"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, February 22, 2009

Ceramah Perdana MB Ir Nizar Di Bukit Gantang - malaysiakini

Reactions: 
Jumaat malam sabtu bersamaan 20hb. Februari, 2009 berlangsung program Ceramah Perdana oleh Menteri Besar Perak Dato' Seri Ir Haji Nizar Jamaluddin di Kampung Bukit Cempedak, Bukit Gantang Perak.

Majlis berlangsung lebih kurang jam 9:30 malam. nak cerita panjang-panjang aku tak reti. hangpa tunggu lah dugong darat siapkan rakaman video ceramah MB Nizar malam tu. sementara tu hangpa layan gambar-gambar dulu. ok ka?






Skodeng kat [sini] la wei kalau nak tengok banyak lagi..! sambil-sambil tu aku upload lagi gambo-gambo lain... pagi sikit baru siap kot... sabaq no...

*sorry beb, lambat update... hari ni sibuk dok pindah ofis... lagi satu BerukBand memang teruk sangat-sangat... minggu depan baru nak masuk streamyx dekat ofis baru ni...

8 comments:

Anonymous said...

kat opis baru takdak nak pakai org ker? ha3...tanam anggur hampir setahun ni...

Pasong said...

nak pakai org,tapi yang jujur berhati mulia dan ikhlas.. Bererti jgn la mengharapkan rm.nak minum boleh bancuh sendiri pi jerang air kat dapur..

zali said...

ada sorang kawan totok umno saya
katanya nak print semua gambar yang
ada kat thread ni...

bila ditanya nak buat apa?

dia kata nak letak kat sebelah katil
dan bila bangun pagi setiap hari...
boleh terus maki orang-orang dalam
gambar tu.

Anonymous said...

MasyaAllah...
sepatutnya bgun pg, ucapkan alhamdulillah sbb Allah msih lg bg kt kite nyawa utk terus hidup dan mendpt nikmat terbesar, iman dan islam pd yg islam..bukan dgn cara memaki hamun org laim..
sedarla whai sahabat..

zali said...

anon 3:32

ye la...memang totok umno betul la.

bangun pagi jangan la maki
hamun...ludahkan je gambar-gambar
tu.

nanti la saya nasihatkan dia ya
encik...

Zali budusss said...

Jangan dilayan si jali tu.Dia nak carik glamer je dalam ni.Yg penting PR jangan ikut cara UMNO.Kerjalah dgn penuh etika dan akhlak yg terpuji.Tak perlulah cemerlang ,gemilang dengan banyak sgt temberang..lama2 nanti kena terajang.

Anonymous said...

Sudah la PR. Sokong je la k'jaan baru ni, sebab solid melayu, kjaan PR dulu ada 21 deme tu. Kalau PR kata nak tegakkan Islam tu, pembohong besar je lah, dapat jadi MB tapi yang berkuasa orang lain. Semua orang nampak ni, orang PR je buta hati. Menang sorak kg tergadai. Kah kah kah, sanggup tidur tengah jalan nak bela orang lain. Tak ke bodoh keje tu.

أبوالمعالى فائق said...

http://lokmetaesh.blogspot.com/