"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 14, 2009

Rombongan Gerombolan Ke Istana Perak - malaysiakini

Reactions: 
Apa tujuan UMNO/BN hantar rombongan 3 buah bas ke Istana Perak..?

Ada Funfair ke dekat Istana?

14 comments:

alexander said...

suasana mungkin suram buat Pakatan Rakyat!!!!
Perak mungkin dapat speaker baru

Anonymous said...

Salam sidang

Memang benar PR susah kerana
sultan sokong BN n kerajaan haram jadah muhalazoh.

Anonymous said...

takpa laa..nak buat mcm mana...umno tahu buat keje haram je....pru13 nampak gayanya umno dah takdak kat muka bumi perak..

Anonymous said...

Tahniah Zambry Mamak kerana hati anda keras dan telinga anda pekak utk dengaq suara rakyat..Lantik lah speaker baru..begumbirala anda harini!!!

Anonymous said...

ada projek baik la 2.. GAMUDA buat kenduri doa selamat kt istana kot.. projek istana di ambang kehancuran.. pelopor nya b-end la sapa lg..jd syarikat istana yg d chairman kn oleh raja muda buat majlis mkn2 dgn rakyat..

mat indera said...

Pak Pandir adik Pak Kadok buat kenduri kat istana chandan.

Anonymous said...

Rombongan lawatan sambil berjoli bersama orang gaji......

jinbara said...

salam...
biarkan la kita tengok pe diorng blh buat...yg penting LAWAN TETAP LAWAN..

pengliporlari said...

apa yang jadi?jadi tarzan...

Anonymous said...

BN nak bergumbira,lantak dia la...
kita susun strategi utk PRK 13
tak lama lagi dah....

Dropzone said...

Dah rakyat tak bagi restu..,cuma bagi penyapu dgn kasut sj..,maka muka2 kulit tebal macam KJ pun pi laa minta restu sultan perok plok..memang muka takdak maruah..

Dropzone said...

Tolong tnya kat juak juak BE END...siapa yg berkuasa..,mahadiaq ka.,najisb ka..,pok lah ka.????? tau ALLAH s.w.t.

tuan-komrad said...

biarkan mereka terjun dengan wang rasuah2 nya..dah tak lama dah....tinggal sisa hidup je geng2 gerombolan nih....

Anonymous said...

dah nama pun haram...dpa blh bt apa saja la....