"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 27, 2009

Ketua Polis Selangor Wajar Letak Jawatan..! - malaysiakini

  • Keputusan bedah siasat kedua ke atas mayat suspek kumpulan samun dan curi kereta mewah, A.Kugan, 22, di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) semalam, dijangka diketahui dalam tempoh empat hingga lima minggu lagi.
  • Keputusan tersebut akan dapat diperoleh selepas beberapa ujian dan penyelidikan ke atas beberapa sampel yang diambil termasuk tisu kulit mayat Kugan selesai dijalankan.
  • Pengarah PPUM, Profesor Dr. Ikram Shah Ismail berkata, penyelidikan kes tersebut memerlukan kajian mendalam dan kebiasaannya memakan masa lama.
  • Menurutnya, sampel yang diambil akan dihantar ke makmal patologi PPUM manakala sebahagian lagi mungkin ke Jabatan Kimia atau makmal luar.
Woi..! 4 minggu? hah? 5 minggu? biar betoool..! awat 1st post mortem boleh dapat result tak sampai 24 jam?

Yang aku tau kalau ikut 1st post mortem, lepas hantar mayat dekat Hospital Serdang, esoknya Ketua Polis Selangor habaq hasil bedah siasat menunjukkan mangsa mati akibat dari masalah paru-paru berair. dalam paru-paru mangsa ada air.

Yang 1st tu tak betul ke? yang 1st tu buat post mortem ke main agak ikut sedap tekak je?

Ketua Polis Selangor ni apa? Ketua Polis Selangor ke Ketua Penipu Selangor?

Ketua Polis ni tak tau prosedur post mortem ke? Ketua Polis ni buat statement awal ikut sedap tekak ke ikut hasil bedah siasat doktor?

Kalau ikut hasil bedah siasat doktor, mana laporannya?

Kalau tak de laporan... SAH mamat ni Ketua Penipu Selangor..!

Woi..! Letak jawatan la woi..! buat busuk nama Polis Di Raja Malaysia je woi..!

4 comments:

Harimau-Menaip said...

Sebulan? Memang lama gila...
Betul ke macam tu? Ada tak doktor kat sini yang buleh kompom kan...

Pelik...Den tak nak orang post mortem den nanti...

Anonymous said...

Kalau betul KP Selangor bersalah.. mahu ka dia letak jawatan.. phoorah.. muka jenis macam tu sama dengan spesis ketua depa yang kat atas tu.. mana ada maruah...

Anonymous said...

Itu FoolList aa... atak itu macampunya, wa tatak helan. Itu passat wa cakap dia FOOLLIST mukan POLIS. POLIS tatak bikin itu macam punya. Dia punya bos aaa... pun sama kipala macam dia punya buah punya anak... sama2 bikin cakap atak manyak mohong... dia punya bos aaa... paling TOP itu FOOLLIST.
wa cakap butut ma.... tatak mohong, tatak tipu, tatak pukul olang, tatak bunuh olang... tatak punya....! semua tatak punya.

kulupSakah said...

bukan setakat letak jawatan, tapi kunci, simpan dan petisejukkan je jawatan tu..tak pun post mortem lubang idung bodoh dia..