"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 29, 2009

SETAKAT INI 1 - 0

Reactions: 
Sekarang ni tempoh bantahan sedang berjalan sehingga pukul 11.00 pagi. Tiga calon telah menyerahkan borang penamaan calon masing-masing bermula dengan calon PR, diikuti calon BN dan akhir sekali calon Bebas.

Sebahagian penyokong BN meninggalkan padang untuk berlindung di bawah pokok berhampiran. Kebanyakan yang bertahan di kawasan padang ialah remaja yang dipercayai belum pun layak mengundi. Petugas BN yang memakai jaket bertulis MARSHAL melaungkan arahan supaya Putera dan Puteri masuk semula ke dalam kawasan padang.

Penyokong PR tidak berhenti melaungkan takbir, reformasi, makkal shakhti dan slogan-slogan anti-rasuah serta kembalikan hak rakyat.


7 comments:

Anonymous said...

Tanda-tanda BN nak tersungkur. Allahuakbar.

Anonymous said...

mana berita dari Bukit Selambau???

Anonymous said...

Ya Allah.!! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang Islam yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran agama Islam...sebaliknya hancurkan lah serta porak purandakanlah semua kumpulan yang menentang kebenaran agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...
Aminnn...!!!

Anonymous said...

celakalah pas seolah2 hangpa saja Islam..
org umno x islam ka??
pirahhh...
api neraka menanti pejuang paslolo

Anonymous said...

umno la celaka sebab byk anak haram lahir hasil usaha umno termasuk la engkau

Anonymous said...

memang betul tu,aku sokonng 800 peratus.org umno tak boleh pakai oooooooooooooooo!

kuddus said...

eh..bilamasa hang update?pakai handphone ka?tengok dok isap rokok tepi longkang je