuk tu.

Memang LAHANAT perbuatan polis2 ni....

Ipoh Mali said...

Anon 11.29,

Puak2 PAS lagi jijik, tabung derma untuk mangsa Memali tu depa pi rembat and sapu sendiri. Mangsa tak dpt apa2. Buku yg mangsa nak dedahkan kisah derma yg depa sapu tu .. depa g blok & x kasi edar kan kat org ramai. Sudah lah korang puak2 PAS ni, nampak jer baik dgn janggut & kopiah tapi hati busuk ..!! Kaki aniaya org jgk..!!

Anonymous said...

Siapa yg arahkah polis bunuh ustaz ibrahim libya???

UMNO......!!!!

Siapa yg melakukan kerja PEMBUNUHAN KEJAM ITU????

POLIS.......!!


JADI....POLIS IKUR ARAHAN SIAPA???

UMNO......!!!