"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, January 10, 2010

Menteri "Kesal" Kesan Perbuatan Sendiri...

  • Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Tan Lian Hoe kesal dengan tindakan segelintir peniaga makanan yang menaikkan harga minuman ekoran kenaikan harga gula termasuk menjual kopi O secawan RM1.
  • Menurutnya, kenaikan harga secawan kopi itu tidak wajar dilakukan kerana harga gula dinaikkan begitu minimum.
Kesal..? hahaha... rakyat lagiiiiiiiii la kesal... kalau kau sebagai menteri pun setakat boleh kesal je & tak boleh nak buat apa-apa, apa lagi rakyat yang hanya berdiri sebagai "rakyat" boleh buat..?

Buduh...!!! Khak Ptuih...!!!

2 comments:

Anonymous said...

Kalu menyesal letaklah jawatan, kalu anak jantan. Tidak kamu tu pun macam si kerbau sondol saja.

Anonymous said...

Hello brother jon, Tan Lian Hoe anak betina...ler...cammana nak letak jawatan kalau dia jantan...melainkan dia pakai plastik punya