"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 29, 2009

Laporan Terus Dari Pusat Penamaan Calon - malaysiakini

Reactions: 
Aku baru balik dari ronda-ronda dan jugak beberapa perjumpaan dengan sahabat dari Barisan Rakyat Blogger. tak mau cerita pasal perjumpaan tu.

Pagi ni kita ada "Festival Bersejarah" iaitu Hari Penamaan Calon bagi Pilihanraya Kecil Bukit Gantang (P-059) di Bangunan Majlis Perbandaran Taiping.

Gambar-gambar kawasan sekitar Pusat Penamaan Calon korang boleh tengok dekat blog Ummi Anni. ada gambar sebelah tengahari dan jugak selepas jam 5:30 petang.

Aku akan gerak ke Pusat Penamaan Calon awal pagi. kami akan berpecah kepada beberapa kumpulan dan dah ada tugasan masing-masing. dan kami akan laporkan semua berita dari Pusat Penamaan Calon setiap setengah jam bermula dari waktu kami tiba.

Antara kami ada yang ditugaskan di Stesen Maya 1, 2 dan 3 dan kami yang berada di Pusat Penamaaan Calon akan melaporkan setiap perkembangan dari masa kesemasa kepada petugas di ke 3-3 Stesen Maya manakala gambar-gambar pulaa aakan dikemaskini selepas selesai Penamaan Calon.

Korang yang tak dapat nak ikut serta dalam majlis bersejarah boleh mengikuti perkembangan di blog-blog BloggersNetwork@Perak.

Aku dah tugaskan salah sorang dari kami untuk mengambil alih tugas mengemaskini blog Perisik Rakyat bagi pihak aku. jadi, untuk yang berada jauh, boleh online di blog ni dan kene rajin refresh untuk perkembangan-perkembangan terkini.

Sama-sama kita doakan supaya hari ini berjalan dengan lancar dan juga sama-sama kita berdoa agar tiada kejadian yang tidak diingini berlaku sepanjang Penamaan Calon.

Vote Pakatan Rakyat For Stability..!

Undi Pakatan Rakyat Untuk Kestabilan..!

4 comments:

GOMO said...

SALAM...
APA CERITA NI SAMPAI MACAM NI SEKALI BNM BUAT DALAM MENGANCAM NYAWA ORANG RAMAI???

ADA AKAL KA DEPA NI???
AGAK AGAK LAH KALAU KITA NAK TERLIBAT DALAM BLOGGER NI...
ADA BATASNYA JUGAK...

MASING-MASING ADA KEMAHIRAN MAKA GUNAKANLAH KEMAHIRAN YANG ADA TU.
JANGAN SEHINGGA MELIBATKAN KESELAMATAN PIHAK LAIN...

JANGAN DEK KERANA TAKSUB DENGAN ANWAR AL-JUBURI MAKA PIHAK BNM SANGGUP MELAKUKAN APA SAHAJA TERMASUK MENGANCAM NYAWA BLOGGER YANG PRO PEMBANGKANG.

HARAP BNM DAPAT BERJUANG DENGAN JUJUR DAN AMANAH!!!

AKU DATANG SEBAGAI WAKIL BPN UNTUK MEMBERI PERINGATAN DAN NASIHAT AGAR JANGAN DI ULANGI HAL INI.

JADILAH BLOGGER YANG BIJAK!!!

BPN SEDIA MENENTANG SEGALA ANASIR LAHKHANAT PUAK BNM!!!

Anonymous said...

Aiikk GOMO bertafakurlah sejenak siapa yg mengancam nyawa siapa nih..
Siapa yang tulis "KILL NIZAR" bukankah itu lebih bahaya dan menghasut terhadap seorang pemimpin
yg dihormati...tak macam perak bangkit hanya seorang pencacai
umno kalau tak ada pun tak merugikan negara....mengabis bores jee...!!!

Anonymous said...

bt GOMO..ada akal gunakan sebaik mungkin. jgn kacau org, org pun xkacau kita.Hutang darah di balas dgn darah jugak. kl36//

Anonymous said...

salam & morning.. segar & nyaman udara di lake garden taiping pg ini. banjaq30//