"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, October 16, 2009

Najib... Cakap Boleh laaa...!!!

Reactions: 
Kata Datuk Seri Najib Tun Razak -
  • Sudah sampai masanya UMNO menjadi parti utama yang menjaga kebajikan dan kesejahteraan bukan sahaja orang Melayu dan bumiputera tetapi rakyat Malaysia keseluruhannya.
  • Perdana Menteri berkata dalam mewakili kepentingan orang Melayu dan bumiputera, UMNO hendaklah berubah mengikut keadaan semasa dengan memainkan peranan sebagai parti utama yang turut memelihara kepentingan kaum lain.
  • Ini selaras dengan gagasan 1Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan, yang diamalkan oleh pentadbiran sekarang yang semakin mendapat penerimaan positif daripada semua kaum, katanya dalam satu temubual dengan Bernama di pejabat beliau di sini semalam.
  • "Walaupun UMNO parti orang Melayu dan Bumiputera tetapi dalam masa yang sama biarlah UMNO menjadi parti utama yang mempelopori kepentingan rakyat keseluruhannya, kata Presiden UMNO itu ketika ditanya mengenai mesej dan imej yang ingin dibawa oleh UMNO pada Perhimpunan Agung UMNO 2009 yang bermula malam tadi.
Erm... macam best... tapi sebelum tu apa kata kalau bubar semua parti komponen Barisan Nasional (Beer eNd) dekat bawah ni...
  1. United Malays National Organisation (UMNO)
  2. Malaysian Chinese Association (MCA)
  3. Malaysian Indian Congress (MIC)
  4. Parti Gerakan Rakyat Malaysia (Gerakan)
  5. People's Progressive Party (PPP)
  6. Parti Pesaka Bumiputra Bersatu (PBB) Sarawak
  7. Parti Rakyat Sarawak (PRS)
  8. Sarawak People's Democratic Party (SPDP)
  9. Sarawak United People's Party (SUPP)
  10. Parti Bersatu Sabah (PBS)
  11. Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS)
  12. United Pasokmomugon Kadazandusun Organisation (Upko)
  13. Liberal Democratic Party (LDP) Sabah
  14. Indian Progressive Front (IPF)
Kemudian tubuh 1 parti baru - United Malaysian Nasional Organisation (UMNO) atau dalam bahasa Melayunya - Pertubuhan Kebangsaan Malaysia Bersatu.

Berani..? cakap boleh la..!

Khak Ptuih...!!!

45 comments:

Anonymous said...

samalah pakatan juga....PAS , DAP Keadilan tak akan jadi mcm sekarang.. walaupun BN mcm tu , kita hidup aman je.. dulu ada juga PAs , DAP sama juga.. ada je Keadilan semua jadi lain ..gila kuasa.. sama je semua parti politik pandai ckp je.. aku dulu nak juga sokong PAS lepas jadi mcm2 .. PAS nama je parti ISLAM .. kata Umno Kafir kerjasama dgn Cina ,india tapi sekarang PAS kita sama lah..

Anonymous said...

1 malaysia...Umno pasti berjaya

Anonymous said...

UMNO kepala butuh....

Anonymous said...

PKR,DAP,PAS must join together and to conquer malaysian..i really hope this will happend 1day.

hilbert said...

UMNO sudah mula mengorak langkah ke perubahan, Syabas dan Tahniah kepada UMNO ! Hidup UMNO ~ Hidup Barisan Nasional.

DAP+PAS+PKR bila lagi nak berubah ? Bila lagi 3 in 1 ini nak service pemikiran lapok mereka itu.. PAS dengan janji Syurga nya. DAP dengan langkah mayat nya. PKR dengan angan-angan mat jenin nya 16 September... TAHUN???? HEHEHEHE

PerisikSesatHilangKompas said...

TP@Unmasked
Cantik idea 'TP' nie bubar Parti BN? tubuh parti baru tapi saya nak tambah sikitlah dengan UMNO (United Malaysian National Organisation) kepada UOMNO (United One Malaysian National Organisation)

Tinta Hitam said...

Reaksi saya pd najib ialah ...Poodahhh

Anonymous said...

yg aku nampak...najib bertempik mcm menahan sakit sembelit...

Anonymous said...

Salam
Memang bagus atikel ni..sepatutnya para pengikut UMNO patut menyokong cadangan penulis ni...supaya Dato Seri Najib bubarkan UMNO lama dan wujudkan UMNO baru,seperti yang dicadangkan oleh penulis atikel diatas.Keahliannya dibuka kepada semua kaum boleh menjadi ahlinya...dengan ini barulah 1MALAYSIA.....dapat di realisasikan....disamping dapat menarik rakyat kembali menyokong UMNO baru...cadangan selogan baru " HAK SAMARATA UNTUK SEMUA "

Anonymous said...

Ha ha ha...TP, kenapa ko jeles sangat pada UMNO ni?? siap ludah lagi..Nampak sangat sikap dan apa yg ada dlm hati ko..penuh dgn dengki yg membusuk hitam pekat..

Ko nak menjunjung Pakatan yg caca marba yg tidak ada konsisten dan tidak ada hala tuju..masing-masing mementingkan parti/diri masing-masing. Hala tuju perjuangan berbeza dgn satu matlamat..nak hancurkan UMNO/BN. Katakanlah dgn diizin Allah UMNO hancur, apa rancangan ko TP? Beritahu sekarang dan beritahu pada semua apa rancangan ko TP?
Silalah bagi option atau alternatif supaya rakyat paham dan yakin dgn perjuangan ko TP. Kebanyakan pemimpin dan ahli Pakatan semuanya dari yg kecewa dan gagal dlm hidup mereka. Mereka ini adalah dari golongan "short circuit" yg hanya tahu menyalahkan orang lain diatas kegagalan hidup mereka..
Fikirlah dgn waras dgn kematangan yg ada. Jangan asyik nak menyalahkan orang lain apabila menghadapi kegagalan diri.

BOND 0134331159 said...

kalau berminat sangat dengan POLITIK WANG

bubar sahaja
UMNO
UNITED MALAY NATIONAL ORGANISATION

tubuh saja
UMNO JUGAK!

MAKSUD LAIN
UNITED MLM NATIONAL ORGANISATION

MAIN LA DUIT BANYAK BANYAK

Anonymous said...

bagi aku BN tetap boleh blah....

PKR PUNDEK said...

woi anak pundek!!!!!

Anonymous said...

U =UMAT
M =MUNAFIK
N =NO.
O =ONE.
UMNO = UMAT MUNAFFIK NO. ONE

CUCUHAMKA said...

Salam, manusia UMNO tidak akan merungkaikan UMNO. Percayalah! Kalau kita faham permainan Yahudi ianya amat selari dengan UMNO. Kita cuba fikir kenapa JAMALUDIN dijadikan Duta Amerika. Mesti ada sebab. Tahukah anda duta-duta Malaysia ini bagaimanakah pemikirannya. Mereka mesti pro Yahudi. Apasal? Tak percaya? Siapa yang mengatur pelantikan duta? Ada tangan ghaib di sana.

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Satu lagi barua parti bangsat UMNOBN buat lawak!! Korang baca Anon 10:09 AM punya statement:

"Kebanyakan pemimpin dan ahli Pakatan semuanya dari yg kecewa dan gagal dlm hidup mereka."

KAH!KAH!KAH! Dia kata pemimpin Pakatan kuciwa! KAH!KAH!KAH! Gagal? KAH!KAH!KAH! Bodo! Woit, bingai!! Bab kuciwa-kuciwa ni ko kena tanya kat exP'em nko la bodo! Mahakutty kuciwa sebab org UMNOBN takmo dengar cakap dia, tu yg dulu kuar pastu masuk balik parti haram jadah nko tu. Dia buat UMNOBN ni macam pintu jamban jer. KAH!KAH!KAH! Sampai sekarang masih lagi menyalak .... kuciwa ler tu.

Bab gagal? KAH!KAH!KAH! Tu nko kena tanya gak kat nko nyer exP'em, Mat Ngantuk Lola Baruabi. Sebab si bingai tu GAGAL bela orang melayu tu yang barisan haram jadah BeerEnd nko kalah nak melingkup 1Malaysia masa PRU lepas. KAH!KAH!KAH! Sampai sekarang masih lagi ngantuk .... gagal ler tu.

KAH!KAH!KAH! Dari exP'em, P'em saaaaampai ahli-ahli yang tak berapa nak ramai tu semuuuuaaaa bingai! Otak karat hati berkulat .. erghh!! Buat malu ler ... mengaku pemimpin2 malaysia pulak tu. KAH!KAH!KAH! Stupid!

Anonymous said...

Selagi kepala2 perasuah dok dalam UMNO hampa semua jgn caya la sama depa tu....

Setiap kali ganti PM....setiap kalai perhimpinan Umno...setiap kali itulah ada saja ucapan2 yg menarik...setiap kali itulah ada slogan2 yg nampak menarik...TAPI...pengisiannya kosong....perlaksanaannya macam haprak aje....selogan hanya tinggal slogan....ucapan hanya tinggal ucapan...

Kata org tua2....selagi penyamun menjadi ketua....selagi perasuah masih memimpin....selagi penipu masih berkuasa....selagi itulah rakyat dibohongi.....

Boleh kah ketam mengajar anaknya berjalan lurus..sedangkan si ketam itu sendiri jalannya mengiring???

Itu belum lagi kita bentangkan maksud beberapa ayat al-quran dan hadis nabi....

Anonymous said...

TiPU,..

"if u cant beat them join them,. "

Ini prinsip Al-Jubur ketika dia mula2 join UMNO

Senenarnya Al-jubur masih berharap dpt sertai semula UMNO,.sbb tu lah dia tak jadi ahli PKR

Anonymous said...

teruskan jadi hanjin yg menyalak bukit TiPU

Anonymous said...

kali-kali Anwar Aljuburi, kenapa bangang sangat kepala otak korang ni..? Fitnah tak sudah-sudah,Karat UMNO..? mana ke mahkamah yang menjatuhkan hukumannya.? sealian dari fitnah sahaja.

Anonymous said...

Inilah standARD mELAYU uMNO....
Perasuahpun masih nak di lantik jadi pemimpin....lepas tu berdentum2 dlam perhimpunan nak hapuskan rasuah...kah...kah...kah...

Kalau acuan berbentuk rasuah....maka...hasilnya akan rasuah juga...

Maka kalau pemimpin tu memang jenis rasuah....tak payah lah nak berdentum2 bagi tau orang nak hapuskan rasuah...

Hanya Melayu Umno yg buta mata dan perut saja yg mendokong perasuah2 ini...

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Kelakar barua UMNOBN spik Inglis,

"if u cant beat them join them,."

KAH!KAH!KAH! Woit Anon 6:29 PM! Pekepunya bodo ler nko neh! Itu falsafah yang digunakan oleh penjilat2 parti bangsat UMNOBN ler bingai! KAH!KAH!KAH!

Tak caya? Tanya Mahakutty bekas calon BeerEnd Kubang Pasu, KAH!KAH!KAH! Tak percaya lagi? Tanya dua ekor manusia bangsat dari Perak yang skarang neh sokong barisan haram jadah BeerEnd. KAH!KAH!KAH! Masih tak percaya? Tuuuu ... tanya sekor cina chisin yang jual cibai kat Perak tu ... dia pun dah sokong BeerEnd.

KAH!KAH!KAH! Apa punya bodo la nko punya statement. Tiga mangkuk ayun tu ler yang pakai falsafah yg nko cakap tu. Spesis macam ni belambak kat dalam parti bangsat UMNOBN. Lagi tak percaya? Ko pegi tanya bekas parti Semangat 46, Rais Yatim and the geng .... semua tu penjilat! KAH!KAH!KAH! Stupid!

Anonymous said...

wa sokong lu hangnadim!!!puaka2 umno ni cilabi semuanya.tarik kahak dalam2 pastu ludah ja kat BeerEnd ni.

Anonymous said...

Kah...kah...kah....
Kalau tak RASUAH bukanlah UMNO namanya......

UMNO bukan MENENTANG Rasuah tapi MENATANG Rasuah.....

Anonymous said...

Najib monggolia ni kalau tak cakap bohong kat rakyat tak sah. Dei najib monggolia dulu tahun 1987 lu kata mau mandikan darah bangsa cina dengan keris. sekarang lain pula kau cakap. Ptuih.. pembohong besar. kau jangan tipu rakyat lagi, kau selesaikan dulu darah altantuya yang kau C4 kan. Sial punya PM.

bikir perak said...

Ada akal pakai'ada mulut cakap'ada telinga dengor dan kabornya dua ekor katak yang melompat akan di sumbat dalam gua besi bagi membalas budi ...yang MAHA HEBAT dan rakyat khas perak bertambah hairan lagi bertambah kasih sayang dengan al mamak bertapa tegas melawan rasuah dan kes zina..kwang.kwang..kwang betul ke kudeta DIPulau ini anak angkat eja...pada pasangan kedua ibu bapa ini...?

Anonymous said...

ko peduli apa MB sah tu anak angkat ke bukan. jaga MB meroyan ko tu. konon islam penuh didada tp x paham2 asik mroyan nak jd MB ehsan lagi hahahahahah mujur la sultan bijak x nak perak jatuh ketangan DAP. Sekadar tumpang je nak kuasa kt perak tu x yah le. malu la sikit. apa yg ko perjuangkan tu semua utk DAP, Pas jd lembu atau kepala lembu je. DAP selagi x dpt kuasa mmg la baik segalanya. tu pun korang x sedar perangai DAP... BODOHHH

Anonymous said...

KUALA LUMPUR - Sekumpulan 60 lelaki yang seronok bermain mercun dan bunga api di tengah-tengah kawasan perniagaan 'Little India' di Jalan Tun Sambanthan, Brickfields di sini malam kelmarin tiba-tiba bertindak ganas apabila melihat beberapa orang penjual bahan itu ditahan polis.

Tanpa diduga, mereka berhenti bermain mercun dan mengepung sepasukan 30 anggota polis yang sedang menjalankan operasi di kawasan berkenaan pada kira-kira pukul 12.30 tengah malam.

Berang apabila kemahuan mereka supaya polis membebaskan lima penjual mercun haram itu tidak dilayan, kumpulan itu mula menyepak dan menumbuk sehingga dua anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields cedera.


cONTOH : Perangai puak PR. bru perintah beberapa negeri dah nak jd hero. Sumbat dlm ISA je. Tu yg puak2 PR nak hapuskan ISA. Mereka leh wat apa sja. Tp org Melayu PR bodoh ikut rentak puak2 mcm ni. SEkali lagi BODOHHHHHH

Anonymous said...

Jgn cemburu wahai tali barut UMNO PEROGOL RAKYAT kalau aku katakan BLOGGERS PEMBANGKANG sekarang paling tip top skali kalah bloggers rasict pro kerajaan.dah bloggers UMNO kalau kita baca semua la nk menaikkan isu perkauman.DIORG NI YG PATUT MASUK ISA.APE BAGUS SGT KER MELAYU UMNO??BAGI AKU MELAYU UMNO SEMUA XDE MARUAH.RASA NK LUDAH JE.semua kepala-kepala menipu,menindas,penzalim baik dari ketua bahagian sampai setiausaha apatah lagi ank buah...semua bole dirumuskan sbg mat2 pembelit,mat pengampu.ADA DUIT JALAN XDE DUIT DIAM.boleh diumpamakan diorg ni hamba abdi NAJIB NAJIS.yg untung org atsan yg rugi HAMBA-HAMBA UMNO.suh telan taik telan.

Nk tahu kenapa minah2 UMNO ni takut parti ISLAM conquer malaysia??? pasal minah2 UMNO ni takut nnt kna pakai tudung,xbole colour rambut,xbole pkai seksi2,ketat2...sbb tu semua minah2 UMNO,datin2 perasaan dan hamba2 datin ni takut kalau PARTI ISLAM pegang malaysia.abislah pembaca berita TV1,TV3 semua xbole tayang rambut karat.jatuh saham dunia.aku tgk sekor2 pn menyampah.dah la gemok..betina pink..podah la.taraf betina UMNO ni lebih rendah dari pelacur.yg wajib xnk buat.bodo...

Kepada semua parti pembangkang kami tetap menyokong anda wlpn sekarang UMNO tgh seronok dgn perhimpunan agung dia (kami tgk bertambah meluat)...semua menghabiskan duit rakyat.makan free,menginap kt hotel pn free..pendek kata duit kita ni abis dekat malaun2 UMNO je.mebazir.....
CKP boleh la ckp masa perhimpunan semua nk meletup...bila semua blk habuk tara.depan tv tunjuk la baik.maklumlah nk masuk tv.blk umah jd sampah blk...biase la melayu UMNO.MELAYU MUDAH TERGADAI,MELAYU UMNO LOW CLASS!!!

-HIDUP MELAYU HIP HIP HORREY

Anonymous said...

October 18, 2009 6:54 AM aku kata tu org UMNO ok??? ckp xde bukti baik xpayah.NI la perangai ORG UMNO ckp xde bukti.bodo...

zali said...

nak nyanyi sket pagi nih...

UMNO TERUS MARA
UNTUK RAKYAT MALAYSIA...

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Zali Kapiaq telah MENYUMBANGKAN lagu!! KAH!KAH!KAH!

PerisikSesatHilangKompas said...

BERSATU KITA BERGANDING BAHU
KITA SEMUA RUMPUN MELAYU..

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! BERSATUUU KITA BERSATUUU, MENENTANG UMNO PENIPUUU,

KAH!KAH!KAH! UMNOOOO TERUS MAJUUUUU, DIHUMBAN KE LAUT BIRUUUUUUU!! KAH!KAH!KAH!

P RUMLEE COPY said...

LAMBANG KITA YANG HAPRAK
DITENDANG KE DALAM LONGKANG

BERPECAH DAN BERKECAI MENYONTOT
COGAN KATANYA

UMNO TERUS LARA
ROMPAK RAKYAT MALAYSIA

Anonymous said...

Hang Nadim saya akan cari kamu sampai lubang cacing tunggu kamu saya akan cari kamu

HangNadim said...

"Hang Nadim saya akan cari kamu sampai lubang cacing tunggu kamu saya akan cari kamu"

KAH!KAH!KAH! Macam pondan!! Macam sial jer ... "tunggu kamu saya akan cari kamu"

KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! Stupid!!!!

lurus said...

Hai Anon 6.54. oh..kalu gaduh kt negeri Pakatan, yg gaduh tu mesti org pakatan. klu bunuh, rogol , rasuah kt negeri Beer End mcmana pulak.....

Anonymous said...

aku letih la nengok korang sume ni..korang tau x..la ni melayu dok gaduh2,caci2,kutuk2,itu ini..ntah ape2 lagi..tapi bangsa lain dok tepuk tangan..bantai hang la melayu..korang ni try nengok masalah besar yg belenggu malaysia skrang ni,minyak naik takdak pun korang fight,barang naik korang pun diam gak,korang tak tau ke yang value duit malaysia ni dah kecik,lopeh tu yang penyamun berlesen (bank) menyalak promosi pinjam sana pinjam sini,den raso lah 90% orang melayu kita melantak pinjam bank,gaji dah lah x cukup ,pinjam lak lagi...poning den puikkk..camno nak buek ni..tolong la pikir kan skit ah..

Anonymous said...

PKR TAK AKAN LAMA..
PKR LAGI TERUK DARI UMNO..

*DARI AMK PULAU PINANG YANG SUDAH MUAK DENGAN PERILAKU ANGKATAN MUDA KEADILAN.PENYOKONG YB DUN TAK PUAS HATI DENGAN YB PARLIMEN,SIAP BERPUAK PUAK LAGI.KALAU SEMUA ORANG NAK BUKTI,AKU AKAN DEDAHKAN SEMUNYA SEKALI....RAKAMAN VIDEO & RAKAMAN SUARA SEMUA ADA...MEMANG PKR LAGI TERUK DARI SEMUA PARTI.PKR HANYA BERJUANG UNTUK ANWAR IBRAHIM SAHAJA...
AKU AKAN DEDAHKAN SEMUANYA ...TUNGGU DI DADA AKHBAR....
PKR PALING ETRUK ADALAH DARI PULAU-PINANG..AMK BAYAN BARU..
PRU 13 JANGAN HARAP BAYAN BARU AKAN DIMILIKI OLEH PKR.SAYA SELAKU AMK BAYAN BARU AKAN MENOLONG BN UNTUK MEREKA MENANG...SEBAB...AMK PULAU PINANG BANYAK CAKAP,KOMEN PARTI LAIN,TAPI TAK BUAT KERJA,SAMA SEPERTI YB-YB PKR,BANYAK JANJI PADA RAKYAT..TAPI TAK KOTAKAN JANJI...
AYUH RAKYAT SEMUA KITA BOIKOT PARTI PKR (PARTI KELENTONG RAKYAT)
AMK PENANG JANGAN HARAP LAH LEPASNI...KAMU SEMUA PASTI TUMBANG PADA PRU 13..AKU AKAN BONGKARKAN KONSPIRASI DALAM AMK TERMASUK YB PKR...SEMUA BUKTI MASIH ADA.
RAKYAT SEMUA KALAU TAK PERCAYA TENGOKLAH BLOG2 MEREKA...MEREKA SENDIRI MENGHENTAM YB-YB MEREKA...
MEREKA INI LEBIH TERUK DARI UMNO...


*AHLI AMK PKR YANG TIDAK PUAS HATI DENGAN JANJI2 PKR TERHADAP RAKYAT.
*RAKYAT SEKELILING SEDANG MENGATA KAMU SEMUA WAHAI PKR.YANG ANGAN2 MAT JENIN.

Anonymous said...

memang betul pun...PKR pulau pinang memang teruk...buat kerja sikit ,,tapi masuk dalam blog..giler2 cerita berkarung2..tapi hampeh....selalu kelentong rakyat..ANON..aku akn membantu kau supaya PKR pulau pinang akan tumbang...DAP buat kerja tak heboh mana2.cakap2 kerja jalan...PKR cakap banyak2 kerja langsung tak jalan..
tengok YB balik pulau sudah lerrrrr

**PKR PULAU PINANG AKAN TUMBANG PRU13....

Anonymous said...

Xde memberi makna pn kalau NAJIB NAJIS TUN RAZAK dtg perak.xterbuka hati langsung kami nk dtg p tgk muka dia.apatah lagi nk dengaq dia bckap,buang masa.lanun ZZambree MB perak haram baru2 ni buat perubahan dekat radio perak masa puasa ramadhan aritu dia siarkan sebelum berbuka kena dengaq dia baca doa berbuka dkt radio..mampuihh kami suku sakat yg baru sampai dari KL,PHG,SLNGR pakat gelak masa berbuka dengaq dia baca doa.bukan kami gelakkan doa yg dia baca tapi dok pelik pasai pa tetiba MAT BLACK ni dok rajin sgt nk buat cmtu.nk tawan hati kami konon.nk buat kami rasa dia MB yg baik.kepala pak ang baik!!!hahahaha.yg dok gelak sakan masa tu tok kami dia kata bodo punya MB..amik ang,xsangka aku benda tu terkeluaq dari mulut dia.hahaha

lagi 1 masa lagi 1hari nk raya ada banner ucapan besaq selamat hari raya aidilfitri dari MB Perak Haram dekat pintu utama Pasar Besaq Bt Gajah...mampuih kena spray hitam depa tulis "MB HARAM JADAH" hahahahaha.kami time tu tgh que nk panjang nk p beli santan segaq punya la ramai org dok mengata.. "padan muka kena haram jadah, ini xlain xbukan midah punya gheja lani gantung sana sini" byk lagi la org lalu lalang dok tergelak tgk.smp esok raya pn org mai umah dok sembang kutuk MB HARAM PERAK..ckp banner dia kena spray.padan muka...

aku rasa sultan perak pn ada tgk banner tu "MB HARAM JADAH" maklumlah nk raya sultan selalu lalu kt jalan tu pasai depa nk p melawat kubuq dekat KG DOBI,bt gajah.hahahaha.

ingat rakyat perak nk sgt ka MB HARAM JADAH ni kt perak???silap besaq la pak hitam.kami tgh tunggu masa ja PRU13 nnt.lani bertambah-tambah org perak dok benci ang.kita jmpa PRU13.

UMNO LOW CLAS!!!MB PERAK HARAM JADAH!!!

PerisikSesatHilangKompas said...

Anon 1:42AM & 1:47AM
Sah!... PKR@PartiKelentongRakyat sape tak kenal A'War ingatlah kebenaran akan mengatasi kebatilan wahai!... penyokong dan pengundi PKR/PR yang dah tersilap kembalilah ke pangkal jalan pulanglah kepada UMNO & BN belum terlambat lagi...

Anonymous said...

Anon 7:39 AM.
xpayah nk merayu la dah mcm betina gemok pink UMNO pulak aku tgk,sedih betul bunyinya...nextttt....hahahaha

chot said...



bro tp

bagus gak ide lu ni...

geng kuda longkang...ada berani??