"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 20, 2008

Muzakarah UMNO Pas sudah bermula?

PUTRAJAYA 20 Julai - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, muzakarah di antara UMNO dan Pas telah bermula dengan pentemuan di peringkat jawatankuasa yang dianggotai oleh pemimpin-pemimpin tertinggi daripada kedua-dua parti itu.

Tanpa menyebut bila pertemuan itu diadakan, Perdana Menteri memberitahu sehingga kini sebanyak tiga pertemuan telah diadakan oleh jawatankuasa itu.

`Ia membabitkan pemimpin tertinggi iaitu melibatkan mereka yang boleh membuat keputusan,'' katanya kepada pemberita selepas merasmikan perisytiharaan Suruhanjaya Koperasi Malaysia dan sambutan Hari Koperasi Negara 2008 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di sini hari ini.- Utusan.

TP - Kalau muzakarah dengan UMNO untuk masa depan Islam di Malaysia, yes aku setuju ( walaupun dalam hati aku 100% tak setuju ).tapi kalau muzakarah dengan UMNO untuk masa depan "Bangsa Melayu"...100% aku TAK SETUJU.siapa yang tak kenal UMNO?

Binatang "Anjing" kalau dah tersepit lolongannya bisa menghibakan pendengaran pendengar...tapi sekali engkau lepaskan "Anjing" tu dari "kesepitan"nya...kaki engkau yang no wahid akan jadi mangsa taring binatang "Anjing" ni!!!

No comments: