"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, April 03, 2009

Kaler Hitam...

Reactions: 
Hari ni teman rasa nak tukar kaler bek graun teman...kaler HITAM...

Amacam... best tak..? komen sikit..?

19 comments:

prblogger said...

Jgn hitam sangat..kelabu mata nanti..kalau light sikit hitam tu ok lah..just my 2 cent komen..

Topeng Perak® Unmasked said...

prblogger - hitam ni menandakan zaman gelap bagi blogger-blogger pro PR baru bermula.

hahahaha...!!!

Anonymous said...

aku akan sentiasa pakai spender hitam menandakan gelapnya dan masamnya masa depan negara kita dibawah kepimpinan pi emm baru..

prblogger said...

mm tu la..the dark site has begun..bersedialah dengan light saber masing2..

Anonymous said...

The Real Earth Hour has begunnn....!!!11

Mantot said...

haha,aku pun dah tukar kaler itam lepas tragedi2 yang berlaku,tapi seminggu je la kot sbb sakit mata aku baca

akira8047 said...

ok bro..
cantekkkk....
pakat2 letak bendera Malaysia terbalik..
menandakan zaman kegelapan bakal bermula.

jom ty lawat umah aku kat
http://kedaikopitepimasjid.blogspot.com

Anonymous said...

jom pakat2 doa supaya zaman gelap yang bermula hari ni berakhir secepat mungkin.InsyaAlllah....

Anonymous said...

Hang tlg nasihat sya-reformis suruh tukar sekali background/kaler font blog dia...sakit mata nak baca esp yg kaler kuning tuh...ishhhhh x fhm

ke dah tukar?..errr sbb lama x jengok sbb sakit mata nk baca

Anonymous said...

apa ko orang rasa seperti aku rasa,
dan apa yang aku rasa jangan korang rasakan...
jangan melamahkan orang kita..
cari dan dapatkan semula semangat ini..
aku..bermula daripada semalam semangatku hampir hilang akibat daripada pandangan2 yang menjerumus kepada kelemahan kita..
ooiii..bangkit semua!!
jangan berpandangan kita semakin gelap...anggaplah kita semakin cerah,cerah,cerah dan secerahnya..
dsn hanyalah manusia yang lemah
apa yang nk kita risaukan,
ALLAH MAHA BERKUASA
ALLAH MAHA BERKUASA
ALLAH MAHA BERKUASA.

YA ALLAH YA TUHANKU
KAU BERIKANLAH SEMANGAT KEPADA HAMBA MU INI,
KAU BERIKANLAH KEKUATAN UNTUK MELAWAN MUSUH-MUSUH MU,
KAU PULIHKANLAH SEMANGAT KAMI,
DEMI BERJUANG UNTUK AGAMA MU

AAMINNNN..YA RABBAL ALAMIN

cuping merah said...

apa ko orang rasa seperti aku rasa,
dan apa yang aku rasa jangan korang rasakan...
jangan melamahkan orang kita..
cari dan dapatkan semula semangat ini..
aku..bermula daripada semalam semangatku hampir hilang akibat daripada pandangan2 yang menjerumus kepada kelemahan kita..
ooiii..bangkit semua!!
jangan berpandangan kita semakin gelap...anggaplah kita semakin cerah,cerah,cerah dan secerahnya..
dsn hanyalah manusia yang lemah
apa yang nk kita risaukan,
ALLAH MAHA BERKUASA
ALLAH MAHA BERKUASA
ALLAH MAHA BERKUASA.

YA ALLAH YA TUHANKU
KAU BERIKANLAH SEMANGAT KEPADA HAMBA MU INI,
KAU BERIKANLAH KEKUATAN UNTUK MELAWAN MUSUH-MUSUH MU,
KAU PULIHKANLAH SEMANGAT KAMI,
DEMI BERJUANG UNTUK AGAMA MU

AAMINNNN..YA RABBAL ALAMIN

Anonymous said...

era kegelapan bermula kembali...
doa2kn la...era gelap ni hanya berlaku sementara sahaja...

si lembik's said...

hitam itu perillys.....

keris hitam bersepuh emas

hitam itu menawan kalbu

hitam macam si mamak zambry

yohteh said...

kau ni macam dah takde kerja. backgrooong itam ni menyakitkan mata aku dan mata2 90% penduduk bumi, kalu kau nok tau. tetiba je itam. kroni zambry ke apa?

jawab jangan tak jawab...!

zack said...

cantik, aku setuju!

Anonymous said...

awal pagi tadi dalam kul 2.30 berlaku kekkecohan kat simpang trafic light menghala ke kuala sepetang...ada bdk2 umno tampak stiker bn kat poster nizar yang besar suh undi bn....bn ni memang celaka.....nasib baik budak tu sempat calling pemuda umno celaka...maka datang laa pemuda umno celaka tu menyelamatkan budak celaka tu.....nyorok laa bdk tu dalam markas induk..kah,,,kah,,kah kena liwat kot... berkerumun abis org pas turun kat simpang tu sampai fru turun 3 trak kot tadi...

Topeng Perak® Unmasked said...

yup... teman sempat pegi sana lepas Haji Mail call... gambar sedang di upload. tunggu..!

pengliporlari said...

weh!tukaqla backgerun hang ni..boh gambaq kotak2,hang pun suka pakai baju kotak2..beli kat longwan simpang

Anonymous said...

Zambry tak kesah ke? kang nanti kate nyindir die pulak....ampun sembah derhaka