"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 22, 2011

BERSIH 2.0: Video Polis Kantoikan Diri Sendiri!

Reactions: 
PADA 9 Julai 2011, iaitu tarikh yang sama dakwaan Mat Sabu dilanggar kereta Polis sebelum ditahan, Portal The Malaysian Insider ada menyiarkan berita mengenai dakwaan tersebut, yang juga pada hari yang sama perhimpunan BERSIH 2.0 diadakan

Jelas, terang dan nyata, Portal The Malaysian Insider melaporkan bahawa Mat Sabu dilanggar dengan sebuah kereta Polis sebelum ditahan, diulangi dilanggar dengan KERETA POLIS sebelum ditahan. Sila rujuk sendiri berita ini, klik! [Malaysian Insider].

Polis dengan yakin dan bangganya mengeluarkan video untuk membuktikan Mat Sabu menipu. Tapi malangnya video yang dikeluarkan oleh Polis, menguatkan lagi dakwaan bahawa Mat Sabu memang benar dilanggar oleh kereta Polis sebelum beliau ditahan 9 Julai lalu.

Bermula pada durasi ke 2:18 di dalam video yang dibentangkan oleh Polis, jelas sekali menunjukkan bahawa kereta Polis berada pada bahagian kanan jalan (lorong yang salah), sementara motorsikal yang ditunggangi Mat Sabu dilihat tumbang di hadapan kereta polis tersebut.

Apa yang melucukan, Polis memutar belitkan cerita untuk menegakkan benang yang basah dengan cara mengalihkan isu. Polis mendakwa Mat Sabu tidak dilanggar oleh pajero (Land Rover) Polis. Memanglah! Sebab mat Sabu dilanggar oleh kereta proton waja Polis. Saksikan video di bawah dengan mata kepala anda sendiri.

http://youtu.be/eDUTAt91U2w

Mat Sabu: Saya dilanggar oleh kereta Polis sebelum ditahan.
Polis: Kami ada bukti bahawa Mat Sabu tidak dilanggar oleh Land Rover Polis.
Mat Sabu: Saya dilanggar oleh kereta Polis sebelum ditahan.
Polis: Mat Sabu bohong! Mat Sabu tidak dilanggar oleh Land Rover Polis!
Mat Sabu: Saya dilanggar oleh kereta Polis sebelum ditahan.
Polis: Mat Sabu bohong! Land Rover itu tak langgar Mat Sabu! Mat Sabu jahat! Polis baik!

ReJaM© "Patut ditubuhkan satu badan khas untuk menangkap Polis yang kuat tipu..."

29 comments:

Anonymous said...

Padan muka MAT SABU...N... sialan...Mampus tak nak.... Penipu besar.... anak murid Nuar AlJuburi..

Anonymous said...

Aku tak sanggup untuk katakan Mat Sabu salah..tapi bila dilihat jalan itu one way..Jika Abang Mat cuba untuk buat U-turn itu dah kira melawan arus..Jadi sesiapa tolong konfirmkan jalan itu 2-way.

Amuraria said...

BILA NANGOI PENYOKONG PARTI PANDI KUTTY MEMBUTA TULI DAN MEMBABI BUTA SOKONG FITNAH ,LAYAKLAH SPESIS NANGOI-NANGOI NI JADI AHLI SEKUTU UMNO@APCO KAHKAHKAH !

Anonymous said...

1.tenguklah jugak video mat sabu tu!!rasanya mat sabu tak dilanggar oleh kereta polis tu!bila kereta polis tu halang motor mat sabu!motor tu hilang kawalan!mat sabu pun terjatuh!!
2.tak payah banyak cerita la oii!!apa kata mat sabu dan penunggang motor tu!!panggil semua media!!media pr atau media bn!!siap dengan mesin uji bohong lagi!!cerita tentang peristiwa tersebut!!ada berani mat sabu!!
3.takat ni!!tiada pewnjelasan dari mat sabu kan!!puak-puak pr dan puak bn jee yang dok buat 1001 andaian ikut otak masing-masing!!
4.atau mat sabu saman la polis atas cerita kena langgar ni!!
5.dok tunggulah sampai lani!!kot-kot anuar saman datuk T atau papa gomo yang dok siar cerita blue film dia!!awat anuar tak berani!!takut mat sabu pun tak berani jugakla nooo!!!!!

Mat Despatch said...

Kepada Amuraria .. lu cakap bahasa apa ? Lu sakit jiwa ka tulis macam org gila meroyan.. jiwa lu memang jiwa org lalok. Menyampah gila gua dgn spesis org macam ni..!

Mat Sabu dah kantoi ..!! Nak fitnah polis jugak. Tuan punya blog pun sama. Kalau dah salah tu mengaku saja la. x pyah nak kelentong. Ingat polis bodoh macam lu ke ?

Anonymous said...

Mohamad Sabu berkata, jika polis tidak teragak-agak menyamannya kerana mendakwa dia menipu, pihak beliau juga tidak teragak-agak untuk menyaman polis atas dakwaan memfitnah dirinya.-malaysiakini

1.nampak gayanya mat sabu TIDAK buat aduan pada polis atau SAMAN polis!!dia cuma dok bawak cerita!!
2.pakat-pakat dah cemuih dengan lawak boddo macam nii!!

Budu Ketereh said...

Aku memang x percaya dgn Mat Sabu ni. Macam2 alasan dia akan keluarkan bila dah kantoi. Sama macam bila dia kantoi kena tangkap khalwat kat Kelantan dulu pada tahun 90an. Sejak tu memang aku x suka mamat ni sebab suka kelentong. Di sebabkan dia ni suka buat lawak, aku rasa lebih elok dia masuk program Maharaja Lawak jer.

Anonymous said...

Kah..kah..kah...
Rupanya ada lagi anjing2 yang tak ngaku menyalak...tapi ada orang nampak..anjing memang nyalak.

kah..kah.,.kah..
Rupanya ada anjing yang tak ngaku gigit orng...tapi ada orang nampak...anjing2 tu memang gigit orang

kah..kah..kah...
Rupanya ada anjing yang paksa orang caya cerita anjing2...tapi..orang ramai yang tak mau caya

kah..kah..kah..
Rupanya bila orang ramai tak mau caya cerita anjing2...anjing2 ni naik angin dan nak gigit orang ramai pulak

kah..kah..kah..
Orang ramai lagi caya yang anjing2 ni bla cakap memang suka kencing....

Anonymous said...

tak payah criter banyak lah. mat sabu ni mat rempit. lari dari polis. tu aje dah salah. bila jatuh ke kena langgar ke kena tembak pun memang patut sebab ingkar arahan polis. patut dia berhenti bila diarahkan. kalu rasa tak besalah dan polis tahan dia tidak ikut procedure baru lah saman polis. mat sabu tu korang pilih jadi pemimpin, macamni ke contoh pemimpin. kalau undang2 pun korang tak hormat baik declare perang. bior mampus semua ni, nanti tengok korang mati syahid ke atau mati katak.pas korang ni bodoh.

Anonymous said...

Dalam kes ni..Mat Sabu tak salah. Dia cuma pembonceng..Yang salah pembawa motor tu. Siapa yang mahu eksiden?Masuk skru kat kaki pulak..Pembawa tu terdesak dan dia rasa akan lepas kalau buat U-turn..Mat Sabu pun tak tahu budak ni akan U-turn tergezut..Diikutkan statement Mat Sabu memang betul dia dilanggar. Tetapi, siapa melanggar siapa?

Anonymous said...

Penunggang motor ikut undang-undang jalan raya secara bersih. Dia tak buat U-turnpun. tapi ikut bulatan kecil yang disediakan untuk pengguna jalanraya berpatah balik sebab tak nak melawan arus seperti yang dilakukan oleh pajero tersebut. Dari segi peraturan jalan raya penunggang berada dilaluan yang betul.

Joe Botak said...

ape2 pon mat sabun mmg kaki kelentong...oi bdk2 pr yg bodo...skrng malaysia today mainkn isu psl hrga tiket bola plak..naik rm10..abs sume psl gov org2 pr yg bodo ni nk bangkang...tiket kelab2 epl lwn mal aritu sanggp plak bli..mmg cilake la org2 pr ni!!!elok balaci2 nuar juburi ni campak kt israel je...mmg bodo!!sume nk dibangkangnye!!!skrng ni makin byk konsert2 kt i city..hahahhaa..nmpk sgt pas ckp je lbh..kalo sekutu sndri wt maksiat die biar je...mmg dasar cilake!!!!

Anonymous said...

Kau orang nampak tak troper polis tu undur kebelakang utk menghalang motor tu. Motor tu dah elok mengelak tapi troper polis tu mengundur dan melanggar motor tu.

Jadi.,,, memang betol la apa yang dikatakan oleh YB Mohd Sabu. Polis yang langgar motor.

Tapi... yang hairannya puak2 ANJING ni masih nak MEMBELIT dan menipu rakyat DAN tak mahu ngaku salah.

Tapi apa yang nak dihairankan... sifat ANJING memang macam tu.
TAIK sendiri pun tak mahu ngaku....sedangkan memang jelas itu TAIK ANJING.

ha...ha..ha...
ANJING....ANJING...

Joe Botak said...

HAHHAAHHA..PUAK2 BALACI DAPIG DH MULE MERABAN PSL KES MAT SABUN NI..ADE YG KATE KETE WAJA..ADE YG KATE TROOPER...PADAHAL MAT SABUN TU YG JATUH..DIE NK JD MAT REMPIT..NK LARIKN DIRI DR POLIS..TP SBB PRT BOROI..MOTO DIE XDPT KAWL..HAHHAHHA

APE2 PON PUAK2 PR NI MMG KAKI KELENTONG..CTHNYE..NUAR JUBURI TUA KUTUK A.K.A BALACI YAHUDI KATE HADI AWNG KENE LAYAN DGN TRUK..HADI AWNG KATE POLIS LYN DIE BAIK..CKP SAPE NK PERCAYE NI..HADI AWNG KE NUAR JUBURI CILAKE..HAHAHAHAHAH..DASAR KAKI PEMBOHONG N PEMBELIT..LPS PUAK2 ULAMA KALAH TRUK..ANDA SUME AKN SAKSIKN KEJATUHAN N KEKALAHAN TRUK PRU13 NI...TUNGGUUUUU...

Anonymous said...

Selepas melihat video yg sgt mantap dari Polis diRaja Malaysia ini maka yakinlah aku bahawa Mat Sabu tu salah. Kelihatannya polis tidaklah sengaja nak halang motor tu dan dua lagi kereta waja tu kalau terlanggar pun tak sengaja.

So mesti Mat Sabu tu saja suruh budak bawak motor tu pura2 jatuh pastu dengan rela hati Mat Sabu menghentak lututnya ke jalan supaya rabak. Ini sama kes dgn Anwar jugaklah ni, Self Inflicted Injury untuk memburuk-buruk kan PDRM yg senantiasa Cemerlang Germilang dan Terbilang.

Kepada rakan2 pro Umno Gemilangku yang lain, tolong dedahkan lagi semua Self Inflicted Injury yg geng2 PKR ni semua buat supaya suma orang Msia tahu yang kita Umno dan PDRM ni tak pernah buat benda jahat pada org. Ini suma fitnah.

Semoga BN terus memerintah bumi Msia ni selama-lamanya! Hidup Umno Pukimak!!!! Pergi mampuslah korang yg menyokong parti lahanat BN ni. Ptui!!!

Anonymous said...

apa kesalahan mat sabu sehingga polis layan dia seperti penjenayah??bangang punya polissss..

Anonymous said...

Yang bestnya tu ANJING2pun buat film...tapi....yang BANGANG nya anjing2 tu ialah dia orang paksa supaya orang ramai percaya film yg diolah oleh anjing2 tu. Kemudian kalau tak mau caya,,,,anjing2 tu nak GIGIT orang yang tak mau caya...


ha..ha..ha..
kah...kah..kah...

Memang dasar ANJING......ANJING KURAP....

Anonymous said...

Buat cerita filem....lepas tu paksa orang percayakannya.

Muah....muah...muahhhhhh.....

lebih baik aku tengok cerita DORAEMON lagi baik...

muah...muah....mauh....

Skrip cerita macam cerita PEMBUNUHAN OLEH POLIS KEATAS SEORANG USTAZ di MEMALI aja.....

muah...muah...muah....

Anonymous said...

Sidang media Mat Sabu di pejabat SUHAKAM pada 14/07/11, Perhatikan apa yg dikatakan Mat Sabu pada detik (1:37). Pastu sendiri pikir...

http://www.youtube.com/watch?v=zkbIp7W5KS0&feature=related

Anonymous said...

kena kenceng sekali peristiwa memali...kes anwar...mcm2 kenceng polis dah buat. boleh nak percaya polis lagi..mati hidup balik pun aku tetap x percaya polis malaysia!!!lancau lah polis malaysia!

Anonymous said...

ANJING MEMANG SUKA KENCING.....

Nak tengok macamana ANJING kencing....???
Sebelah kaki mesti angkat punya....

ha...ha...ha...

MEMALI....MEMALI.....!!!!
TAK PERNAH AKU LUPAKAN....PEMBUNUHAN KEJAM YANG DILAKUKAN POLIS2 DURJANA,
LEPAS MEMBUNUH...MENIPU PULAK RAKYAT....MEMANG SEBIJIK PERANGAI ANJING

Anonymous said...

kalau dah anjing memang anjinglah...siapa lagi anjing anjing umngok anak haram jadah

Anonymous said...

Anonymous said...
Padan muka MAT SABU...N... sialan...Mampus tak nak.... Penipu besar.... anak murid Nuar AlJuburi..
July 23, 2011 1:46 AM
Anonymous said...



suka buat lawak, aku rasa lebih


elok dia masuk program Maharaja Lawak jer.



July 23, 2011 3:22 PM
Anonymous said...
Kah..kah..kah...
Rupanya ada lagi anjing2 yang tak

ngaku menyalak...tapi ada orang nampak..anjing memang nyalak.


kah..kah.,.kah..
Rupanya ada anjing yang tak ngaku gigit orng...tapi ada orang


nampak...anjing2 tu memang gigit orang




kah..kah..kah...
Rupanya ada anjing yang paksa orang

caya cerita anjing2...tapi..orang ramai yang tak mau caya




kah..kah..kah..
Rupanya bila orang ramai tak mau caya cerita anjing2...anjing2 ni



naik angin dan nak gigit orang ramai pulak

kah..kah..kah..
Orang ramai lagi caya yang anjing2

ni bla cakap memang suka
kencing....
July 23, 2011 6:50 PM
Anonymous said...
tak payah criter banyak lah. mat
sabu ni mat rempit. lari dari
polis. tu aje dah salah. bila jatuh
ke kena langgar ke kena tembak pun memang patut sebab ingkar arahan
polis. patut dia berhenti bila
diarahkan. kalu rasa tak besalah
dan polis tahan dia tidak ikut
procedure baru lah saman polis. mat
sabu tu korang pilih jadi pemimpin,




macamni ke contoh pemimpin. kalau undang2 pun korang tak hormat baik declare perang. bior mampus semua ni, nanti tengok korang mati syahid


ke atau mati katak.pas korang ni bodoh.
July 23, 2011 8:25 PM


Anonymous said...
Dalam kes ni..Mat Sabu tak salah. Dia cuma pembonceng..Yang salah

pembawa motor tu. Siapa yang mahu eksiden?Masuk skru kat kaki

pulak..Pembawa tu terdesak dan dia rasa akan lepas kalau buat U-

turn..Mat Sabu pun tak tahu budak ni akan U-turn tergezut..Diikutkan statement Mat Sabu memang betul dia dilanggar. Tetapi, siapa melanggar


July 24, 2011 12:31 AM
Anonymous said...
Kau orang nampak tak troper polis tu undur kebelakang utk menghalang motor tu. Motor tu dah elok mengelak tapi troper polis tu mengundur dan melanggar motor tu.

Jadi.,,, memang betol la apa yang dikatakan oleh YB Mohd Sabu. Polis yang langgar motor.

Tapi... yang hairannya puak2 ANJING ni masih nak MEMBELIT dan menipu rakyat DAN tak mahu ngaku salah.

Tapi apa yang nak dihairankan... sifat ANJING memang macam tu.
TAIK sendiri pun tak mahu ngaku....sedangkan memang jelas itu TAIK ANJING.

ha...ha..ha...
ANJING....ANJING...
July 24, 2011 12:49 AM
Joe Botak said...
HAHHAAHHA..PUAK2 BALACI DAPIG DH MULE MERABAN PSL KES MAT SABUN NI..ADE YG KATE KETE WAJA..ADE YG KATE TROOPER...PADAHAL MAT SABUN TU YG JATUH..DIE NK JD MAT REMPIT..NK LARIKN DIRI DR POLIS..TP SBB PRT BOROI..MOTO DIE XDPT KAWL..HAHHAHHA

APE2 PON PUAK2 PR NI MMG KAKI KELENTONG..CTHNYE..NUAR JUBURI TUA KUTUK A.K.A BALACI YAHUDI KATE HADI AWNG KENE LAYAN DGN TRUK..HADI AWNG KATE POLIS LYN DIE BAIK..CKP SAPE NK PERCAYE NI..HADI AWNG KE NUAR JUBURI CILAKE..HAHAHAHAHAH..DASAR KAKI PEMBOHONG N PEMBELIT..LPS PUAK2 ULAMA KALAH TRUK..ANDA SUME AKN SAKSIKN KEJATUHAN N KEKALAHAN TRUK PRU13 NI...TUNGGUUUUU...
July 24, 2011 2:25 AM
Anonymous said...
Selepas melihat video yg sgt mantap dari Polis diRaja Malaysia ini maka yakinlah aku bahawa Mat Sabu tu salah. Kelihatannya polis tidaklah sengaja nak halang motor tu dan dua lagi kereta waja tu kalau

Anonymous said...

Anonymous said...
Padan muka MAT SABU...N... sialan...Mampus tak nak.... Penipu besar.... anak murid Nuar AlJuburi..
July 23, 2011 1:46 AM
Anonymous said...



suka buat lawak, aku rasa lebih


elok dia masuk program Maharaja Lawak jer.



July 23, 2011 3:22 PM
Anonymous said...
Kah..kah..kah...
Rupanya ada lagi anjing2 yang tak

ngaku menyalak...tapi ada orang nampak..anjing memang nyalak.


kah..kah.,.kah..
Rupanya ada anjing yang tak ngaku gigit orng...tapi ada orang


nampak...anjing2 tu memang gigit orang




kah..kah..kah...
Rupanya ada anjing yang paksa orang

caya cerita anjing2...tapi..orang ramai yang tak mau caya




kah..kah..kah..
Rupanya bila orang ramai tak mau caya cerita anjing2...anjing2 ni



naik angin dan nak gigit orang ramai pulak

kah..kah..kah..
Orang ramai lagi caya yang anjing2

ni bla cakap memang suka
kencing....
July 23, 2011 6:50 PM
Anonymous said...
tak payah criter banyak lah. mat
sabu ni mat rempit. lari dari
polis. tu aje dah salah. bila jatuh
ke kena langgar ke kena tembak pun memang patut sebab ingkar arahan
polis. patut dia berhenti bila
diarahkan. kalu rasa tak besalah
dan polis tahan dia tidak ikut
procedure baru lah saman polis. mat
sabu tu korang pilih jadi pemimpin,




macamni ke contoh pemimpin. kalau undang2 pun korang tak hormat baik declare perang. bior mampus semua ni, nanti tengok korang mati syahid


ke atau mati katak.pas korang ni bodoh.
July 23, 2011 8:25 PM


Anonymous said...
Dalam kes ni..Mat Sabu tak salah. Dia cuma pembonceng..Yang salah

pembawa motor tu. Siapa yang mahu eksiden?Masuk skru kat kaki

pulak..Pembawa tu terdesak dan dia rasa akan lepas kalau buat U-

turn..Mat Sabu pun tak tahu budak ni akan U-turn tergezut..Diikutkan statement Mat Sabu memang betul dia dilanggar. Tetapi, siapa melanggar


July 24, 2011 12:31 AM
Anonymous said...
Kau orang nampak tak troper polis tu undur kebelakang utk menghalang motor tu. Motor tu dah elok mengelak tapi troper polis tu mengundur dan melanggar motor tu.

Jadi.,,, memang betol la apa yang dikatakan oleh YB Mohd Sabu. Polis yang langgar motor.

Tapi... yang hairannya puak2 ANJING ni masih nak MEMBELIT dan menipu rakyat DAN tak mahu ngaku salah.

Tapi apa yang nak dihairankan... sifat ANJING memang macam tu.
TAIK sendiri pun tak mahu ngaku....sedangkan memang jelas itu TAIK ANJING.

ha...ha..ha...
ANJING....ANJING...
July 24, 2011 12:49 AM
Joe Botak said...
HAHHAAHHA..PUAK2 BALACI DAPIG DH MULE MERABAN PSL KES MAT SABUN NI..ADE YG KATE KETE WAJA..ADE YG KATE TROOPER...PADAHAL MAT SABUN TU YG JATUH..DIE NK JD MAT REMPIT..NK LARIKN DIRI DR POLIS..TP SBB PRT BOROI..MOTO DIE XDPT KAWL..HAHHAHHA

APE2 PON PUAK2 PR NI MMG KAKI KELENTONG..CTHNYE..NUAR JUBURI TUA KUTUK A.K.A BALACI YAHUDI KATE HADI AWNG KENE LAYAN DGN TRUK..HADI AWNG KATE POLIS LYN DIE BAIK..CKP SAPE NK PERCAYE NI..HADI AWNG KE NUAR JUBURI CILAKE..HAHAHAHAHAH..DASAR KAKI PEMBOHONG N PEMBELIT..LPS PUAK2 ULAMA KALAH TRUK..ANDA SUME AKN SAKSIKN KEJATUHAN N KEKALAHAN TRUK PRU13 NI...TUNGGUUUUU...
July 24, 2011 2:25 AM
Anonymous said...
Selepas melihat video yg sgt mantap dari Polis diRaja Malaysia ini maka yakinlah aku bahawa Mat Sabu tu salah. Kelihatannya polis tidaklah sengaja nak halang motor tu dan dua lagi kereta waja tu kalau

Anonymous said...

Anonymous said...
Padan muka MAT SABU...N... sialan...Mampus tak nak.... Penipu besar.... anak murid Nuar AlJuburi..
July 23, 2011 1:46 AM
Anonymous said...



suka buat lawak, aku rasa lebih


elok dia masuk program Maharaja Lawak jer.



July 23, 2011 3:22 PM
Anonymous said...
Kah..kah..kah...
Rupanya ada lagi anjing2 yang tak

ngaku menyalak...tapi ada orang nampak..anjing memang nyalak.


kah..kah.,.kah..
Rupanya ada anjing yang tak ngaku gigit orng...tapi ada orang


nampak...anjing2 tu memang gigit orang




kah..kah..kah...
Rupanya ada anjing yang paksa orang

caya cerita anjing2...tapi..orang ramai yang tak mau caya




kah..kah..kah..
Rupanya bila orang ramai tak mau caya cerita anjing2...anjing2 ni



naik angin dan nak gigit orang ramai pulak

kah..kah..kah..
Orang ramai lagi caya yang anjing2

ni bla cakap memang suka
kencing....
July 23, 2011 6:50 PM
Anonymous said...
tak payah criter banyak lah. mat
sabu ni mat rempit. lari dari
polis. tu aje dah salah. bila jatuh
ke kena langgar ke kena tembak pun memang patut sebab ingkar arahan
polis. patut dia berhenti bila
diarahkan. kalu rasa tak besalah
dan polis tahan dia tidak ikut
procedure baru lah saman polis. mat
sabu tu korang pilih jadi pemimpin,




macamni ke contoh pemimpin. kalau undang2 pun korang tak hormat baik declare perang. bior mampus semua ni, nanti tengok korang mati syahid


ke atau mati katak.pas korang ni bodoh.
July 23, 2011 8:25 PM


Anonymous said...
Dalam kes ni..Mat Sabu tak salah. Dia cuma pembonceng..Yang salah

pembawa motor tu. Siapa yang mahu eksiden?Masuk skru kat kaki

pulak..Pembawa tu terdesak dan dia rasa akan lepas kalau buat U-

turn..Mat Sabu pun tak tahu budak ni akan U-turn tergezut..Diikutkan statement Mat Sabu memang betul dia dilanggar. Tetapi, siapa melanggar


July 24, 2011 12:31 AM
Anonymous said...
Kau orang nampak tak troper polis tu undur kebelakang utk menghalang motor tu. Motor tu dah elok mengelak tapi troper polis tu mengundur dan melanggar motor tu.

Jadi.,,, memang betol la apa yang dikatakan oleh YB Mohd Sabu. Polis yang langgar motor.

Tapi... yang hairannya puak2 ANJING ni masih nak MEMBELIT dan menipu rakyat DAN tak mahu ngaku salah.

Tapi apa yang nak dihairankan... sifat ANJING memang macam tu.
TAIK sendiri pun tak mahu ngaku....sedangkan memang jelas itu TAIK ANJING.

ha...ha..ha...
ANJING....ANJING...
July 24, 2011 12:49 AM
Joe Botak said...
HAHHAAHHA..PUAK2 BALACI DAPIG DH MULE MERABAN PSL KES MAT SABUN NI..ADE YG KATE KETE WAJA..ADE YG KATE TROOPER...PADAHAL MAT SABUN TU YG JATUH..DIE NK JD MAT REMPIT..NK LARIKN DIRI DR POLIS..TP SBB PRT BOROI..MOTO DIE XDPT KAWL..HAHHAHHA

APE2 PON PUAK2 PR NI MMG KAKI KELENTONG..CTHNYE..NUAR JUBURI TUA KUTUK A.K.A BALACI YAHUDI KATE HADI AWNG KENE LAYAN DGN TRUK..HADI AWNG KATE POLIS LYN DIE BAIK..CKP SAPE NK PERCAYE NI..HADI AWNG KE NUAR JUBURI CILAKE..HAHAHAHAHAH..DASAR KAKI PEMBOHONG N PEMBELIT..LPS PUAK2 ULAMA KALAH TRUK..ANDA SUME AKN SAKSIKN KEJATUHAN N KEKALAHAN TRUK PRU13 NI...TUNGGUUUUU...
July 24, 2011 2:25 AM
Anonymous said...
Selepas melihat video yg sgt mantap dari Polis diRaja Malaysia ini maka yakinlah aku bahawa Mat Sabu tu salah. Kelihatannya polis tidaklah sengaja nak halang motor tu dan dua lagi kereta waja tu kalau

Anonymous said...

Anonymous said...
Padan muka MAT SABU...N... sialan...Mampus tak nak.... Penipu besar.... anak murid Nuar AlJuburi..
July 23, 2011 1:46 AM
Anonymous said...



suka buat lawak, aku rasa lebih


elok dia masuk program Maharaja Lawak jer.



July 23, 2011 3:22 PM
Anonymous said...
Kah..kah..kah...
Rupanya ada lagi anjing2 yang tak

ngaku menyalak...tapi ada orang nampak..anjing memang nyalak.


kah..kah.,.kah..
Rupanya ada anjing yang tak ngaku gigit orng...tapi ada orang


nampak...anjing2 tu memang gigit orang




kah..kah..kah...
Rupanya ada anjing yang paksa orang

caya cerita anjing2...tapi..orang ramai yang tak mau caya




kah..kah..kah..
Rupanya bila orang ramai tak mau caya cerita anjing2...anjing2 ni



naik angin dan nak gigit orang ramai pulak

kah..kah..kah..
Orang ramai lagi caya yang anjing2

ni bla cakap memang suka
kencing....
July 23, 2011 6:50 PM
Anonymous said...
tak payah criter banyak lah. mat
sabu ni mat rempit. lari dari
polis. tu aje dah salah. bila jatuh
ke kena langgar ke kena tembak pun memang patut sebab ingkar arahan
polis. patut dia berhenti bila
diarahkan. kalu rasa tak besalah
dan polis tahan dia tidak ikut
procedure baru lah saman polis. mat
sabu tu korang pilih jadi pemimpin,




macamni ke contoh pemimpin. kalau undang2 pun korang tak hormat baik declare perang. bior mampus semua ni, nanti tengok korang mati syahid


ke atau mati katak.pas korang ni bodoh.
July 23, 2011 8:25 PM


Anonymous said...
Dalam kes ni..Mat Sabu tak salah. Dia cuma pembonceng..Yang salah

pembawa motor tu. Siapa yang mahu eksiden?Masuk skru kat kaki

pulak..Pembawa tu terdesak dan dia rasa akan lepas kalau buat U-

turn..Mat Sabu pun tak tahu budak ni akan U-turn tergezut..Diikutkan statement Mat Sabu memang betul dia dilanggar. Tetapi, siapa melanggar


July 24, 2011 12:31 AM
Anonymous said...
Kau orang nampak tak troper polis tu undur kebelakang utk menghalang motor tu. Motor tu dah elok mengelak tapi troper polis tu mengundur dan melanggar motor tu.

Jadi.,,, memang betol la apa yang dikatakan oleh YB Mohd Sabu. Polis yang langgar motor.

Tapi... yang hairannya puak2 ANJING ni masih nak MEMBELIT dan menipu rakyat DAN tak mahu ngaku salah.

Tapi apa yang nak dihairankan... sifat ANJING memang macam tu.
TAIK sendiri pun tak mahu ngaku....sedangkan memang jelas itu TAIK ANJING.

ha...ha..ha...
ANJING....ANJING...
July 24, 2011 12:49 AM
Joe Botak said...
HAHHAAHHA..PUAK2 BALACI DAPIG DH MULE MERABAN PSL KES MAT SABUN NI..ADE YG KATE KETE WAJA..ADE YG KATE TROOPER...PADAHAL MAT SABUN TU YG JATUH..DIE NK JD MAT REMPIT..NK LARIKN DIRI DR POLIS..TP SBB PRT BOROI..MOTO DIE XDPT KAWL..HAHHAHHA

APE2 PON PUAK2 PR NI MMG KAKI KELENTONG..CTHNYE..NUAR JUBURI TUA KUTUK A.K.A BALACI YAHUDI KATE HADI AWNG KENE LAYAN DGN TRUK..HADI AWNG KATE POLIS LYN DIE BAIK..CKP SAPE NK PERCAYE NI..HADI AWNG KE NUAR JUBURI CILAKE..HAHAHAHAHAH..DASAR KAKI PEMBOHONG N PEMBELIT..LPS PUAK2 ULAMA KALAH TRUK..ANDA SUME AKN SAKSIKN KEJATUHAN N KEKALAHAN TRUK PRU13 NI...TUNGGUUUUU...
July 24, 2011 2:25 AM
Anonymous said...
Selepas melihat video yg sgt mantap dari Polis diRaja Malaysia ini maka yakinlah aku bahawa Mat Sabu tu salah. Kelihatannya polis tidaklah sengaja nak halang motor tu dan dua lagi kereta waja tu kalau

Anonymous said...

Dan dengan tak semena-mena, maka video yang dikatakan saksi besi yang buta dan tuli itupun, telah diterima sebagai bukti adanya. Begitulah fatwa yang berubah-rubah menurut keadaan si Yang Memerlukan. Lawak la bius Pas ni.

Anonymous said...

Lawak sungguh la puak2 pencacai PAS ni .. dengan sekelip mata saja mata depa dah ada kuasa mcm Superman.. siap ada yg boleh see thru & boleh nampak apa jadi kat belakang trooper tu. Mata depa pun boleh jadi clear gila sampai boleh nampak jelas apa yg berlaku.

Lawak gila la pencacai2 PAS ni. kalau dah kantoi tu buat la cara dah kantoi, jgn dok berdolak-dalik. Dah keluar mcm2 versi sb cuba nak tegakkan benang basah..!!

Anonymous said...

Why can’t we engage in Positive and Ethical Politicking ie without finding fault(ie not done obvious)…do we have to dig into one;s underwear…. If one does this, then the one that comes to power will definitely go into your underwear AND this will never end…The losers will be the general masses having to bear with Mud Slinging..
Avoid LIES, DECEIT and FALSE DECLARATION under the pretext of Freedom Of Information…Why THE MALAYSIAN LIAR of MAT SABU and TIAN CHUA have to lie to the people..They had lied before BUT they cannot forever go on lying…One will get caught as in Mat Sabu and Tian Chua’s case..BUT the biggest and world No ! Liar has to be the Drunkard, Womaniser, Playboy, Bad Father, Dirty Husband the One and Only RPK (Raja Penipu Kelentong)…he dares to scoop stories from afar, not in the ring..taking potshots from afar..adding Cowardice to his titles
Has Nik Aziz, Abdul Hadi got to bear with this…hahhahahah …As PAS is no longer a Party of Scholars, they have changed into UMNO of sorts,,,lying for their own political benefit….What a pity… Mta Sabu is good at this, END JUSTIFIES THE MEANS…That is PAS can now tolerate BOOZE, WINE, MASSAGE during Ramadhan…This has never happen…Only under Nik Aziz as SPIRITu-ual Leader..Where is the BRETHREN IN BELIEF Slogan, MEMBANGUN BERSAMA ISLAM and of Course, HUDUD, you dude.
As for DAP,well, the Teo BH case shows that with little power One can go crazy on Government fund, what if you have billions….China tetap China….Chinese and Money never parts, only in death…then they bring Hell Money to bribe the Angels to enter Paradise..
The PKR…well, another Mr Bean..Parti Kelentong Rakyat..living on stories and symphaties ..Befora BERSIH 2, I told many friends..If after this Anwar uses another NeckBrace and blame any death on Police, I give up on them…WAS I NOT RIGHT? Umpteen of my friends are now with me, away from Anwar and PKR and many more are likeminded…Can I trust AZMIN the Wifeseller or the cronies of Anwar….Whatmore with Khalid Ibrahim as the Great Clown, not taking His Faith seriously but thinking only about his Fate…why no ban on entertainment and blessing MTV…
I hate ALL political parties now…I used to like PAS and PKR but not this time round…I think Mat Sabu, Husam,Nizar, Dr Zul, Khalid Samad, Anwar, Nik Aziz has gone TOO Far to repent..and the scholars are Shying away BECOS THEY LOST BADLY IN PARTY POLLS, WHATMORE IN NATIONAL POLLS…Sorry Tuan Ibrahim, Nasaruddin, Harun Din and all Ustaz,,,Just do what you best…gather the people, teach them, educate their hearts and make doa to Allah to make Malaysia safe under ulama nor Liberals….