"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, January 24, 2009

Perjumpaan Blogger Di Port Pasar Seksyen 16 Shah Alam - malaysiakini

Reactions: 
Di Port Pasar Seksyen 16 Shah Alam Selangor
Jam 9 Pagi Hingga 12 Tengahari
Ahad
25 Januari 2009

Pakaian: Relaks

Berminat: komen di sini...

http://www.satublogtotal.blogspot.com/

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/


Terima Kasih...

...

Barangkali telah naik steam dengan cadangan ini ialah:

BloggerIsa
BloggerradenjowoDelete
BloggerZubli Zainordin






Topengperak_Xinwugi

5 comments:

kulupSakah said...

ahhhhhhhhh...tak dapat dtg!! pastu korang dtg dewan sivik MPPJ mlm nanti ada malam palestin! yg tu aku ada!

ahli baru said...

Macam mana nak kenal anda dan siapa pula tunggu di Port Pasar Seksyen 16 tu...?

Ada sesiapa yang boleh dihubungi..?

Topengperak_Xinwugi® said...

mu kontek no ni : 013 973 9721

kulupSakah said...

sb jangan dtg pulak ye? takkan nk nyebok jugak

mountdweller said...

Sayangnya saya tak dapat datang, jauh ooo...!