"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 29, 2009

SPR Umumkan 3 Calon Sah Bertanding

Reactions: 
Pegawai Pengurus Pilihanraya P.59 Bukit Gantang telah mengumumkan 3 kertas penamaan calon telah diterima dan disahkan bertanding dalam pilihanraya 7 April nanti

Calon 1 : Dato' Seri Ir. Hj. Mohammad Nizar bin Jamaluddin (PAS)
Calon 2 : Ismail bin Sapian (BN)
Calon 3 : Kamarul Ramizu bin Idris (Bebas)

Ketiga-tiga calon masih berada di dalam dewan.

21 comments:

Anonymous said...

Ya Allah.!! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang Islam yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran agama Islam...sebaliknya hancurkan lah serta porak purandakanlah semua kumpulan yang menentang kebenaran agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...
Aminnn...!!!

Anonymous said...

Jika kamu (pada perang Uhud) mendapat luka, maka sesungguhnya kaum (kafir) itu pun (pada perang Badar) mendapat luka yang serupa. Dan masa (kejayaan dan kehancuran) itu, Kami pergilirkan di antara manusia (agar mereka mendapat pelajaran); dan supaya Allah membedakan orang-orang yang beriman (dengan orang-orang kafir) dan supaya sebagian kamu dijadikan-Nya (gugur sebagai) syuhada. Dan Allah tidak menyukai orang-orang yang zalim...

aali 'imroon (140)

zali said...

p59 bakal menyaksikan mb yang
ditendang oleh sultan akan di
tendang pula oleh rakyat.

pertama kerana derhaka
kedua kerana kuda dap
ketiga kerana gila pangkat
keempat kerana ber maharajalela

TAMING SARKAS said...

Itu saja yang mampu zali katakan??

kebudak2kan hingusan..

takat UMNO bawak kitab hadhari pe barang..

Anonymous said...

bukanke budak ni yang janji nak lari bogel jika pr menang? tentu tak berani buat punye!

matleh.

al-Balingi said...

Salam Bro,

Picture, Gambo, Su ra tun ????

hehe..jgn marah..

zali said...

mat sarkas 1:39...

haa itu je yang saya kata dan yang
sedikit itu pun tak dapat di
nafikan oleh orang tua kutuk yang
banyak pengalaman konon...

yang terpaksa counter attack
dengan isu hadhari...

awak tertinggal dah mat
sarkas...ni zaman najib bukan
zaman pak lah lagi...

Anonymous said...

xblh lari bogel rakan2 ku haram hukumnye.

ade sape2 p penamaan calon x?

share la ckit cter sane...

mrL

Anonymous said...

http://www.friendster.com/group-discussion/index.php?t=msg&goto=26481766&&nt=1#msg_26481766

Anonymous said...

ZAMAN NAJIB LAA LAGI BANYAK ZALI MAKAN NAJIS2 KAH..KAH..KAH...

Lizone76 said...

pakatan rakyat akan menang,,, lepas tu PRU13 kitamng besaq plak,,,,

Anonymous said...

Kami sayang Dato'Seri Najib!Nizar pasti tumbang di Bukit Gantang..Undilah BN untuk kesejahteraan rakyat..Pakatan rakyat retak menanti belah!Menunggu masa untuk dikalahkan..

Anonymous said...

SAYANG NAJIB KE? KAH...KAH..KAH...BUNYI MCM JIJIK JE AKU RASA,,,,MCM KO JILAT NAJIS2 TAHI ANJING JE....DAH LA...AHLI UMNO TU KEBANYAKKAN ANJING2 JE

zali said...

tak payah banyak le...

sila umumkan 3 perkara yang nizar
dah buat selama jadi mb untuk
kepentingan melayu/islam di perak.

adakah orang sebegini patut dipilih
sekali lagi?

rakyatbiasa said...

zali ni bangang jugak...ko xsedar ke arus rakyat menolak umno ko tu..??sudah2 lah...perjuangkan melayu ke perjuangkan umno...?umno tu melayu?piiiiraaahh..

Anonymous said...

maaf le ...umno.....ishhh getik teman dengonye...ade seko perwakilan bg cadangan...pnuntut luo negare dicadangkan tarik balik biasiswanye kalo nyokong pembangkang...ate setahu teman...biasiswa tu anugarah kerajaan dari duit rakyat...bukan dari umno..ape umno ingat kerajaan tu harta mak bapak deme ke......kalo gitu le teman rase kite ni bukan negara demokrasi....tapi demo kasi....demo kasi kalo selamat....kalo demo x kasi...kena SUNAT....hehehe maaf le mancelah....

Anonymous said...

Salam... flash back balik ... ada komen best khas buat Zali dan pencacai2 be end yg bodoh tu.

>>>> http://perisik-rakyat.com/2009/03/lagi-risalah-jahat-dari-penjahat.html

tengok jgn x tengok..!!!

Tungaklangit said...

salam

juak2 budak PASTI bengap terlampau ni dok gasak zali yang muli perkertinya.. bodoh betul juak2 Pasti ni...

kalau pasal maki hamun dan fitnah memang subjek utama yg dipelajari dari ceramah pas dan kelas pasti.. itulah pemimpin pas ajar dia org..

aku tetap sayang UMNO insyallah UMNO akan menang walaupun juak2 pas dgn bangga dan riaknya mengaku akan menewaskan UMNO..

biarkanlah mereka dgn pemikiran pasti mrk itu..

tapi kalau kalah jgn pulak bagi alasan macam2 ye.. tulah sebab confident sangat nak menang nanti bila kalah mula cari alasan bodoh..

juak pasti yg bengap insaflah

Anonymous said...

Insyallah BN/Umno akan kembali menang....iyelah sesudah banyak janji palsu ditabur pas dan diperkudakan dap...langit kembali cerahhhh.pas sepatutnya insaf dan kembali ke perjuangan menegakkan Islam.....bukannya melawan pemerinthan Umno yang berlandaskan Islam

Tungaklangit said...

Isyallah Allah akan perlihatkan siapakah pemimpin yang mempermainkan Islam

Hidup Islam

Hidup UMNO

Hidup BN

kafe kenyalang said...

hahaha...jahil sungguh tungaklangit..org yg tolak hudud dia kata pejuang islam..org yg perjuangkan hukum ALLAH,dia kata permainkan islam..pelik..

rosmah mansur tu,syari'at pun x lepas lg..yg x wajib bertudung,pempuan yg x akil baligh,x tau la kot rosmah x akil baligh lg..

aku nak ko pikirkan yg tu jer..bg hak tinggi sat gi,tkut hang x faham..aku yg mu'alaf plak kene ajaq hang..x malu ka??


udah2 le bersubahat dgn UMNO yg taghut..