"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, December 23, 2009

Kemaskini: Hassan Ali Kena Bakar..?

Reactions: 
Oleh : AdukaTaruna

5 panel jawatankuasa displin khas ada dalam dompet gua. Jangan memekakan telinga, membutakan mata, membisukan mulut, menyingkap karpet. Jangan sampai seluruh blogger turut membakar gambar Tuan Ibrahim Tuan Man.

Penentunya 9 malam ini. Keputusan JK Disiplin terhadap Hasan Ali bakal diambil atau bakal disapu di bawah ketiak Hadi n geng Terengganu?
Original post - AdukaTaruna

33 comments:

tok ggawo said...

salam tuan tanah !

pusaka hassan ali yang lain ambo toksir.

kalu ABU dio ambo nok.

tolong email ABU dio ko ambo, ambo nok peghayut di sunga kele.

ha ha ambik ko hassan ali menang jadi ABU kalah jadi UmNgok lepas ni....

tak payah pakai topeng said...

tak akan berani bakar poster kat kelantan je, bakar le poster depan rumah hassan ali, baru le jantan, Geng kelantan tak turun sekali ke bakar psoter hassan ali, poji kan ank kelantan tak kn tak boleh kerah ribu ribu turun membakar poster hassan ali, Kes PMBK tak kan sapu bawah tikar je, Kebas anak dara org pakai sijil palsu pun tak ada tindakan ke, ke semua ni org bukan pro ug, jadi terlepas le hukuman, aduka tak apalah dia freemason malaysia, menghalalkan semua

Anonymous said...

TP, TB, Aduka Taruna...kau orang ngaku aje la dh dpt sponser dpd Umno Ngok tu.

Jgn nak selindung2 la.

Benci aku....

Anonymous said...

Pasal tak berani tunjuk muka....Kena dikelabukan...??? BODOH punya budak.

Anonymous said...

lantak ko la labu....
jgn hisap dadah udah

MC_Shaharul said...

mcm budak2 la lu bro...

Anonymous said...

Budak2 takda kerja....kerja budak beringus

Anonymous said...

apahal nak bakar hasan ali..apa salah dia?? ngokngek punya orang

Anonymous said...

apahal nak bakar hasan ali..apa salah dia?? ngokngek punya orang

Baginda said...

Elok la dipecat..heboh sangat x dapat cari makan dalam Pas..pas ni bukak la kedai goreng pisang bebanyak..boleh kaya copek..

det said...

yess... gaduh-gaduh lagi, bio terlungkop pas selangor, padan muke, takan gambo hasan ali je yang kau bakar, gambar hadi, nasa bile kau nak bakar...

Anonymous said...

alah bro,,,kalu setakat 2 mat ganja gian dua ekok ni ..apa baghal bai, Ini namanya ko punya komplot.

aku ingat ramai bebenor hadir nengok macam depa bakar bendera amerika depan keduataan US. ko ni buat lawak bodohlah bai.

nak buat keje tu biarlah bersungguh, panggillah satu kampung. Ini menunjukkan ko, TB, TP je yg hadir,,,tak kesanlah bro kat org diluar sana.

kesian kat ko BRO

Anonymous said...

Biaqpi la kat depa berdua!Baru balik rempit,kesan ayaq biak(ketum) pun tak habis lagi.......

matkambing said...

kalau geng hasang ali tengok tentu merasa geram pada tp dan at! api membakar secara perlahan.

Anonymous said...

Dulu UMNO buat macam n, PAS tak nak ikut.

Akhirnya orang PAS buat juga tapi ikut jejak DAP. PAS merosak PAS. Nanti pijak gambar pula seprti rakan Pakatan Rakyatt perangai DAP pasangan anak-bapa Lim Kit Siang-Lim Guan Eng.

PAS tak ikut cara UMNO tapi cara DAP.

Anonymous said...

Ni la salah seorang perangai abdullah ubai, bapak munafik. dok sebuk nak perjatuhkan org sampai tuan guru hj hadi pun dikutuknya, hidup ko lebih celaka dr umno.

Anonymous said...

Cakap je.. nak blackmail hassan ali, nasha, hadi dan tok pa.. tapi takde action apa-apa.. nak simpan bawah carpet je. Depa dok steady, tak de apa-apa pun berlaku.. cakap je nak buat clearen. Buat malu je. Buat salah tapi tak kena tindakan. Umno dah action ahli dia buat tak betul ngan parti.. PAS cakap aje. menyampah aku..

Anonymous said...

Bodoh dan baghal budak dua ekor ni..

Nak berdendam kerana UG. Ug dah tak da la bodohhhhh

Bloger bangang.......

Anonymous said...

Hang tau dok...3 sen doh rugi rega gas mancis tuh..jiat la sket..byk lg nk kna bakaq nih

ladasulah said...

saya teramat sedih tengok blog PR ni, sampai begitu sekali hebohnya,tak bolih ke ditutup sikit malu nya kita,belum perintah malaysia dah kelamkabut macammana rakyat nak sokong.? terutama yang duduk di atas pagar tu..?

Anonymous said...

melampau nie......aku bakar gambar najib ngan muhyiddin,zahid hishamuddin aw,mahadet...masuk tv.bru jantan....

Anonymous said...

Bakar jangan tak bakar. Sesiapa yang khianat pada rakyat yang mengundi mereka wajib potret mereka di bakar. Kalau boleh doa supaya perutnya pecah macam PM monggolia 1 Malaysia.

satumalaysia said...

Salam 1 Malaysia

Harapan tinggal Harapan

PAS makin lama makin lena di ulit pelukan NAJIB dan duitnya yg melimpah limpah

Haji hadi selalu gi overseas? utk apa? angkut duit adik najib bagi transfer terus dlm akaun kat pakistan?

PAS sengaja nak lingkup..kenapa?

petikan

www.malaysiabaru.com

Anak Lenggong said...

Apa nak heran barua 2 ekor ni cuma pandai menyalak ditepi longkang je sebab tak dapat upah..tu yang sakit hati sangat tu...salak diaorang berdua ni takde sape dalam kepimpinan pas nak dengar pun..cuma pacacai bawak najis jee..

Ngape tak bakar sekali gambar Nik ajis yang dok memenangkan menantu nya dan ngape tak bakar gambar husam yang dok diam je bila Nik Ajis dikutuk..kata nik ajis tu guru dia..tapi bila guru kena kutuk dia dok gelak sakan je sebab jarum dia memperbodohkan nik ajis dah menjadi..

Anonymous said...

Pada aduka taruna dan topeng perak,tolonglah publish video dalam youtube!!!!:
1.Geng yahudi tenguk!-bersorak sakan kalau ada pejuang Islam macam ni!Simpan senjatala depa.....dok gelak sakanladepa.....
2.Geng palestin tenguk!!!Buat malu umat Islamjeeee-kata mereka!!!
3.Geng taliban tenguk!!Pejuang islamkeni!!!penakut nak mampus!!!
4.Gang pas tenguk-tu dia!!!beribu berhimpun,apa?tak nampak?Tak nampakla!Malam!!!ngok betui!!!!

Anonymous said...

Perghhhh... menyalak.. dan terus menyalak. orang atas tak dengar dan tak pandang pun.. biarla dia membusuk..akhir kuar bau hancing tu.. masa tu baru padam muka.. TB pena hang bukan bisa pun.. tak luak pun puak-puak tu. Tak payah tulislah lepas ni.. buat sakit hati hang je.... kalu frusted letak jawatan macam Dr Rosly tu.. baru depa tergamam.. tapi hang jawatan apa ? balaci PAS je

Anonymous said...

Salam,
Anoy 7:27!
Jangan kata TB balaci Pas!!!Siaaaaaaan kat dia!!!!!Umuq dia dah 40an!Hang maafkanla diano!!!!
Hang bayangkan nasib dia!!!Kawan dia yang mengaji kat US dah stabil dalam kehidupan!!!Dia!!!!Nak pi minta kerja kat Pas selangor atau Kedah,Hasan Ali dan azizan tak terima!Nak pi minta kerja kat Kelantan, Nik Abduh tak bagi!Nak minta kerja dengan kerajaan!Kafir!DEB!Racist!
Siaaaannnnn kat dia!Mudahan selamat disana!Gaji berjuta oiiiii!!!!!

Anonymous said...

Mungkin Hanif Omar boleh bagi dia (budak dua ekor tu) kerja kot kat Genting Higland jaga kasino ....he...he..he

Anonymous said...

aku selalu cakap aku sokong ko TB tapi kali ni x..sbb cara ko ni boleh dikatakan x berapa waras dan x mendatangkan faedah.


-lurus-

Anonymous said...

macam perangai arab jahiliyah yang buang najis atas belakang nabi sama la korang

Anonymous said...

mmg bodoh budah 2 ekor ni. aku pn ingatkan buat depan rumah hassan ali ke depan SUK ke kat masjid shah alam ke heheheheheheh.....yg mangkuk sekor siap bagi publisiti dari awal sampai abis gmbar dibakar aku rasa elok pggil tvpas buat siaran langsung. perangai sama mcm kwn dia dlm pakatan....apapun mmg mangkuk hayun mamat 2 ekor dgn khak ptuihh tp aku suka baca fitnak ko dlm ni byk maklumat

Anonymous said...

kalo setakat 2 ekor monyet ni je yg ko tunjuk,,,ko mmg something xde modal lah aduka.

patutnya ko kena ajak 2 ekor berok makyei iaitu TB & TP join sekali baru happening

Anonymous said...

hampa tahu tak? yang bakar kertas tu kan ,sepesis mak nyah,tengok lah rambut berrikat,bila malam jalan projek lah tu...