"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, April 03, 2009

Tahniah Najib, Takziah Malaysia...

Reactions: 
Pendek...

Tahniah buat Dato' Seri Najib Tun Razak atas perlantikannya sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke-6.

Takziah buat rakyat negara Malaysia kerana mendapat seorang Perdana Menteri paling kontroversi dan "Bersih" dalam sejarah Perdana Menteri Malaysia.

"The World Is Watching Us..!"

17 comments:

Songkok Tinggi said...

Lengkaplah perlantikan Bapak Monyet mewakili pertubuhan Monyet tak terurus... tercapailah cita2 Tok Monyet pencen untuk jadi pencacai kanan... terkena belacanlah Monyet2 lain bergumbira... kweekkk! kweekkk!kweekkk! Hoh!hoh!hoh! HUAAAAAAAAAAHUAAAAAAAHUWAAAAAA!!! (bunyi Tarzan memangil perwakilan Monyet)

ManBelong said...

Tahniah diatas perlantikan Najib sbg Perdana menteri ke 6... Maka dgn ini lengkaplah teori RAHMAN yg diidam-idamkan oleh UMNO. Dengan itu maka akan berakhirlah era pemerintahan UMNO selepas huruf yg ke6(N-Najib) Dlam teori RHMAN tsb.

Bila akan berakhir??? PRU ke 13.

Treuskan perjuanga di 2 Bukit 1 Batang. Sesungguhnya perjuangan rakyat baru bermula tetapi perjuangan UMNO sudah tiba ke jurang kemusnahan.

TAKBIR....

roslanali said...

dengan rasminya terpaksalah aku turunkan bendera negara yang terpasang sejak ogos hari tu ... malangnya malaysia, lagi malang rakyatnya ...

Anonymous said...

bro, hari paling malang bagi aku...dan seterusnya hari2 mendatang

i'm no king

mat um said...

Yabedabedu.....aku jadi PM juga akhirnye..kah kah kah...
Agenda aku :
1. Gantung Harakah n Keadilan (dah buat).
2. Menang PRK semuanye (cara kotor pun takpe)
3. Beli ahli parlimen dan adun PR seramai mungkin.
4. Pastikan Anwar dipenjarakan kes liwat(dan pakat dgn saiful le)
5. Pastikan bank adik aku, CIMB menjadi bank terbesar.(makan maybank le...he he)
6. Adik aku jadi Gabenor BNM ganti Zeti.
7. Sabitkan KJ dgn rasuah. Adakan pemilihan KP Umno yg baru. (kasi Mukhriz menang)
8. Jgn beri peluang utk court kaitkan aku dgn kes Tuya. (biarkan 2 ekor polis tu yg kena..he he)
9. Bykkan projek so, bole le sapu duit gomen @ Rakyat.(aku peduli ape)
10. Kena persiapkan si Hishamuddin utk jadi PM ganti aku nanti...

Lantak le korang rakyat Malaysia, yg penting aku ada kuasa dan kaya.Kalu korang setakat nak lawan aku guna mulut je..Jgn harap le korang nak menang...KAH KAH KAH..

Anonymous said...

Najib macam tak gumbira saja masa majlis tadi. Sebelah dia Rosmah dgn rupa macam tak sabar, belakang dia si tua kutuk Mahathir dgn muka sengih macam puas hati je.

Bila camera kat tepi Rosmah, nampak sangat gemuk dia tu.... huhu.... lengan dia...mak datuk....size macam paha aku!!!!

ABJ USJ

Anonymous said...

Muhyidin pun lepas nie jadi TPM dan juga PM ke-7...

Hanif Nasir said...

aku rasa bila lengkap je teori rahman tu, lepas tu dah abis teori dah. maknanya BN berkuasa setakat najib je. lepas tu PR plak.

Anonymous said...

takziah utk Malaysia..tanahairku..
namun ku doakan jua agar hidayah Allah rebah ke pangkuan Najib Razak..moga2 berubah segalanya sepertimana yg Allah kehendaki

ameen...

pakabuana said...

PM Baru DApat Pangkat...ini rayuanku
agar dapat dipandang serius sebaik mula tugas hari isnin nanti

panglima_perang said...

maka termeterai sudah sumpah seorang PM Malaysia ke 6 yg sangat "bersih" dirinya dari palitan tahik ala demokrasi autokratik UBN. akan lebih mudahlah selepas ini kerja2 PR dlm menawan PRU13 akan datang..bantuan Allah dtg dlm pelbagai bentuk InsyaAllah..Takbir

SuaraHajngJebat said...

Tahniah buat mu mem najib tu..lepas ni shoping sakan laaa..

tengkujoh said...

teruskan perjuangan...kuatkan semangat...cekalkan hati. Moga berjaya

rambut datin datin said...

KEPADA ANON 11.03
KO CKP LENGAN DIA BESAR PEHA KAU.AKU TAK HERAN.....ADA LEBIH DARI TU..
SEBAB....RAMBUT DIA MACAM BULU ARI AKU JER...NGA.NGA.NGA...

Songkok Tinggi said...

rambut datin!

itu rambut bini TPM la..., bila dah jadi bini PM, lainlah style! lepas ni mesti gi France ke, tak pun NY ke, tak pun Rom untuk trim rambut supaya gaya baru!... bini PM... dah tak serupa "bulu ari" ko dah tapi serupa "bulu ari monyet"

Anonymous said...

takziah pada pakatan tipu rakyat.....telah kembali malaysia ke jurusan yang benar......pas jual agama untuk kuasa....pkr jual amanah janji untuk bro abi....dap yang kenyang

sebatangkara said...

to anom 8:19 hg ni mmg bengap sama macam org2 umno yg lain tu.bodo + bengap = bahlol.malas aku nak ckp elok2 dgn org umno hampa kanya reti......