"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 29, 2009

Ambulan Pun Dah Ready!

Beberapa buah ambulan dah sampai ke padang di depan dewan penamaan calon. Nampak macam ada kemalangan atau kecederaan yang dah dijangkakan. Ada penyokong PR bertanya mungkinkah ada kekacauan yang telah dirancangkan?

FRU dah mengepung keliling padang yang dipagar dengan kawat berduri. Belum dapat dipastikan kumpulan penyokong mana yang akan ditempatkan di dalam kawasan padang. Setakat ini tak ada penghadang yang membahagikan kawasan padang ini seolah-olah hanya satu kumpulan saja yang akan ditempatkan di dalam padang ini.

Lebih kurang 1000 polis berpakaian biasa berkeliaran di sekitar kawasan ini.

1 comment:

Anonymous said...

tu dia manusia? belambak..awat polis ramai sgt?banyak org tua je bwk flag umno? mana pi geng muda2 depa?
baru lepas mengopi kt depan sek. K.E.DasyatX3.. TAKBIR!