"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, March 21, 2009

Blog Sedang Di Kemaskini

Salam...

Aku baru dapat online, tu pun tumpang rumah member yang ada streamyx. Celcom BerukBand..? Baik tak dak dari ada. ada buat sakit hati je. kalau pencawang Celcom tu buat dari kayu, dah lama kami pakat-pakat pi tebang. bayaq mahal, servis macam siyal.

Tunggu lah... aku tengah update pelan-pelan... banyak gambar nak sumbat, banyak berita nak cerita. sabar...

6 comments:

Anonymous said...

salam...
TQ WAK...SY PUN PELIK JG DH BERAPA HR X UPDATE BLOG..RUPA2 NYE KN KACAU YEEE..BIASA LA BILA NK BT KEBAIKKAN MMNG ADA PUAK2 YG X SK..SO KN LA SBR..

Anonymous said...

geng2 blogger yang buat laporan kat bkt gantang menginap kat mana?
setahu aku calon pas menginap kat tmn kaya......

Unknown said...

same je dgn maxis berukband...
aku pun da mule nyampah...report saja sama SKMM...tu pun kalau depa buat keje faedah...dok wat keje tangkap orang pantassss

EQUILIBRIUM said...

cuba terai digi broadband la plak. dengaq ada murah sikit dari celcom

Anonymous said...

Tu pasal la aku campak celcom berukband dalam tong sampah, esoknya aku g terminate. Kalau digi d bg lesen 3g, lingkup la maxis dgn celcom.

Anonymous said...

pi duk kg pak darus. rumah pak murad, depa kenai la.. org kuat,hhehe