"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, February 17, 2009

Orang UMNO Ada Teloq Ka..? - malaysiakini

Reactions: 
Ok... bagi aku kes YB Eliza dah selesai... pasai apa aku habaq dah selesai? aku bukan polis pun... betoi... dah selesai bagi aku bila Eliza habaq mai, dia tawarkan diri untuk letak jawatan sebagai EXCO dan jugak ADUN. full stop...

Yang ni aku puji sikap berani YB Bukit Lanjan... kalau benda ni jadik dekat UMNO hangpa ingat depa berani dak letak jawatan?

Chua Soi Lek tu bukan ahli UMNO woi... tak yah la nak buat cerita bangang..!

Khir Toyo nak apa lagi? hang nak bertanding dekat DUN Bukit Lanjan ka? aku cabar hang pi bertanding dekat DUN Bukit Lanjan kalau Pilihanraya Kecil diadakan dekat sana. amacam? lu berani ka?

Ni aku cabar sungguh-sungguh ni. geng-geng blogger pro UMNO, kalau hangpa ada Teloq, hangpa angkut Khir Toyo pakat ramai-ramai mintak Khir bertanding dekat DUN Bukit Lanjan kalau ada Pilihanraya kecil dekat sana.

Kalau betoi hangpa ada teloq, hangpa sahut canaran aku.

Khir Toyo, kalau hang ada teloq, hang pi bertanding dekat DUN Bukit Lanjan kalau ada PRK dekat sana..!

Setakat dok melalak sana-sini mengalahkan anak anjing baru beranak, baik hang buktikan pengaruh hang dalam Pilihanraya Kecil kalau ada peluang.

Apa kata hangpa orang-orang UMNO? hangpa ada teloq ka tak dak teloq?

*cilako... BerukBand selor sungguh... x leh nak upload gambo... ingat nak attach gambo telor... chait..!

38 comments:

zali said...

apa benda awak merepek ni labu?

khir toyo bukan calon yang akan
diletak bn di bukit lenjan...hang
cabar pun tak guna...

apapun...pru 3 bukit akan menyaksikan pr kehilangan 3 kerusi di 3 negeri yang diperintah sementara tu...

bye-bye pr!

Anonymous said...

eeenaaaa....emmmm lenaaaa.ni teloq apa laaa.....satu tu dah memang yb...satu tu memang tak dak teloq=confirm=lu pikir laa sendiri...kuanggggg.....kuang....kuang

KOPI LWN GOUT said...

salam topeng perak,marah sangat sampai lupa si Khir Tempe ni pun kan adun gak,si Khir ni sekarang gila meroyan dan gila talak,sejarah dalam negeri Selangor menjadi pemimpin BN pertama yang berikan pembangkang berkuasa tu yang dok merapu dan meroyan tak habis-habis,bagi aku lah apa kata umno selangor lantik si KHIR ini jadi pengarah pilihanraya kecil,baru boleh tengok betul-betul ada telorrrrrr ke tak?macam mana plak rupa muka botox tempe bertukar jadi botox tempeyek kita pun nak tahu juga kan,Khir kalau si ELI yang pompuan tu pun berani nak letak jawatan kau yang JANTAN ada telorrrrrrr ke?

zali said...

kesian pro pr...

dah tak dapat nak menerima
kenyataan...khir toyo jadi mangsa...

hoi al duburi kalau tak ada bukti
jangan la main tuduh-tuduh...tau la
awak ada hati nak mendubur kan porn
star ganyut tu...

Permatang said...

kisah 3 bukit yag menjadi taruhan.www.permatang.blogspot.com

Anonymous said...

Kah kah kah 2500 kali...melayu ama melayu betekak.... org dlm gambaq tu rilek aje....bodo...

Anonymous said...

aku ahli keadilan permatang pauh...hang betui punya kurang ajaq,hang ni betui buat malu pr.awat tak dak ke tajuk yg lebih elok sikit ka,tak reti ka hang beradap,mak pak hang tak ajaq hang beradap ka.pasai hang lah org dok kata org2 pr ni kurang ajaq.ni aku nak pesan hang jgn dok bagi malu parti woii.ubah cara tulisan tu elok2.hang tau maki hamun saja.jgn dok pelingkup parti sendiri nanti kot hang minum pakai straw...

Topengperak_Xinwugi® said...

Anon 10:34 - Pala Pak Hang la... aku pedulik hapa hang ahli parti mana... tu bukan masalah aku...

ni blog aku, aku punya suka aku nak bikin apa dalam blog aku.

hang tak payah nak tunjuk garang hang dekat sini.

aku bukan ahli parti mana-mana, hang pedulik hapa? yang hang maghah sangat aku habaq orang UMNO tak dak teloq tu pasai apa?

hang malu ka?

kalau hang malu, maknaanya hang bukan hali keadilan. SAH SAH hang taik UMNO..!

Oi...!!! ahli keadilan pakai "anon" ka?

amik ni ------- KHAK PTUIH...!!!

Anonymous said...

Aku tumpang semangkuk... tapi nak pebagi kat siMangkuk Hayun Zali tu!

KHAK....KHAK.... PTUIIIIIH!!!!
Pokat jang... kono tang hidong tu!

noel said...

Betul TP.. aku sokong hang..
Ahli atau penyokong keadilan mana pakai Anon..

Orang yg takdak teloq jer pakai "Anon"..hehe..

padeli said...

wakakakakkaka..bangang sungguh anon 10.34 ni...ni aku tambah lg KHAKKKKKKKK PTUUUUIIIHHHHHH kat anon 10.34 dgn si zali barua umno...

SinaRRasuL said...

sapa skodeng eli???...ada di sini...

http://sinarrasul.blogspot.com/2009/02/sapa-skodeng-eli.html

Anonymous said...

kepada anda semua,

Pilihanraya kecil Bukit Lanjan tidak dapat diadakan kerana SPR tidak menerima surat kekosongan dari tuan sepeaker dewan.

Dan Sultan Selangor akan berbincang dan mencadangkan pada MB supaya jangan dipecat ADUN Bukit Lanjan itu. Oleh kerana itu tiada kekosongan kerusi ADUN Bukit Lanjan.

Elizaberth Wong telah dicadangkan bercuti untuk beberapa hari bagi mententeramkan keadaan.

Ucapan takziah kepada Khir Toyo yang beriya-iya meminta ADUN B.Lanjan letak jawatan tapi tidak kesampaian. Sorry tiada pilihanraya di negeri Selangor !!

Anonymous said...

aku org matang pauh,nama aku mat derang kalau nak cari aku mai kat masjid matang pauh hang bawak berapa lori hang mau,aku ahli keadilan,no ahli hang tak payah tau cuma nak bagi hang tau yg hang mmg korang ajaq,bahasa hang bahasa korang ajaq sebab hang bangsa tak dak parti,kami ahli keadilan yg beragama islam ada maruah dan hang jgn cemar kami dgn sifat biadab dan korang ajaq hang tu...kami kutuk kezaliman umno dgn cara bermaruah bukan mcm hang yg tak beradap sampai benda dlm seluaq pun nak cakap,islam hang yg tak berparti tu tidak melambangkan islam kami,kerana islam kami mengajar kami malu yg separuh dari iman.ini lah org yg tak dak parti berlagak pejuang bangsa,hang pejuang yg kotoq dan jgn kotoq hang tu mai kat kami..hang ibarat ulat taik yg suka sondoi pada najis sebab ulasan hang yg tidak melambangkan parti kami,penuh dgn kata2 kotoq,bukan semua org pkr otak kotoq macam hang,mulut kotoq mcm hang dan cara hang merosakkan anak2 muda dgn perjuangan cara kotoq hang tu..... beri lah maklumat yg tepat dan komen lah dgn cara baik dan kutuklah kezaliman dgn cara terhormat,bukan dgn cara lucah hang tu.....ada berani mai cari aku aku tunggu hang kat masjid setiap maghrib sampai isyak aku pun nak tengok hang punya hebat...mai lah

Anonymous said...

nih topeng mangkuk..diatas ni utk hang

Anonymous said...

aku pakai anon tu aku nyer pasal la aper pedulik....tapi bab be end nih aku rasa tak sampai pru 13 lingkup...kalau bubar parlimen malaysia kan bagussss hehehehehehehe dapat duit ameno gantung menderaaaa....parti keduitan nasional la katakan hehehehhe

Anonymous said...

Hmm Ahli keadilan? Mat Derang? harap ada yang check siapakah dia ni.
Bila masa Keadilan perjuangkan bangsa? Bangsa Melayu atau bangsa malaysia? Sila perjelaskan. ;)

atau sekadar gimik pemecah belah?

Anonymous said...

AMENO MAT DERANG TU. BIASAKLER. MUSANG BERBULU AYAM PON BANYAK. STRATEGI YANG HAMPEH.

Anonymous said...

Slmt tinggal PR...
blum sempat nak rase senang..hahaha
nie smua bala kat geng2 Anuar al-juburi la

Anonymous said...

IDOPP PR..LAWAN TETAP..LAWAAANNNN.

AMENO AKAN TERUS BERKUBUR DI BAWAH NAJIS RAZAK AND THE GENG

zali said...

dulu menang kat 3 bukit kerana UNDI
KESIAN...

kali ni...jangan harap la rakyat
m'sia nak kesian lagi...

masalah banyak!

zali said...

kerajaan bermasalah mesti di singkirkan!

boleh blah khalid gagap
boleh blah ustaz lim guan eng
boleh blah budak nakal nik ajis
boleh blah porn star
boleh blah al duburi

Anonymous said...

Si zali ni buai sangat khir toyo ni kenapa, hang ni keje kat kelinik dia ke .... atau dia to boss hang ke..

hang dgr tak rancangan HUJAH di DBP
semalam - pengerusi tanya kalau hebat sangat khir toyo ni kenapa selangor tumbang kat PR .... tergelincir jauh jawapan nya

chot said...

zali setakat duit mintak mak bapak..toksah memyalak...kalau tak suka...kgn komen...lahanatssss

Anonymous said...

orang umno ni ada juga telor..tapi telor tembelang lah..busuk sangat,,

Anonymous said...

zali ke jali ke nama kau..
kalau dah haprak tu..
haprak juga lah kau zali...
bodoh...
badigol soot...
kau sama je dgn pemimpin haprak kau tu umno....

chot said...

zali...cipet ar...

gambar elizebeth ko buat bahan lancap kau..

pirah....cam gampang ko ni...

hahahahhaha

Zali aljubur! said...

Zali aljubur! dah hisap ais krim Najib ka? dah kot tu yg laju tu...macam babi buta!

Anonymous said...

Mat Derang yang mengaku ahli keadilan .. hang baca dak blog2 BPN yang pro BN..termasuk komen2 depa.. lagi la haruu..
Bagi aku TP sebut tak dak teloq tu bukan la lucah sangat.. cuma satu perumpamaan yang teramat sesuai untuk pecacai2 UMNO yang dulu kini dan selamanya memang tak dak teloq .. kalau ada pun kecik ciput macam anak toyol punya..

chot said...

mat derang ahli keadilan celah pungkok hang(hahahahha)...aku kalau balilk ceruk tok kun...aku cari hang....ajak p ngail ikan puyu belankang umah tok hang....

Anonymous said...

ana penyokong pas stuju kengkadang bahase TP ni korang ajor

chot said...

anom 2:09

pas ucu kiah ko

cirit ko le....

p skolah leeee....ni yg susah budak skolah dok layan blogs niii


bangang!!!!!!!

Anonymous said...

Aku rasa hairan lagi pelik berkaitan dengan komen orang yang mengaku ahli parti.

Blog yang anda baca ini bukan surat khabar seperti utusan, berita harian, metro, NSTP atau apa saja media arus perdana diluar sana...

Bahasa yang dia pakai, sama ada lebih ajar atau kurang ajar ke ikut cara dialah... kenapa nak marah...dia nak lepaskan perasaannya...kenapa nak tersinggong...kalau ada fakta berhujah saja lah...apa pasal nak merapu macam Khir Toyo yang disingkir oleh rakyat selangor...??

Dalam Malaysia banyak blog yang bercerita tentang politik tanah air termasuklah BPN, PENGKHIANAT dan Pro parti tertentu.

Berapa banyak blog yang telah anda layari...? Bagaimana dengan bahasa yang digunakan dalam blog BPN...?

Dan bagaimana cara blog dari PENGKHIANAT, meracuni fikiran rakyat supaya bersengketa antara satu sama lain berkaitan dengan agama, bangsa dan negara...?

Kalau anda fikir anda adalah pejuang parti berpegang pada bahasa untuk berjuang, maka anda hendaklah membaca apa yang dituliskan oleh Dewan Bahasa dan Pustaka !

Anonymous said...

chot jgn ko carut parti pas..ko ni tak makan cirit TP ke ari ni..

yg bebal siot tu nape, gi mkn cirit tp baru ko leh rilek

BANGGANG TUE SIOT NAK MAMPUS !!!!

BAGHALLL TUE NAK MAMPUSSS !

chot said...

hahahaha....

apa barang ko ni....

kalau pas pon....bg le salam cilakeee!!!


bangang...

geng kuda longkang gak ke?

Anonymous said...

chot..........berapa kali anwar chot belakang hang..........kahkahkah

chot said...

hahahahahahaha

apa le keldai sangat tanya soalan ni..

loklak sungguh hang ni

bangang...

ko ni geng kuda longkang ke?

Sameon said...

Apa masalah kau ni TP? Yang kau melalak suruh Khir Toyo bertanding kat Bukit Lanjan tu jadah apa? Kau siapa nak suruh beliau bertanding? Beliau melalak sebab nak tonjolkan diri untuk Ketua Pemuda UMNO. Biarlah kat dia...