"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, March 28, 2009

Lagi Risalah Jahat Dari Penjahat - malaysiakini

Reactions: 
Ni risalah terbaru dari geng jahat. aku tak mau tuduh sape-sape tapi kalau tengok pada karikutur ada label komunis ni tak dak dah geng lain. hangpa tau la sape kan?

Sape makan cili, dia rasa pedas..!

39 comments:

CYBERCDO said...

Semoga Allah membalas dengan sewajarnya, siapa yang mengedarkan risalah ini...Cdo walau pun penyokong UMNO , tapi Cdo tak setuju dengan cara ini...TAK BERHEMAT....

C4U said...

TP, aku ada 3 video pilihanraya yang sesuai untuk lu tepek kat blog lu. Ni antaranya:

http://www.youtube.com/watch?v=wTQvZvtQFgY

http://www.youtube.com/watch?v=keaB5qMc-pk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WhWW5hTpS7s&feature=related

Enjoyyy....

C4U said...

Aku rasa, dengan kemahiran Dugong Darat (sekadar contoh) & bloggers BNP yang handal dengan ilmu videografi/multimedia, boleh mulakan kempen dengan sedikit suntikan "budaya pop" yang positif.

Tengok style parti PKS Indonesia, iklan dorang semua meletop.

AMACAM TP?

TAMING SARKAS said...

kreatif..

br aku tau mereka ini kreatif..

boddo tak bertempat..

hehe

zali said...

eleh...baru je hari tu tok kandar
laungkan agar pro pr bersiap
dengan provokasi untuk umno...haa
dah ada dah.

elok la tu...awak orang yang draw
awak orang yang complain...tuding
jari kata 'tak dak dah geng lain'.

tak ada ke cara lain nak mintak
simpati masyarakat?

itu je ke yang pro pr mampu
lakukan?apakah pr kekurangan
pemikir yang boleh tampil dengan
strategi yang lebih bagus?

BeliaBenciUmno said...

strategi turun temurun barisan nasional

terima kasih kerana pengundi sekarang adalah lebih bijak

bukan semua orang Melayu mcm melayu penjilat di PWTC tempohari ..

kulatlapok said...

kita tahu blogger mana yg buat tu.. kurang ajar yg tidak boleh diajar. mereka makan api fitnah yg berpanjangan. biar kita mengkiritik tapi bukan memfitnah. terimalah balasanya nanti nahhh amik koo DUSHHHHH..!!!!!!!!!!!!!

tok iskandar said...

Ala samarinda gitu-gitu dalam hari terakhir Perhimpunan Agong Pekembar hari ni.Mau tidaknya ramai ahli-ahli Pekembar termasuk calon tak jadi bertanding Timbalan Presiden yang meminati Shah Rukh Khan.Kenalah happening hari ni.

KJ dua kali kena boo apabila namanya diumumkan oleh Najib.Kelat-kelat masam je muka dia mendengar boo boo boo yang dilaungkan oleh penyokong-penyokong sayap muda yang kecewa bos mereka kalah ketika merebut jawatan tok ketua sayap muda Pekembar.

Kehadiran mamak memanda pencen amat mengejutkan ahli-ahli pekembar kerana baru semalam dia kata tak nak datang pasal tak mahu duduk dengan geng-geng perasuah dan mengesahkan spekulasi dia nak masuk Pekembar semula. Cuma menunggu masa yang sesuai.Agak-agaknya lepas Raya Puasa.Ada yang kata Najib dah kowtim dengan mamak memanda pencen ni untuk melantik Mukhriz sebagai anggota MT.KJ walaupun dah jadi tok ketua sayap muda mungkin akan mengakhiri karier politiknya seperti Zahid Hamidi yang penah menang jawatan itu tapi dipecat kerana menyokong Anwar.Setakat jadi Pengerusi BSN je dia tapi bila dah buat majlis macam tobat nasuha meminta ampun kepada mamak memanda pencen kerana derhaka dan rancangan khas ini telah disiarkan oleh media totok Pekembar,barulah Zahid dapat meneruskan karier politiknya dengan bergaya sehingga menjadi naib presiden Pekembar.Mungkin nasib KJ seperti Zahid kerana dia sendiri dah cakap tak kecil hati kalau tak dapat jadi menteri.Geram memanda menteri pencen kat KJ tak hilang lagi.Ada pemerhati politik menganggapnya sebagai lakonan overacting untuk memudahkan Pak Lah letak jawatan PM dan Presiden Pekembar.Lepas ni segala yang dijanjikan boleh dimungkiri.Biasalah Pekembar..kalau tak tipu bukan Pelembar namanya kata pemerhati politik yang minta dirahsiakan identitinya.Takut masuk ISA katanya.

Happy ending begitulah penamat cerita Pekembar dengan mamak memanda,najib dan Pak Lah berdamai dan gencatan senjata boleh diadakan untuk menghadapi PRK Bukit Gantang,Bukit Selambau dan Batang Ai.Pekembar sekarang kira bersih macam bayi daripada gejala rasuah dan bebas daripada sengketa sesama sendiri.Ramai menganggapnya lakonan semata-mata dan filem ini boleh dikategorikan sebagai gred B dengan bajet ciput tanpa adegan menangis yang over dengan dialog,saya nak letak jawatan…..dah lama dah oleh mamak memanda menteri suatu ketika dulu sampai opah pidah dan hisham cuba memujuk dan menghalangnya letak jawatan.Pak Lah pulak tak ada yang memujuknya jangan pencen awal.Budak sekolahpun boleh bezakan lakonan overacting dengan yang class A.

Ramai yang tertanya-tanya mengapa tak diumumkan berapa undi yang diperolehi oleh Mat Taib sehingga timbul khabar angin dia tarik diri saat akhir untuk menjayakan kompromi Pak Lah dengan Najib.Kira Muhyiddin menang percuma.Undi-undi yang diperolehi oleh Rais,Hamid,Rahim,Isa,Khaled juga tidak diumumkan.

Ada di kalangan perwakilan yang kata itu pasallah media alternatif tak dibenarkan buat liputan untuk menutup rahsia agar khalayak ramai tak tahu.Perpaduan olok-olok Pekembar pusat untuk meredakan ketidakpuasan hati ahli-ahli Pekembar Bukit Gantang yang berpuak-puak dan cuba sabotaj antara satu sama lain.

Sorang lagi think tank Pekembar borak-borak dengan tok dan dengan sedihnya berkata Pekembar sekarang dah tinggal rangka.segala yang berlaku retorik semata-mata agar khalayak ramai yakin Pekembar dah kembali utuh kerana pemimpin-pemimpin puak Pekembar dah berbaik semula.

Sentimen anti KJ akan meningkat dalam Pekembar dan selagi elit menerajui Pekembar jangan haraplah Pekembar akan diterima rakyat marhain.Najib,Hisham,Mukhriz dan KJ tidak membantu membina semula dan memberikan nilai tambah kepada Pekembar.

Sayap muda Pekembar yang diterajui KJ telah pecah 3 biarpun menerima sokongan padu daripada geng tingkat 4 yang jadi exconya,Lokman Nor Adam,anak mahaguru lincah Omar Din dan anak Aseh Che Mat.Ramai yang percaya budaya samseng akan subur di dalam sayap muda Pekembar kerana sebelum ini anak Omar Din yang menyerang Karpal Singh di Parlimen.Tak campur lagi dengan geng Pekida yang KJ ada saham di dalamnya.

Opah Pidah dah tawar hati dan sayap wanita akan berdepan dengan PRK tanpa kekuatan yang jitu dan hal yang serupa dialami oleh Puteri.Geng-geng yang kalah dalam pemilihan baru ini akan buat keja cincai dan tak kena gaya akan sabotaj jentera pilihanraya Pekembar.Khabarnya Tok Ketua sayap Pekembar Perak dan Razali Ibrahim orang Mukhriz.Susah KJ nak buat keja dengan mereka yang tak ngam dengannya.

Menteri-menteri dan timbalan menteri yang kalah pulak risau akan digugurkan dalam rombakan kabinet selepas PRK.Hampir pasti Najib akan menggugurkan mereka yang kalah seperti Rais,Hamid,Azalina,Khaled,Noraini dan lain-lain lagi dan menggantikannya dengan muka baru yang pro kepadanya.Buat masa ini Muhyiddin masih diperlukan walaupun ada ura-ura Najib akan melantik TPM yang baru dan sudah tentu Hisham,sepupunya yang bakal mengisi slot TPM.Itupun kalau najib dah jadi PM.

Muhyiddin dalam sejarah perjalanan siasah politiknya pernah beberapa kali menderhaka.Osman Saat bekas MB Johor dulu dan Pak Lah yang terbaru menjadikan Najib tak selesa berdepan dengan Muhyiddin.Johor,Pahang,Terengganu,Melaka,Negeri Sembilan dan Perlis akan mendapat MB atau KM yang pro dan mesra Najib.

Gandingan Najib dan Muhyiddin adalah gandingan yang rapuh.Muhyiddin tak popular di negeri kelahirannya sendiri.Najib semakin tak popular di dalam Pekembar setelah berlaku insiden cantas-mencantas yang menjadi punca kejatuhan Norza dan Ali Rustam.Imejnya di mata dunia juga merudum setelah banyak akhbar menyiarkan perihal pembunuhan Altantunya.Tentangan Pekembar Johor dan sayap wanita Pekembar terhadap PPSMI akan melemahkan lagi kedudukannya dan Hisham.

Pekembar kian lemah dah cuba mencari tempat berpaut,Pakatan Rakyat perlu berhati-hati dan jangan harapkan untuk menang mudah di dalam PRK di Bukit Gantang,Selambau dan Batang Ai.Generasi muak dan jelak kat Pekembar.
Kezaliman polis menangani ceramah dan perhimpunan tanpa permit sambil Harakah dan Suara Keadilan diharamkan oleh KDN akan memburukkan lagi imej Pekembar.Mungkin beberapa tahun lagi Pekembar tinggal rangka dan Pakatan Rakyat akan memerintah negara ini.

tok iskandar said...

Soalan tok untuk DSAI,
Zahid Hamidi akan ketuai jentera pilihanya Pekembar di Bukit Gantang.Ali Rustam dan Mat Taib akan jaga dua DUN dalam parlimen Bukit Gantang.Tok nak tanya sikit kat DSAI,benarkah Zahid ini orang kita lagi.Ada yang kata dia yang hantar Ramlang Porigi untuk menangkis fitnah terhadap DSAI.Jika,benar mudahlah kita menang dalam PRK di Bukit Gantang.

Zahid,MB Pasola Zambri,Hamdan Taha,Ezam dan Lokman Nor Adam yang baru menang exco Pemuda Pekembar dan dua ADUN PKR yang lompat beserta gerombolan PKR yang ikut belot di Bukit Gantang akan menjadi halangan kepada Pakatan Rakyat.

Eloklah DSAI berikan sedikit petua kepada kami semua

zali said...

tok kandar...tok kandar...

soalan untuk nuar el mexico woo...
rentikan la mimpi tu tok kandar.

kalau nuar el mexico jawab saya sanggup masuk pr hari ni jugak.

ingat nuar el mexico tu banyak masa ke nak layan soalan bodo awak tu?

jalan daa...

Cikgu Sejarah Tingkat 6 said...

Cara macam tu cara lama daaaaa. Bukan orang makin sokong makin benci ada ! Biarkan mereka, Moga Allah campakkkan rasa benci dan meluat pada puak amno nih. Moga Allah porak perandakan idea pemikiran mereka. Biarkan mereka menunjukkan sifat bodoh mereka.

Tungaklangit said...

salam

bengap – bengap ni memang macam tu..eloklah tu .. bila buruk kau org tuduh UMNO, tak nampak jangan mengata.. menuduh namanya tu bengap oii.. nilah aku cakap blog ni penyebar fitnah tapi org pr tak caya...
akau tengok tak ada apa pun sebab memang betul pun... masa eli wong buat press statement .. dulu memang macam tulah Reaksi wanita dalam PR.. pakat sokong org yg tak moral tu..
gambar yg sedang berbaris memang betul dan tetap.. dari semangatnya memanglah pas jadi kuda kpd DAP.. itu pun kau org tak sedar ke.. DAP 18 ADUN.. PAS 6 ADUN siapa yg boss.. patutlah mana-mana function si Ngeh dan Nga sentiasa ada disamping nizar.. memang sah.. tak payah nak selindunglah..

Anonymous said...

tunggaklangit,
abis tu ko rasa sape yg buat kartun tu??
ko dah tengok ke semua gmbr eli wong tu??

mrL

Anonymous said...

memang semua yg buruk2 tu umnolah.. sbb aumno ni mmg buruk .... bahasa sendiri ada guna bahasa omputeh... gitu ke nk perjuangkan melayu.. mmg dasar pekembar

Tungaklangit said...

saudara anon bengap

dengar sini...

kenapa pemimpin bengap pas guna PAS tapi tak guna PIS macam nak kencing aje bunyinya...

org nak guna UMNO atau apa kau susah apa.. jagalah parti kau tu

ajar pemimpin kau supaya tak menyumpah, fitnah dan menuduh org islam lain

faham bengap

pengliporlari said...

tadi aku ronda belah kuala sepetang ada hamba allah ni bagi segulung poster yang bartulis'ISMAIL DANOK calon kita..'untuk dibawa esok ke pusat penamaan calon..pastu aku makan kat gerai 'kotiew kerang'kat simpang..datangla 2 pembela bangsa ni muhyiddin & zahid hamidi nak tunjuk depa pun makan gerai tepi longkang juga macam kami penyokong pas..jiWANG rakyat katakan..tak salam cuma angkat kening je..ppptuihh!

Anonymous said...

Salam sahabat, PAS singkatan perkataan mengunakan bahasa melayu, UMNO mengunakan singkatan bahasa penjajah. Ini bermakna UMNO adalah parti yg berpaksikan penjajah. Masa sidang akhbar tempoh hari Pak Lah bercakap dlm bahasa penjajah, hodoh sangat ke bahasa melayu? Dasar munafik, konon perjuangkan bangsa melayu. Kat atas tu ada 2 org melayu cerdik yg dibodohkan oleh pemimpin melayu. Alangkah hinanya rasa bila kita ditipu secara terang-terangan oleh pemimpin yg mengaku melayu. Aku nak tanya kat 2 org melayu cerdik kat atas tu, hina sangat ke bahasa melayu ni?. Kalau hina sangat bahasa melayu tukarkan bangsa kamu kepada bangsa selain dari bangsa melayu atau apa bangsa yg kamu suka. Wakaka... Takbir.

Tungaklangit said...

salam

yang pemimpin bengap kau org tu bahasa kan diri ana- ente tu apasala bengap ooii..

bodoh patut ramai yg menganggur di malaysia.. rupa bengap2 ni yg bersepah

Anonymous said...

Menteri Besar Kelantan berkata, sebagai tindak balas terhadap tindakan KDN, rakyat di negara ini disaran tidak membeli akhbar harian yang didukungi Umno dalam tempoh tiga bulan.
Bukan takat 3 bulan...takyah beli langsung jerrr..amacam..???

bodik said...

tungaklangit haram jadah, ko ni sama dengan pemimpin umno yg berselindung d sebalik islam. semoga Allah menjahanamkan ko.

Tungaklangit said...

salam

eloklah tu ikut saranan pemimpin islam politik pasal tu kau org tak mpunyai pengetahuan am yg meluas, cuma tau kutuk aje, kafir dan semua UMNO buat salah kau aje yg betul

kalau dah harakah tu buat fitnah tak akan lah dibenarkan edarannya nyok.. bengap ajaib betul kau ni

Tungaklangit said...

salam

ni aku berita sahih utk juak2 pas dalam blog ni.. pergi ke blog wira bukitgantang.. dengar sendiri pemimpin ular dalam semak kau orang kutuk mufti perlis, cakap mufti gila, bapak setan siap nak pancung lagi..

patutlah kau org macam tu jugak.. bapak burit anak rintik.. kah kah kah

Anonymous said...

oi Tungaklangit...ko nie dr spesis mane ye ?? betol2 HARAM J la ko nie mak bapak ko anta ko skolah kat mane dulu ??

Tungaklangit said...

salam

anony 1.59am

yang kau nak masuk campur apa pasal ni.. kalau nak bhujah bhujahlah tiba2 nak maki hamun pa ke hal ni?

jawaplah hujah aku di atas..

ke kau belum habis kelas pasti lagi

kah kah kah

Anonymous said...

woi bodoh.. Simpan la hujah2 bodoh ko tu tungkatlangit. klau betul nak berhujah.. nak cerita tentang kebenaran, jom la kita berdebat. dok menyalak jer kat sini buat apa. lama dah bloggers network ajak puak2 korang berdebat secara live, korang senyap dan bacul plak. termasuk kote. bila org senyap sekejap,ko menyalak semula . klau betul la korang nak berdebat secara live, aku x dpt jadi finalist pun xper, asalkan aku dpt tnya soalan kat ko dah la. nak sgt aku tgk muka hanjing ko tu jawab soalan2 aku. ko ni dasar anjing buruan la.. anjing kelapa sawit.. aku igt mak bapak ko pun anjing jugak laa..

(YB Hasan Rahman ADUN BN Sg.Rambai Melaka)

p/s: woi kimak..!! ko x puas hati boleh call aku. tel:0196265625

bodik said...

tungaklangit bangang, ko tu yg bangang. anon aku sokong ko, tungaklangit ni tau menyalak angjing betina aje. hujah dia guna islam tapi kosong, x tahu hujung pangkal kutuk org. UMNO tu dulu jenis israel yg ko patut perbetulkan. bangang.

Tungakbulu said...

Tungaklangit..

tunjukkan pada hambo kebenaran Islam Hadhari yang Tungaklangit banggakan..

hah..

Kalau nak kata takat g ngaji, toksah la..

Ne kitab hadhari ko tuh, tunjukkan..

dah sesat, nak sesatkan orang lak..

buduh..

BeliaBenciUmno said...

Keh keh keh ... org curik ambik gamba tengah tidur pun dia kata tak bermoral

abis si anak rustam terbabit ngan politik wang yang tak malu dok pegang jawatan ketua menteri lagi tu apa ke hei nye ??? pakat dok sokong orang yang sudah jelas mmg tak bermoral

keh keh keh

sampai bila nak tunggaklangit ?? langit dah nak runtuh timpa atas kepala ko dah ... takat tunggaklangit dgn keris bogel ... mmg tak bleh blah lah .... keh keh keh

Anonymous said...

Woi sial punya tungaklangit. Aku ni x berparti.. tp aku nak tnya ko sikit laa... ko nak berhujah eh? ni aku nak hujah ni. si anuar yg ko x habis2 kata dia tu meliwat dari tuduhan mahathir (mantat PM) ko yg bangsat tu dulu, akhirnya terbukti di mahkamah dia x bersalah. aku xnak la kata dia meliwat atau tidak sbb aku mmg x tau. yg si saiful bapok tu punya kes pun mahkamah x putuskan lagi pun kan. yg ko plak dah jatuhkan hukuman tu pehal? ko pernah kena liwat dgn dia ke? ke mak bapak ko pun kena liwat sama?

Aku x kata anuar tu bagus sgt la, sbb aku bkn perjuangkan dia, aku perjuangkan keadilan utk semua yg dijadikan teras perjuangan dia..tp bila ada tuduhan keatasnya, kes dia dibawa ke mahkamah utk dibicarakan. bersalah atau tidak mahkamah yg akan tentukan. Lain pula halnya dgn si najis tee pee em ko dgn bini dia tu, dah ada tuduhan, dah ada report, dah ada pengakuan bersumpah, siap kenyataan akhbar dari beberapa negara, kenapa dia x dihadapkan kemahkamah? kenapa x dipanggil utk dibicarakan atas segala tuduhan terhadap dia? ko ni mmg babi bertopengkan manusia la. ko x nampak ke tu sial? Lagi satu si ali ketam tu dituduh rasuah, kenapa SPRM x bertindak? ada aku dgr satu kenyataan bodoh dari menteri2 ko, boleh dia kata itu hanya kes dalaman umno. apa la bodoh punya kenyataan. Klau dalam umno kira rasuah, klau kat luar x kira rasuah dan x perlu tindakan apa2. Itu yg ko kata keadilan dalam islam ke? tu yg ko kata menteri2 ko tu bersih dan suci ke? tu yg ko kata ko berpandukan Al-Quran ke? Itu hanya sebahagian dari beribu soalan yg aku nak tnya dgn ko. aku malas nak menaip panjang2. klau ko rasa ko tu betul memperjuangkan islam dan keadilan, jom kita bermuzakarah. ko ajak la kawan2 blogger ko yg bodoh2 tu. Gomo, Parpukari, ppc, perak bangkit,zali dan ntah apa nama sundal lagi, sambut la cabaran dari bloggers network. (walaupun sebenarnya puak2 korang yg cabar bloggers network dulu).Ko nak bawak menteri2 ko sekali pun xper. aku nak tengok dia boleh jawab x soalan2 aku nanti.

nak berhujah bukan kat sini babi..!!! tunjukan la ko tu berani kerana ko tu membawa kebenaran. setakat menulis pastu nak cerita agama, nak cerita islam, baik x payah. klau setakat search kat internet potongan2 ayat Al-Quran dan Hadis, pastu nak tunjuk mcm diri tu alim, lupakan je la. kluar la dari kepopong kebodohan ko tu klau ko berani. puak2 korang ni memang betul2 keturunan anjing la. menyalak jer x habis2.

ko ni mmg kimak punya pencacai be end...!!! ko x puas hati ko boleh call aku tel:0196265625

(YB Hasan Rahman ADUN BN Sg.Rambai Melaka)

Anonymous said...

Kepada tungaklangit,

PAS tu singkatan tulisan JAWI bagi Parti Islam Semalaysia iaitu singkatan huruf PA bagi Parti, ALIF bagi Islam, SIN bagi Semalaysia. Sebab itu la jadi PAS dan bukannya PIS. La ni pi belajar jawi balik .... hang nak pi belajar jawi ke tak, setahu saya UMNO (Singkatan BAHASA INGGERIS bagi Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu) yang 'menghapuskan' tulisan jawi ni sebab itu gamaknya hang tak tau fakta ni. Kesian dan malangnya MELAYU (itu pun kalau kau ni Melayu) sorang ni.

Tungaklangit said...

salam

hoi bengap YB Hasan Rahman ADUN BN Sg.Rambai Melaka.. kah blagak nak jadi YB konon.. otak macam udang..

kau ni tak tahu baca ke? memang dia dibebaskan tapi dua hakim mengesahkan dia bersalah cuma dari segi ternikal dia dilepaskan gok bahalol bengap bodoh..

tak masa aku nak layan kalau bhujah tak tau fakta .. budak PASTI yg tau baca pun tahu fakta ni bangan bengap betul..

baik betul mak bapak kau ajar kau bercakap dgn org macam tu ye.. apa yg kita buat mlambangkan ajaran mak babap kita lah UB.. baik2 menaip tu.. jangan marah yg terlampau.. kah3

anon 9:02..

kau tak payah defend pemimpin politik pas tu la.. tambah kebengapan kau tu.. asyik kena tipu aje kau org ni..

kau ni ada ke masa dia buat singkatan tu... bangang bengap kau ni..

Anonymous said...

betul kata YB hasan rahman tu. Ko tu yg bodoh tungaklangit... sistem kehakiman kat malaysia ni pun bodoh mcm ko tu.. klau dah hakim gula2 hack tu.. kepala botak sama kimak mcm ko.. mmg la anwar didapati bersalah. klau tarikh anwar meliwat tu yg dikatakan di tivolli villa masa tu tivolli villa tu sendiri pun x ujud. pastu hakim boleh tolong peguam dari puak2 be end betulkan plak. suruh tukar tarikh. tu ke hakim yg boleh dipercayai?

ko ni mmg anak haram.. bodoh x mematut. tu kes anwar. yg kes najip apa cerita? kes ali rustam apa cita? ko x jawab pun.. aku pun bnyk soalan nak tnya ko lagi ni..

Anonymous said...

WOI TUNGAKLANGIT PATUT NYER KO NI PAKAI NAMA TUNGKEKLONGEK LG BAIK....BANGALLLLL PUNYA ORG...
YG KO NI BERIYA-IYA SGT MEMPERTAHAN KAN UMNO NI APAHAL PLAK....AKU X KISAH LAH KALAU KO NI PENJILAT BONTOT2 PEMIMPIN UMNO....KO PATUT LAH MEMPERTAHANKAN ANJING UMNO TU.....BEGITU LAH PENYOKONG PR.....MEMPERTAHAN PEMIMPIN MEREKA.....TP X LAH SEBODOH DAN SEBANGANG KO NI.....BENDA DEPAN MATA PUN NAK MEMPERTAHANKAN BODOHHHHHH!!!!!!!....
AKU NAK TNYA LAH KO LAKNAT.....
KO SKANG NI KEJE APA?
KALAU STAKAT MKAN GAJI X PAYAH LAH.....JD PENCACAI LAH KO NI...
AKU NI SOKONG UMNO PUN ADA SEBAB BODOH....PASAL AKU NI KONTRAKTOR....SIAP JD KETUA PEMUDA CAWANGAN LG TU....AJK PEMUDA BAHAGIAN LG....AKU SENANG LENANG SKANG TAU......TP UNDI AKU PANGKAH PAS.....AKU X NAK JD MCM KO MEMPERBODOHKAN DIRI YG MMG BODOH.....KO NI AKU TGK DAH TAHAP ANJING UPAHAN UMNO YG MENYALAK TP TELOR X DER.....BEBAL NYER ORG...

KALAU KO RASA X PUAS HATI NGAN AKU KO BLEH BALAS BALIK....AKU BLEH BG NO CONTACT AKU KALAU KO NAK JMPA AKU LAKNAT....///

*AKU HARAP KO PAHAM SIGNAL AKU BG KO TU ( /// ),KO JGN IGT UMNO JER ADA......PR PUN ADA TAU...LG GANAS DARI KO ORG....BODOH!!!!!!!

gavan said...

"ME" DAN "LAYU" JADILAH MELAYU.KAN DAH KATA ORANG MELAYU NI SUKA CARI KEADILAN.SAPA YANG RASA DIA BETUL SOKONG LA.ADA AKU PEDULI?TAPI AKU TERUS JADI MARAH SEBAB DAH ADA REPORT POLIS PUN PUN TAK P SIASAT.SALAH KE TIDAK KE BIAR MAHKAMAH YANG TEMTU KAN..NI TAK..MENTANG LA BELIAU ADA KUASA..BELIAU KATA "SAYA TAK BUAT SEMUA TU" TAK PAYAH SIASAT LA..KALAU ORANG LAIN NAFI CAMANA PUN SIASAT SEMACAM..CAM BODOH JE KAN "YB"!!tak kisah la..zaman tun dulu naik minyak tak la beban sangat..ni tak sampai kucing aku pun tak cukup nak bagi makan..takpa la..kucing tu binatang boleh makan tikus..ko nak makn ka tunggak langit?ni bukan nak cari sape salah sape betul..ni pasal kemanusian..sebab aku gaji boleh kata bes jugak la..tapi camana ngan orang yang gaji dia rm700 ka..atau kurang seribu..lagi la susah..bagi rebat petrol untuk motor rm150..cukup ke?ada ke orang susah pakai kete?kalo tak, boleh la dapat rm625..sedap la skit..LAGI SATU LANI SEPATUTNYA MIINYAK DH RM1.25SEN..TAPI JADI RM1.80SEN..TAU PASAL APA SEBAB RAKYAT KENA BAYAR CUKAI SEBANYAK RM0.55SEN..KATA NAK TOLONG ORANG SUSAH..CAM HAMPEH..HIDUP LA ISLAM DENGAN SEMPURNA..BUKAN MELAYU JA ISLAM..CINA INDIA BANGLA PUN RAMAI ISLAM.."BERBAIKLAH KAMU SESAMA MANUSIA"

Anonymous said...

caya Yb hasan rahman..caya gayan...caya mamat 3 line... !!!

Anonymous said...

eleh..si tungak langit tu kt dlm blog je dia berani

kunun2 alim..dok ngata PAS suka maki la fitnah la, tp dia sendiri buat jugak

elleh...tak bleh pakai la dia ni

Anonymous said...

Pa Alif Sin utk PAS utk Parti Islam SeMalaysia???

Kahkahkah

Singkat atas singkat,.. patutlah byk ahlinya keliru

Topeng Perak® Unmasked said...

UMNO untuk Parti Kebangsaan Melayu Bersatu???

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

BeliaBenciUMNO said...

Alif Mim Nun Wau - Sarkis

Pa Kap Mim Ba - Pekembar

UMNO = Parti Kebangsatan Melayu Hambar