"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, October 27, 2009

Bertemu Blogger2 UMNO & Pro UMNO Untuk Memfitnah Sesama Pimpinan PAS..?

Reactions: 
Sesungguhnya saya mendapat laporan telah berlaku perjumpaan anjuran Roslan SMS dan Ustaz Mat Zain di KUIS tempohari untuk membincangkan bagaimana hendak menangani masalah2 blogger yang ramai dan majoriti “hostile” pada kepimpinan PAS Selangor.

Tidak sangka2 saya satu perjumpaan telah dianjurkan dengan beberapa orang blogger UMNO (dan PAS ada jugak) yang mana blogger2 ini jelas menampakkan kebencian mereka kepada Tok Guru Nik Aziz kita. Namun, mereka dijemput dalam satu pertemuan ramah mesra dengan kepimpinan PAS Pusat, Ustaz Nasaruddin Mat Isa dan Dato Hasan Ali.

Misalnya, dijemput dalam majlis itu, si Mahaguru59. Saya menulis satu artikel khas mendedahkan bagaimana dia pernah mendoakan Tok Guru Nik Aziz mati cepat. Juga dalam jemputan adalah Akasyah Sanusi Junid yang merupakan anak kepada Sanusi Junid, musuh tradisi PAS Pusat dan juga kawan saya satu sekolah agama dulu. Beliau juga tidak kurang nista dan fitnah beliau ke atas Tuan Guru Nik Aziz yang kita cintai itu.

Ada juga Mohammad Sayuti Omar/MSO/Tinta Merah yang juga saya telah jelaskan aktiviti beliau memfitnah Dato Husam Musa sehingga imej Kerajaan Kelantan terjejas sedikit akibat laporan BPR yang dilakukan oleh Norzula Mat Diah. Norzula telah membuat beberapa laporan BPR berdasarkan kepada artikel2 yang diterbitkan oleh MSO hasil dari rasa marah MSO kepada Husam kerana tidak mahu membantu rakan bisnes beliau yang UMNO dalam isu pembelian kambing Jamnapuri.

Ada juga Azizi Abdullah yang juga terkenal pro kepada Fraksi UMNO. Dan lain-lain lagi. Ada juga seekor blogger yang menggunakan nama “Blog GOMO” yang memanggil Tok Guru kita dengan nama Nik Ajis.

Selain dari itu, dijemput juga seorang Blogger nama Al Brangi yang memang bai'ah kepada kepimpinan PAS Terengganu. Kalau baca laporan beliau amat berlawanan dengan laporan blog dari Al-Banjari yang juga telah dijemput.

Tup tup dia pegi jemput juga Al Banjari, tu yang meletup isu ini sampai ke puncak. Dari pembacaan saya pertemuan tersebut adalah untuk membina satu pasukan blogger yang mampu mempertahankan kepimpinan PAS Selangor dan juga Fraksi UMNO di dalam usaha mereka membawa PAS kepada UMNO.

Perkataan2 Yang Tidak Enak Yang Diungkapkan Di Hadapan Blogger UMNO


Oleh kerana Al-Banjari mempunyai imej yang hanya berkata benar dan mempunyai rekod bersih berkata benar, maka di bawah di bawa beberapa ungkapan yang telah diungkap oleh Ustaz Nasa dan Hasan Ali di hadapan blogger2 UMNO yang dilaporkan di blog beliau :

Dilaporkan dalam blog Al-Banjari bahawa telah berlaku satu pertemuan antara Blogger dengan Dato Hasan dan ustaz Nasauddin Mat Isa di kediaman Dato Hasan di Pinggir Taman Tun Dr Ismail.

Laporan beliau adalah :
  1. Isu kerajaan Perpaduan antara Pas dan Umno ini sebenarnya telah dibincangkan oleh seluruh pimpinan atasan Pas. Nik Ajis tiada dalam perbincangan ini.
  2. Seluruh Pimpinan Pas lah yang mencadangkan idea Kerajaan Perpaduan ini. Diketuai oleh Haji Hadi sebagai Presiden dan seluruh majlis tertinggi Pas.
  3. Husam memainkan peranan yang besar dalam membawa agenda Anwar meresap dalam politik Pas.
Sumber - http://politikbanjar.blogspot.com/2009/10/bongkar-artikel-gomo-yang-dipertikaikan.html

Al-Banjari memberi respon kepada laporan dari seorang blogger UMNO yang turut dijemput. Dan beliau mengesahkan ungkapan2 di atas telah datang dari kepimpinan PAS yang hadzir. Al Banjari kata dia ada recording lagi berkaitan dengan perjumpaan tersebut bagi menentang laporan2 liar dari sumber2 UMNO.

Walau bagaimanapun, ungkapan2 di atas DISAHKAN oleh Al Banjari.

Bolehkah Mengeluarkan Fitnah Pada Sesama Pimpinan?

Kalau benar apa yang disahkan oleh Al Banjari, maka ia bererti:
  1. Isu kerajaan Perpaduan masih lagi berlegar dan masih kuat dalam mind Fraksi UMNO.
  2. Fitnah “Husam agen Anwar” masih lagi disebarkan oleh mereka2 yang pro kepada UMNO.
  3. Kata2 seperti “wala’” kepada pimpinan hanya kata2 kosong dari mereka kerana jelas mereka sendiri menaja fitnah ke atas Husam Musa.
  4. Mereka mahu menyembunyikan hasrat membawa PAS kepada UMNO dengan menaikkan isu “pengaruh Anwar”. Padahal, tiada siapa yang menjadikan Anwar sebagai rujukan dalam isu ni.
  5. Mereka lupa bahawa Arwah Ustaz Fadzil sendiri mahu melantik Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya Barisan Alternatif menang.
  6. Mereka kata juga mereka sokong SELCAT pada waktu yang sama mereka suruh SELCAT dirombak. DAn tiada bukti pun pegawai2 kerajaan dilayan tidak baik?
Blogger UMNO dijemput untuk membantu mereka membersihkan PAS dari pengaruh blogger yang anti kepada usaha membawa PAS kepada UMNO. Itulah motif sebenar perjumpaan dengan Nasaruddin Mat Isa dan Hasan Ali.

Kemungkaran ini wajib dilawan dan dihentikan oleh semua ahli PAS. WAJIB.

Tulang Besi

45 comments:

Anak Lenggong said...

ANAK NIK AJIS KATA BLOGERS UPAHAN PAS SUKA MENABUR FITNAH.

Saya melihat sesetengah ahli PAS cukup berani di dalam berblog. Malangnya, mereka hanya berani berbohong, memfitnah dan menyebar semua kata – kata manusia dan peristiwanya. Lebih malang, mereka tidak berani untuk berkata benar, apatah mengakuri pada yang benar.
Jika anda gian sangat nak menulis, menulislah yang kekal baik hingga ke lubang kubur. Yang memberkati anda dan kehidupan manusia - www.nikabduh.wordpress.com

bazoka said...

hahaa..
anak lenggong terasa benar nampak??

kena atas BATANG sendiri ker?

Anonymous said...

Besok kasi buang aje Ustaz Nasa ngan Hasan Ali ni. Asik asik depa ni dok buat hal...

matstimketum said...

beranikah jk pas pusat menggantung jawatan yang disandang oleh mustafa ali, hasan ali dan nasharuddin isa untuk diambil tindakan tatatertib? adakah mereka hormati pandangan tgna?

Anonymous said...

jadi apa cadangan blogger kalian utk hapuskan golongan munafik ini?samapi bila semua ni akan berakhir!tak kan sampai PRU13 pun x selesai2 gamaknya PAS tingal sekangkang kera balik di Kelantan..padahal Putrajaya patut ditawan PAKATAN!

Anonymous said...

TB


KASI BONGKAR LAGI.

KAMI MINTAK LA HASAN ALI CELAKA DAN MAT NASARUDDIN SIAL BERUNDUR SECARA TERHORMAT.

PASAL HANGPALAH SEMUA CACA MERBA JADI, HANG ADA SAPOT KUAT DARI TV3 DAN PENCACAI UMNO, MINTAK SANGATHANG CEPAT BERUNDOQ

KALAU LEPAIH TU NAK ISI BORANG UMNO MAMPUIH PI LA KAT HANGPA.

KAMI AMAN DISINI.

BOLOS said...

..Hidup Tuan GURU!!...bersihkan Pas dari pencacai2 umngok seberapa segera...sebelum keadaan kian parah!!

Anonymous said...

buang segala anasir2 jahat di dalam pas. ada diaorg serupa tak ada. ramai lg tokoh2 yg berwibawa di dlm pas. tolong sebarkan blog2 yg sokon ke arah umngok dan ahli2 pas yg ke arah umno. penting.

Anonymous said...

bersih PAS dari saki baki pengaruh BN yang maha rasuah.

sasha2020 said...

Banyak lagi mangkuk mangkuk dalam PAS ni. Mereka ni dah tak tahu mana musuh dan kawan.

DAP tu baik bagi mereka. Sebab tu dijadikan kawan. Bodoh betul la....

PKR tu pun baik..Pemimpin dia memang kaki liwat ... tapi, dia baik tau!!! Parti Orang macam ni pun dijadikan kawan.

Wahai semua orang Islam, bersatulah!!! Kenalilah siapa musuh kamu sebenar. Macam mana nak melaksanakan Islam kalau orang Islam/Melayu berpecah dan tak kuat.

PAS kat Selangor , apa yg dia boleh buat?? Baru kena tempelak oleh DAP, terus senyap macam tikus. PAS bukan parti dominan dalam Pakatan Rakyat. PAS hanya jadi balaci untuk memenangkan DAP dan PKR. Yang mendapat untung besar ialah DAP dan PKR.

Anonymous said...

Wooiit mangkuk hayun.. kalu umno dominan sgt apasal dah 50 thn lebih tak buat undang2 islam hah? Lagi2 konsep Islam/Melayu. Baru skrg nak buat islam kenapa?

Anonymous said...

sasha2020
ko cakap "wahai umat Islam bersatulah"... tapi ko sendiri mengutuk/mengata orang kaki liwatlah, org itu...lah org ini...lah.camner nak bersatu? ko sendiri pun belum sedar diri.... "bersatulah" KONON!!!

Anonymous said...

shasha2020.....
TALK IS CHEAP........
BUT TO GET THE THINGS DONE IS DIFFERENT.

MeriamBuluh said...

DAH JADI MACAM BLOK UMNO LA PULAK AKU RASA....

mountdweller said...

Potong saja jari yang busuk supaya tidak merebak dan jahannamkan badan.

MeriamBuluh said...

http://n32.blogspot.com/
ANDA BACA SENDIRI BLOK DIATAS...
ANDA BOLEH MENEKA SENDIRI SIAPA TULANG BESI SEBENARNYA....

Anonymous said...

pegi mampus la hasan ali dan kroni. munafik!. sapa yg berpecah..melayu ke melayu umno?. umno dah lebeh 50 tahun memerintah, ada ke nak buat undang2 islam?. siapa yg pecat mufti bila mufti tegur pasal ratu cantik melayu?. siapa yg jadi lembaga pengarah syarikat judi, arak di malaysia?. pemimpin mana yg tunggang arak mcm minum air kosong?. pemimpin mana yg bafru satu penggal jadi wakil rakyat, dah ada banglo bak istana?. shasha...ko ni elok mampus la...buta hati. mari sini, aku lempang sekor2 blogger umno dan pro umno termasuk yg gila nak mampus nak nikah dengan umno...bodoh nak mampus...

Faridshah said...

Kemungkaran dan kemaksiatan WAJIB dilawan dan ditentang habis-habisan.

Salam Perjuangan..

'Sokong Tuan Guru NIk Aziz'

GOMO said...

Ini adalah keterangan yang di tulis oleh Gomo, Al Banjari juga telah mengesahkan ayat yang berwarna kuning adalah benar. jadi dimana FITNAH yang Gomo sampaikan dalam artikel???
http://www.papagomo.com/2009/10/isu-bongkar-al-banjari-fitnah-dari.html

Anonymous said...

PAS jadi haru biru pasal pemimpin 2 orang ni, selama ni apa yang UMNO biat kay selangor? LUPA ke mufti yang tegur RATU cantik dulu kena pecat? Minum arak kat THE SHIP ?

Anonymous said...

ya mari kita hapuskan pas pis puss

BNgok said...

1. Melemahkan institusi raja-raja Melayu yang menjadi simbol ketuanan Melayu.

2. Melemahkan sistem kehakiman negara.

3. Menarik balik royalti rakyat petroleum rakyat Terengganu yang majoriti orang Melayu.

4. Memperkenalkan PPSMI; menghapuskan bahasa Melayu.

5. Menarik peruntukan geran kepada Sekolah Agama Rakyat, tempat belajar agama anak-anak Melayu.

6. Memperkenalkan meritrokrasi; mengurangkan peluang belajar anak-anak Melayu.

7. Memperkenalkan PTPTN dan mengurangkan biasiswa kepada anak-anak Melayu.

8. Persempadanan semula pilihanraya pada 2002; mengurangkan kawasan majoriti orang Melayu.

9. Menafikan hak royalti rakyat Kelantan yang majoriti Melayu.

10.Memperkenalkan Islam Hadhari yang mengelirukan orang Melayu.

11.Menyenaraiawamkan syarikat TH Plantation yang dahulunya dimiliki 100% oleh Tabung Haji dan dimiliki oleh orang Melayu. Tetapi sekarang orang bukan Melayu boleh memiliki saham TH Plantation.

12.Menggabungkan syarikat-syarikat konglomerat orang Melayu iaitu; Sime Darby, Guthrie dan Golden Hope, dan sekaligus mengurangkan peluang orang Melayu daripada tiga syarikat kepada satu syarikat sahaja.

13.Memetik kenyataan Mufti Perak, Dato’ Harussani Zakaria? 250 ribu orang Melayu murtad. Semua ini adalah di bawah pemerintahan kerajaan Ameno.

14.Mewujudkan Wilayah Iskandar yang menjadi zon bebas, maka orang-orang Singapura boleh masuk secara bebas ke sana.

15.Krisis Menteri Besar di Perlis dan Terengganu apabila Ameno sendiri yang menentang keputusan Sultan di negeri berkenaan.

16.Membubarkan Kementerian Pembangunan Usahawan yang menjadi sumber bantuan usahawan-usahawan Melayu.

17.Memperkenalkan liberalisasi ekonomi, maka sekaligus menghapuskan Dasar Ekonomi Baru yang tujuannya membantu ekonomi orang-orang Melayu Bumiputra.

=======================================

Bukan satu atau dua, tetapi lebih dari sepuluh malah jika dibilang tidak cukup jari di tangan untuk memperjelaskan pengkhianatan Ameno kepada orang-orang Melayu. Dalam kesibukan Ameno melaung-laungkan Pembangkang Pengkhianat, mereka lupa bahawa Amenolah yang memulakan pengkhianatan kepada orang Melayu.

Jauhilah diri anda dari parti ini. Parti yang didokong dan disokong oleh setan bertopengkan Melayu

Anonymous said...

MANGKOK2 PRO UMNO..
PEROSAK ALAM...GUA SUMPAH LU ORANG JADI KATAK...IKUT BERAHIM...
SENANG CERITA...

Akhramsyah Muammar Ubaidah bin Sanusi said...

Assalamualaikum. Saya inginkan penjelasan sebenarnya, yang Tulang Besi ke Sekolah Agama sekali dahulu siapa, Ayah saya ataupun saya?

Hairan saya melihat korang-korang marah sangat saya hadir damn terus menghentam Dato' Dr Hassan Ali. Apakah salah beliau mempertahankan hak Melayu Islam di Selangor? Apakah salah PAS Pusat mempertimbangkan kerjasama dengan UMNO, memandangkan PAS boleh duduk semeja pun dengan kafir harbi?

Saya tak segan mengutarakan sokongan terhadap tindakan Dato' Dr Hassan bersabit SelCAT dan menghalang penjualan arak. Malah saya tambah lagi ini seiras baik amalnya dengan perobohan pusat penyembelihan babi di Alore Star! Saya juga sopan mendengar apabila Dr Hassan dan YB Nasa sedia menghentam UMNO depan saya. Apahalnya korang marah ni?

HangNadim® said...

"Apakah salah PAS Pusat mempertimbangkan kerjasama dengan UMNO, memandangkan PAS boleh duduk semeja pun dengan kafir harbi?"

KAH!KAH!KAH! Kafir harbi tu dah memang kafir. Dorang memang selalu kafir tapi puak-puak parti bangsat UMNOBN tu lagi celaka. Sekejap sekejap kafir pastu mengaku islam balik karang petang sikit jadik kafir balik bila dah nak masuk waktu maghrib dia islam balik menjelang pagi buta esoknya eh! eh! jadik kafir semula ... haaaaa tu yang salah tu bila orang PAS nak kerja sama dengan puak-puak Islam Biskut ni .. sekejap Islam sekajap Kafir. Buruk kelakuan laaa.

Anak Lawin Papulut said...

Buat anak lenggong upahan dan makan duit haram umno dan puak umno kat sini....

pas akan kembali stabil.......

puak umno macam anak lenggong memang dengki.....puak umno memang bacul....

BNgok said...

MAJLIS PERTABALAN DI BAWAH POKOK

Sekitar tahun 1990an dahulu, Dato’ Annuar Musa pernah menabalkan Tengku Ibrahim (iaitu sepupu kepada Tuanku Sultan Kelantan) sebagai Sultan Kelantan yang baru.

Majlis pertabalan itu telah disempurnakan di bawah sebatang pokok gajus di sebuah padang sekolah di Kelantan. Ini kerana beliau ingin menunjukkan kuasa beliau kepada rakyat dan Tuanku.

Namun segalanya gagal. Malah, beliau pula didakwa terlibat dengan kes kehilangan wang PPRT yang sehingga sekarang masih menjadi misteri.

=======================

Ini lagi satu bukti, parti Ameno adalah setan yang bertopengkan Melayu. Betapa parti bertopeng ini tergolong dari kalangan setan-setan yang buta dan lupa sejarah. Sejarah yang berlaku tidaklah terlalu silam tetapi parti sesat ini cuba menyesatkan orang2 melayu dari mengimbau sejarah silam.

Sewaktu persidangan DUN Perak dijalankan di bawah pokok, parti Ameno telah menghina Pakatan Rakyat kerana mengadakan persidangan di bawah pokok tapi parti Ameno ini bukan sahaja sesat malah penuh dengan kecelakaan. Menghina kedudukan dan status sultan dan raja dengan mengadakan majlis pertabalan di bawah pokok ... bawah sepohon pokok gajus.

Jauhi diri anda dari parti ini. Ameno adalah parti setan yang bertopengkan Melayu. Parti ini bukan saja celaka malah parti ini adalah bapak kepada segala perlakuan hipokrit.

Anonymous said...

WOI AKRAMSHAH HARAMJADAH

ANAK PEROMPAK!

BAIK LU BALIK LAH DIAM , GI JAGA BAPAK LU PUNYA HARTA BAIK2 ...

HangNadim® said...

Ibrahim Ali kata:

"Sehingga 26 September lalu, waktu saya mengadakan majlis rumah terbuka, saya diberitahu oleh wartawan, yang baru pagi tadi menteri besar Kelantan desak saya letak jawatan.

"Terperanjat juga saya, tiba-tiba keluar kenyataan itu. Waktu itu tidak apa yang berlaku. Maka saya potong laporan media itu dan baca. Akhbar tanya reaksi belas saya. Saya terkejut bila dia (MB) kata saya makan gaji haram, sembahyang (dan) ibadat saya Allah Taala tak terima," katanya.


KAH!KAH!KAH! Ni lagi satu contoh maskot Perpaduan UMNOBN! Terkejut! KAH!KAH!KAH! Terkejut kapla bana! Woit barua-barua parti haramjadah UMNOBN!! Jaga-jaga la korang! Mamat terkejut ni tengah melobi nak masuk parti korang! Gigit jari laaa fraksi UMNOBN!! KAH!KAH!KAH!

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Woit Anak Lawin Puput! Mamat lenggong tu mana perasan bab haram haram neh. Anak haram mana laaa dia perasan duit upah tu duit haram. KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

FIGHT, FIGHT, FIGHT

jangan bagi chan puak munafik ini menghancurkan Islam.

kepada orang2 Islam terutamanya ahli pas, bukalah mata & bezakanlah mana satu kaca mana satu permata.

Jika masih buta & tersalah pilih, nescaya hancurlah Pas & rosaklah nama Islam.

lepas itu bermaharajalelalah UMNO kembali membuat kemungkaran & kezaliman.

jika itu berlaku, hangpa jawaplah dengan anak cucu kita nanti & yg paling teruk, hangpa jawaplah kat depan Allah nanti kat akhirat.

Anonymous said...

kenapa mejemput bloger umno sahaja, bloger mic,mca, gerakan,ppp sepatutnya dijemput juga...

semakin hari semakin keliru dangan puak puak pAS yang PRO UMNO...

Kalau dah Puak Puak PAS minat nak masuk UMNO letak jawatan...

HangNadim® said...

KAH!KAH!KAH! Orang PAS yang syok sangat dengan orang UMNOBN tu aku cadang tukar nama jadik PASembor, sejenis rojak -- sesuai sangat sebab dah mula nak campurkan iman dengan kufur.

Orang UMNOBN yang terhegeh-hegeh meroyan dengan orang PAS yang fraksi UMNOBN tu pulak aku cadang tukar nama jadik hamPAS ... sebab aku rasa tu jer yg sesuai dengan korang! KAH!KAH!KAH! Dah tak dek keje lain ke?

BNgok said...

PENGKHIANATAN AMENO KEPADA ORANG MELAYU
================

• Pengkhianatan Ameno kepada orang Melayu telah berjaya menghilangkan tanah rezab Melayu dari 3 juta hektar pada tahun 1957 kepada 1.7 juta hektar (1995). Bermakna 44% tanah rezab Melayu yang ditinggal oleh penjajah dengan susut kadar 1.2% setahun. Nampaknya penjajah lebih berhati perut daripada pemimpin Ameno dalam menjaga orang melayu. Kalau tidak disekat maka tahun 2020 tanah rezab Melayu hanya tinggal 30% sahaja.

• 26,000 hektar (dua puluh enam ribu) tanah rezab Melayu di Tanjung Langsat-Tanjung Pia Johor diambil untuk New Town Ship. Projek yang diusahakan oleh Kuok Brother Collabratioan UEM.

• 300 ekar tanah Rezab Melayu di Pulau Redang Teregganu di beri kepada Vicent Tan untuk projek perlancungan.

====================

Betapa rakusnya parti ini yang mengaku membela nasib orang Melayu. Ini bukan membela Melayu tapi mengkayakan kroni. Mereka hidup senang lenang hasil dari penderitaan orang Melayu.

Jangan percaya dengan kata-kata mereka. Orang2 Melayu telah banyak kali diperdaya oleh parti Ameno, parti setan bertopengkan Melayu. Hancurkan niat jahat mereka.

Anonymous said...

kpd dato hasan ali dengarlah rintihan pengundi dun gombak setia.. kami memilih parti pas bukan kami pilih awak. kalau tahu cam tu buat apa kami kempen teruk teruk menangkan awak. ingat kami pangkah parti bukan pangkah calon.

Anonymous said...

kpd anak sanusi junid tak salah kalau kita kawan gan kafir dap dari berkawan dgn umno yg melahap duit rakyat. tak salah kita kawan dgn dap kalau umno sendiri hina org melayu dan islam. pirahhh anak sanusi tanam padi atas bumbung.

Anonymous said...

Woit, nak tulis berita tulis laa betul-betul...

MSO & Azizi Abdullah yang memang terkenal dengan perangai yang korang memang tau tu takde dalam pertemuan tu laa....

Jangan main bedal jer...

TokeyGaram said...

Mesyuarat Khas PAS,

1. Nik Ajis hadap tribunal displin.
2. Presiden PAS akan nyatakan pendirian dalam hal Pakatan Rakyat.
3. Nak tau lebih lanjut turun sini.

www.garamanis.blogspot.com

Anonymous said...

HangNadim® said...

"KAH!KAH!KAH! Kafir harbi tu dah memang kafir. Dorang memang selalu kafir tapi puak-puak parti bangsat UMNOBN tu lagi celaka. Sekejap sekejap kafir pastu mengaku islam balik karang petang sikit jadik kafir balik bila dah nak masuk waktu maghrib dia islam balik menjelang pagi buta esoknya eh! eh! jadik kafir semula ... haaaaa tu yang salah tu bila orang PAS nak kerja sama dengan puak-puak Islam Biskut ni .. sekejap Islam sekajap Kafir."

bro, i like ur style...keep it up bro


i'm no king

Askar melayu said...

aik..nie blog UMNO ker blog pakatan rakyat??

Mcm sial lah...

Anonymous said...

Laaaaa,
mana saya pergi ke rumah datuk hasan ali. ini sudah fitnah
apa pasal anggap saya pro umno? takkan kritik pas dah cop saya totok umno. h isss, bloger kita banyak yg tak terbuka minda.
-azizi abdullah

Anak Lenggong said...

KAH KAH KAH...NI LAA BANGAN PUNYA MANGKOK PENYOKONG SITUA NYANYUK..WEII YANG TENDANG KUAR ARWAH MUFTI SELANGOR DULU SI NUAR BRANI LAA NGOKK..MASA TU DIA DLM UMNO..

NGAPE KORANG TAKUT SANGAT DENGAN PENDEDAHAN DARIPADA NAKA NIK AJIS TU..KALAU DAH MAKAN CILI MESTI KORANG YANG RASA PEDASNYA..APA YANG DIKATA OLEH BELIAU ADA BETUL NYA..SEBAB DALAM BLOK BLOGGER UPAHAN DAN CERAMAH PAS SEKARANG NI PENUH DENGAN FITNAH DAN MAKI HAMUN SAHAJA..

WEII ANAK LAWIN...KO TAK TURUN IPOH KEE..MAI LAA KITA TENGOK NIZAR DAN GENG NYA NAK BUAT PERSIDANGAN DEWAN DUN NEGERI DIBAWAH POHON SEBATANG DI BUS STOP PULAK..KO PANDAI MENYALAK JEE ..MOH LAA TURUN KASI SOKONGAN KAT NIZAR TUU...KAN TAMBAH MEROYAN DIA..

cucu chemat melaka said...

sah dan telah di akui oleh tok masa lepas pru 12 lalu,ada pertemuan beberapa pimpinan pas dgn paklah tapi kenapa dulu beriya2 manafikan ada nya pertemuan kerajaan perpaduan

Anonymous said...

Azizi Abdullah baru sedar ker yang minda blogger PASberg memang tak pernah terbuka sejak PASberg bersekedudukan ngan DAPigs dan Parti "Bateri 3A". Bila buat teguran kata Pro UMNO.... dah mabuk ngan beer sumbangan DAPigs kot...???

Anonymous said...

To Anon 7.13 PM.

Kepada bangsat BN nie sudah2 lah propaganda anda. sial punya parti BN rasuah.