"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, July 25, 2009

Justice 4TBH (III): Konspirasi Yang Lemah

Ketiga - Wong Chuan How disebut sebagai "pemain/pelobi/kontraktor" yang sering mendapat habuan lebih dari 80 kontrak-kontrak atas angin di Kawasan DUN Sungai Pelek.

Siapa sebenarnya Wong Chuan How..? Untuk pengetahuan korang, Wong Chuan How ialah Pembantu Khas Ronnie Liu dan bukannya seorang kontraktor seperti yang disebut didalam blog tersebut.

DUN Sungai Pelek pula pada ketika ini diwakili oleh Yap Ee Wah dari Barisan Nasional.

Buduh punya penyapu..!

6 comments:

Anonymous said...

As I told u before...pity u for being such a stereotype One sided Loser, pal...Your writings express your dissatisfaction on everything.. Go to Alaska...start a new life...Maybe there's nothing interesting in your life. Unhappy family...unsuccessful career... But I will still keep an eye on you..."Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." - SELIDIK...BUKAN ASSUME...LOSER

Anonymous said...

Drama.. Drama.. drama...
Tajuk 'Kongsi Gelap@Abang Besar Ku Tidak Bersalah". Pengarah, Ronnie Liuk'. Penerbit Pakatan Perosak Rakyat Sdn. Bhd. Palakon, Exco dan Adun 'Pelacur Rakus' Selangor. Pelakon tambahan, 'Abang Besar' underground Ronnie luik'. Yang paling penting, stuntman produksi, TBH The 'Terbangman". Promisi, perisikrakyat. Hua.. Hua.. Hua.....

Mr Joker said...

Anon 11:06 AM - Aku rasa mata kamu buta...

Kalau benar dakwaan dalam blog tu, kenapa tak dilapor hal berkenaan kepada SPRM atau PDRM..?

Kenapa ya..? Bukti-bukti yang ada tak cukup, atau bukti-bukti yang ada sekadar rekaan..?

Please explain...

Anonymous said...

Aku rasa ini adalah konspirasi pencacai untuk membusukkan DAP. Nak busuk dan seterusnya gaduhkan Pas ngan PKR dan DAP, BNatang jaja UG, nak busukkan nama DAP pulak dia reka cerita sampah macam ni. KHAAAK Tuuuuuiiiihh!!!!

DozzVader said...
This comment has been removed by the author.
DozzVader said...

Rileks Bro, SPRM dah dapat bukti, tengah siasat.Jika betul ronnie liu tak salah,dia tak perlu mengelabah macam ada semut gigit telur dia.Kita tunggu hasil siasatan,baru nilai. Allah maha berkuasa.

Assalamualaikum.