"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 27, 2009

Gambar Hari Pengundian N11: All Rounder

Reactions: 

22 comments:

dewatawanberapi said...

entah mengapa bila aku tengok orang2
pas ni...terbayang aku dengan keldai

dewatawanberapi said...

gambar last tu msmang sebijik macam...

KELDAI...

Alfa200 said...

dewatawanberapi... yang last skali tu bukan orang PR atau orang BN... yang tu wartawan media perdana...

aku rasa kau ada masalah... kau kenal tak sape "pencipta" kau dan jugak mamat dekat atas ni..?

Orang UMNO ni kalau tak buat dosa sehari tak leh hidup ke..?

dewatawanberapi said...

aii...marah pulak

bulan puasa tak boleh marah2...
nanti kurang pahala puasa tu...

Alfa200 said...

dewatawanberapi... aku bukan marah, aku tegur... kalau kau nak dengar, kau dengar, kalau kau tak nak dengar, tanggungjawab aku dah selesai.

kau bukan budak, gunakan akal yang Allah bagi tu sebaik-baiknya...

selamat berbuka puasa.

Songkok Tinggi said...

Tahniah kepada "Begar"2 PR! kerana berjaya sama2 mendokong PAS... tahniah juga kepada adik2 beret hijau... jangan putus asa! kalau nak berjuang mesti tabah walaupun KALAH! tapi kalau adik2 beret hijau nak berjuang dengan semangat menegakkan Agama Islam, marilah sama2 kita menyokong perjuangan PAS! rasanya tak ada paedahnya menyokong "mereka2 yg mementingkan perut sendiri" ... adik2 dah dapat ke belum seketul dua yg dia orang janji nak beri tu??? nampak macam kosong je poket? tak apalah marilah adik2 berjuang sama2 dengan Abang dalam PAS tetapi kena ingat... bukan masyuk! tapi keluar lagi ada! yang penting IKHLAS!

dewatawanberapi said...

semua orang pas memang keldai,tapi aku ni bapak KELDAI,orang kampung panggil aku mat keldai,lg DASYAT dari korang semua..jgn marah...

dewatawanberapi said...

hahahahahaha....
kesian penyamar....

Songkok Tinggi said...

dekat van UM=NO tu ado tulis slogan "DARAH PEMUDA MARUAH BANGSA"..... dak paham aku apo maksud slogan tuh! jenis apo nih? keturunan Pontianak ko UM=NO tuh? takut nya aku !!!

Anonymous said...

macam Van jenazah je aku tengok..

Anonymous said...

oRG NAIK MENYAMPAH KALAU VAN tu lalu.ingat org suka hormat ka???lagi org rasa nk ludah ada..

prblogger said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

dewatawanberapi said

mamat hi elok mati drp hidup meracau tidak tentu pasal..

Hebat sgt lah tu ..cuba cubit paha sendiri jika terasa sakit ..lemahlah tu ..dan ada yg berkuasa drp ko mamat..

Relax La Bro said...

si dewata tu posa ke tak? asyik duk maki orang ... keldai sana keldai sini, relax la bro, biar waras sikit, baca quran banyak-banyak biar tenang hati dan jiwa.

Anonymous said...

Biasa la tu hidup kalau xtenteram ckp semua merapu

Anonymous said...

aku rasa ko yang marah kot DEWATAWANBERASAP. tak baik bulan puasa nie. cian kat ko UBN potong elaun ko. kekeke.

Anonymous said...

DEWATAWANBERASAP: tak boleh balik kpg ke elaun kena potong oleh UBN.

Anonymous said...

dewatawanberasap dia ingat negara ni bapak dia punya ni nak habak sat dah nak masuk 2010. bukan zaman pakai duit pisang nok . ada akai pakai ada mata tengok ada telinga dengar hang tau apa......suka ati la kami nak berubah hang peduli apa awat aku ni tak bayak duit cukai pendapatan abis tu pi mana.....gunala akai.....hang ingat ni afrika ka....

CONTROL MACHO said...

control giler PEMUDA UMNGOK..


SEMUA DTG NAK CARIK AWEK KEW?


GILER COVER HAHAHHA...


DAH LA MCM BDK2 SKOLAH!!


KAH,,,KAH,,,KAH!!


BOSIA DAN BOJAN SAJA UTK UMNGOK!!

chot said...

apa lg si dewangberapi

duit pon mintak mak bapak ada hati nak komen...

cari duit sendiri dulu..baru leh citer lebat...

ko ni geng kuda longkang ke?

bangang...nak jadi bodoh pon...biar lah comels...ni dah cam musang...

Anonymous said...

Nasi lemak tu upah untuk pekerja UMNO ker ...
.....
...

Anonymous said...

dewatawanberapi jeles sbb penyokong UBN dia tak macam penyokong PR.

Penyokong PR buat kerja ikhlas tapi UBN buat keje sbb duit makan suap.