"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 29, 2009

Tempat Parking Di Taiping Dah Penuh!

Reactions: 
6.15 pagi - Tempat letak kenderaan di seluruh bandar Taiping dah penuh. Tiga masjid di bandar ini pun penuh juga. Kalau ada yang sedang menghampiri bandar Taiping dan bercadang nak solat subuh, eloklah berhenti kat mana-mana masjid atau surau di luar Taiping.

Segala macam unit dalam PDRM + FRU & anggota tak beruniform dah ada kat sini. Tak taulah diorang solat subuh kat mana.

Ada yang mengesyorkan kepada penyokong-penyokong yang nak datang ke sini, eloklah parking je kat Ipoh atau kat Bagan Serai. Lepas tu berjalan kaki ke Taiping. Macam tu bunyinya lawak subuh.

10 comments:

Anonymous said...

salam.. bt tinjauan ke kg.pak darus,simpang.banjaq30//

Anonymous said...

hebat sungguh ...!!! rugi tak dapat
datang...namun doaku semoga semuanya
selamat...dan lancar proses penamaan calon nanti...!!!

Anonymous said...

huh....
dasyat gila...
selamat berjuang smua orang pr..
aku dah teruja gila duk kat mlaka ni...

zali said...

anon 7:09

tu la dia nya pro pr...

kat dalam ni mintak selamat,minta
lancar urusan tapi dalam masa yang
sama akan buat kecoh...

mesti ada punya huru hara yang
cuba dicetuskan oleh puak cermin
dua muka dan puak bodo berganda
nih.

tak percaya?tengok la...

tapi yang salahnya
nanti...fru,pdrm,pekida dan umno...

Anonymous said...

sibukla ko.... balaci zaid...
dah memg pekidal fru dan polis yang buat kacau atas arahan umno..
aku tau ko pn terkencing tgk smangat rakyat yang menentang umno yang keji lagi busuk

Anonymous said...

Allah maha mengetahui nawaitu kita kpd penyokong PR biarkan pancacai umno dgn provokasi mereka jgn layan..
kita mahu layari blog ini dgn aman..
setinggi harapan kpd pencacai umno
tolong jgn ganggu doa dan harapan kami yg tidak dpt bersama2 mereka.Bayangkan org yg macam saudaralah kalau ada disana yg akan
membuat kecoh maaf...tak perlu komen anda...!!!

Anonymous said...

ramai siot..cm kt kl ler pulak.ribuan manusia tawan taiping la..apsal penyokong PR banyak,ek?ada mesej lg selepas di K.Tganu ke?
gd luck PR

Anonymous said...

Sudah la zali... gian nak bg komen la tu... selama puak korang berkampung kat PWTC, bukit gantang aman sejahtera je... klu ada je puak korang, mesti kecoh punye lah... klu PR takde pun, sesama puak korang pun bergaduh..rebut macam2... - Neo

pengliporlari said...

aku menapak dari stesen bas da...sampai padang dok kena duduk bangun duduk lak buat ombak..angkat bendera...

kuddus said...

ni lawak senja..elok pi parking kat bukit selambau mai jalan datang taiping