"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, September 04, 2009

Lagi Pilihanraya Kecil... Kelana Ke N-9

Reactions: 
Lepas raya aku akan bermusafir ke Negeri 9 pulak untuk misi seterusnya...

Pada aku misi ni tak mudah sebab kita akan cuba menawan kerusi BN dan bukannya mempertahankan kerusi Pakatan Rakyat.

Aku mungkin akan berkampung awal di sana...

Hari Raya ni aku nak gi beraya rumah korang semua la... nak kutip duit raya wat bekal ke Nogori nanti...

Geng Paroi..! I'm on my way... let's rock..!

26 comments:

Anonymous said...

huh?tu dia...lari dari Kota seputi kena plak kat Bagan..

Encik Topeng...kat Bagan ada isu ka?N.9 senyap sunyi jeDAP n PKR je..PAS mana pi ek?

Sory just tanye je coz N.9 tak la fmiliar angat la...tertinggal atau sengaja ditinggalkan dari arus politik pakatan kot

pejuang said...

semua ! pakat semua solat hajat mlm-mlm ramadhan ni, Doa dan merayu pada ALLAH agar PAS@PR menang di bagan pinang dan menang utk memerintah Malaysia umumnya. Jgn dibiar umngok@bn terus menerus merosakkan negara kita, sama2 kita doakan kehancuran umngok@bn.

yobleh said...

he,he tak kisah dari parti mana yang mewakili pr, nampaknya akan ada pertandingan sengit. apo kato eh jang?

AnaK BugiS said...

kali ne memang.. baru bleh bukak gelanggang.. kusi bn dgn undi lebih 2 ribu... for sure umno bermatian2 nak menang kat sana.. mesti belanja beso giler kali neh.. malu lerr kalo kalah ..bak kata ketua pemuda umno.. kita tak kalah..bkn kusi bn pon.. hehehe.. tp yg ne.. kusi umno..mesti hishamuddin cepat2.. tangkap perusuh kapa lembu.. nak ambik ati pengundi india kat sana.. hehehe

Anonymous said...

hisamudin tu sape ek?aw aw aw tu ka?
yang pegang keris tyu ka:)
hahahahahaha

kalau dorang tewas habisla....kali ni aku yakin dan pasti SPR akan umum tarikh buang undi hari ahad!!!!!!!

Dun bagan ANAK EMAS LAGI KE akakakakakakakakakaka kakakakka ANAK EMAS KAKAKAKAKKAKA

ANAK EMAS....masa ini anak babi kot

AnaK BugiS said...

hehehe.. btol tul anoy 441..
silap2.. goment servant pon tiba2 dpt bonus seblum raya ne..

anak emas ler katakan..

KEMBOJA said...

lagi bosar lah puako si rosmah tu dihantar ke sano utk jago umno..
silap2 si Rosmah pun turun kempen samo2 dng suaminyo....maklum la negeri tempah tumpah lahir...kalau kalah si rosmah malu bosar....

kalau siapa jadi bomoh, boleh la antar resume kek rosmah tu. Mana tau boleh dapat kontrak jampi2 kek sano tu.

AnaK BugiS said...

hehehe.. minta T.P kuarkan balik clip si rosmah tuh.. hehehe

Anonymous said...

Kemboja..

Bomoh ekor ka apa?kakakakka...puaka kakakakak habisla Bagan jadi puaka..

Songkok Dah Tak Tinggi said...

Eden sambut korang semo dengan lomang PD...meh semo berkampung kek N9... kek sini Group Paroi sedia menyambut tetamu... Meh semo berkampung...
(TERTUNAI HAJAT AKU NAK TENGOK SEMO GENG BARKAMPUNG KEK TOMPAT AKU...)ya..be..da..be..du..nampak gayanye pening kepalalah Mad Hassan...

AnaK BugiS said...

kalo kalah mad hasan kena letak jawatan.. hehehehe.. sure takut giler dia tuh..

Anonymous said...

wa ingat nak sewa rumah2 yang kosong kat bagan pinang

bukan apa cuma nak cari untung

UBN akan tabuk duit macan hujan

sapak yang takde kerja tu pegi2 lah ke bagan pinang pasti dapat tempias

mampus UBN
pastikan UBN kalah lagi

Anonymous said...

N9 ni mcm 50/50 je...UMNO totok ramai...Tp harap2 dpt rampas DUN tu dr ameno

KEMBOJA said...

TAUKE EMAS MUHYIDIN SEMBAB KATO:

LOPEH NI BP AKAN DIJADIKAN ANAK EMAS KE TIGO OLEH BN.....

EH...EH...EH...SILAP....BUKAN ANOK EMAS...TAPI ANAK BERLIAN....KASI UP SIKIT

Anonymous said...

Alfatihah buat Arwah,

Mau lari dari Seputeh tapi terkena kat Bagan Pinang.

Raya Berganda la nampaknya orang Nogori,Kalau kalah kat kubu kuat sendiri apa pula alasan nak bagi??

-Zackry-

TOK HAJI BUNGA said...

ALLAH MAHA BESAR!!!

ALLAH MAHA BESAR!!!

ALLAH MAHA BESAR!!!

MAMPOIH HANGPA UMNONONOTERGOKGOK!!!

AnaK BugiS said...

Kalo kalah.nant..korang tengok arr..
alasan yg tak logik sumer kuar.. hehehe..

rosmah antu lerr.. ehh silap pengundi antu lerr..

Anonymous said...

lepas nie mesti Zali BANGANG akan komen kata DUN Bagan Pinang Anak Emas UBN. kekekekek.

Wahai penduduk Bagan Pinang ape UBN kasi.. amik aje...tapi pangkah PR. Sbb duit UBN kasi bukan duit UBN dan Zali BANGANG tapi duit rakyat termasuk duit aku juga.

Anonymous said...

Lepas nie confirm rosmah jumpa bomoh berasap balik mcm dulu2.

perompak harta rakyat said...

kalau rosmah jumpe bomoh, boleh ke jin dia berfungsi masa posa ni? bukan ke masa posa ni sume antu jin dan saitan dirantai oleh malaikat ?

Aku rasa ada kemungkinan besar SPR akan buat PRK selepas raya atas arahan Rosmah bagi memastikan jin-jin yang dirantai tadi dah dilepas bebas oleh malaikat pas berakhirnya ramadhan.

Melainkan rosmah langsung tak pecaya hadis Nabi SAW berkenaan saitan diikat bulan ramadhan tersebut mungkin SPR akan wat jugak PRK dalam bulan posa ni.....

perompak harta rakyat said...

Kalau diIzinkan Allah ada PRK di Bagan Pinang dan jugak sekiranya diIzinkan Allah kita menang lagi, aku nak wat pertandingan mengarang surat terbuka meminta Najib meletak jawatan dan membubarkan Parlimen secepat mungkin,

Kalau Najib nak kasi jawatan PM pada DSAI terus dan serahkan Putrajaya pada PR lagi molek tapi aku konpem ini mustahil berlaku pasal Yahudi Bani umNO ni teramat erat memeluk 'kuasa', kalau kuasa hilang dari genggaman bagi mereka bak tercabut roh dari jasad.....

Berbalik pada pertandingan Mengarang tadi, hadiah utamanya ialah
1)Jawatan Ketua Hakim Negara, 2)Pemenang kedua Pulak akan ganti Gani Petail sebagai Peguam Negara,3)Pemenang ketiga akan dikurniakan Jawatan Ketua Polis Negara ganti Musang. 4)Penang keempat akan dapat jawatan Pengerusi SPRM ganti Ahmad Said 5)Pemenang kelima akan dapat jawatan Pengerusi SPR

Dan Pemenang Terakhir iaitu dapat hadiah saguhati, hadiahnya ialah Istana Khir Toyo beserta perabot-perabot yang terdapat didalamnya dan tak ketinggalan kolam renang yang amat menyihatkan badan jika kita selalu istiqamah beriadah menyelam didalamnya.....

Oppp terlupa.... Bini Khir Toyo -Zaharah Kecik jugak akan menjadi pembantu rumah untuk pemenang hadiah saguhati @ Pemenang No 6 tersebut. Tugas utama Zaharah ni ialah menerangkan kepada Pemilik Istana Toyo yang baru mengenai keindahan Disneyland yang diserikan oleh Mikey Mouse....

Tapi sume hadiah tu mintak ngan Najib.... jangan korang mintak ngan aku pulak... aku ni mana pernah songlap duit rakyat ratus juta kemudian panggil 'aktiviti' perompakkan aku ni sebagai Komosyen....

bob said...

TP..kalau datang telok kemang jangan lupa kontek aku...ni no aku 0192455670

bob said...

ada something aku nak share dengan TP..jangan lupa tau..

kodok said...

situ ada 5000 pengundi pos...nampaknya PR kena kerja kuatlah kat situ..kuat lebih dr skuat yg sbelum ni..

jumpo di paroi said...

jumpo di paroi bro!!

-iban paroi@kafe kenyalang-

Anonymous said...

elok la tu..boleh pekena ganja sama2 kat PD bro!