"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, February 02, 2010

2010 - Tahun Paling Lucah..!

Esok 3hb. Februari, 2010, perbicaraan terhadap tuduhan liwat keatas DSAI akan bermula.

Citer banyak tak de la... semua media perdana bermula pada 4hb. februari, 2010 akan jadi akhbar sex...

Tajuk besar "Liwat", lepas tu kompom cerita pasal "jubur", "air mani", "tonggeng" dan lain-lain akan jadi macam cerita kambing kena curi.

2010 akan jadi tahun paling "lucah"... tak caya..?

p/s - jauhkan anak-anak anda dari media perdana..!

11 comments:

Srikandi said...

Teringat tahun 1999, budak2 tanya, "Liwat tu apa, cikgu?". Tak tau nak jawab macam mana dekat budak tahun 3.

Pakngah said...

Hamboiiii....Pungkoq jenis apa tu boleh simpan ayaq mani begitu lama...lepas tu tak leleh pulak, sampai doktor yg periksa tak boleh cam.

Masuk dalam sangat kot...he..he..he
Biasanya mesti panjang..tapi kecik kot natang tu, sbb tu Dr. tak leh kesan koyak kat jubuq si epol tu.


Lawak betoi la hampa ni. Buat la cerita logik sikit.

Anonymous said...

macam2 ada kat malaysia ni...mahkamah tinggi x setle lg kat melaka plak kecoh...adoii

Anonymous said...

Mat Monggol bila pula nak di bicara? Isu liwat dah tutup isu kecoh kenaikan gula dan sebagainya. Aku rasa kalau isu Tuya di bicarakan, lagi box office dari liwat. Pasal mat monggol tu penakut nombor 1. Tambah2 takut pada bini pula. Malaysia ni memang negara gila babi!

Anonymous said...

Bermula lah sandiwara terbaru dari UMNOk semua rakyat malaysia harus bangkit permainan mereka semakin menjadi-jadi sekarang ni banyak isu telah mereka timbulkan dan mereka akan berterusan begini sehingga mencapai matlamat mereka.. JAHANAM SAMA UMNOk ..perosak bangsa sendiri..

Anak Lenggong said...

kah kah kah...ko buat lawak la pak ngah..ataupun ko ni bodoh sangat..kalau tak tau pasal DNA jangan buat lawak laa nanti nampak sangat laa ko tu bangang..

weii..poji..apa cite dengan karnival di seberang jaya tu serupa tak de sambutan je ..sebab tu dok diam sama la jugak dengan perhimpunan pak angguk pas kat perak last week ..takde jugak cerita..ishh orang tak datang kee..rugi laa nak lihat pak lobai pas buang semungtal dok layan rockers bernasyid.

Sape BN/Pakatan Rakyat yang nak besar & panjangkan zakar? said...

takbir!!!!

Anonymous said...

Tahun 2010!
1.Tahun paling mencaghutttt!
Bodoh,toloi,onani,fakap,bahlol,tak dak teloq,dan 1001 macam lagi!!!
-sapa sering guna!!puak hangla TP oiii!!termasuk hang sendiri!!!!
-jauhkan anak anda melayari bolg aduka taruna,perisik rakyat dan malaysia waves!!!boleh tapi dengan bimbingan makpak!!!!
2.Tahun paling banyak fitnah!!!
-Harga padi naik-TP!!!
-paling geli hati!!!!!

Anonymous said...

hahaha KES LIWAT ni memalukan MALAYSIA lah..tak kira lah ada dalang atau pun real kan.. adoi hai... dah la dulu bawak tilam...skang nak bawak ape??? spender saiful lak..??? hahahaha

Pakngah said...

Tilam dah tak dak....jubuq si epol lak yg jadi mangsa. Jenuh polis ngan doktor korek jubuq tu. Berapa dalam dia orang korek tak tau la....jenuh menonggeng kawan tu.. dah jenuh korek aku rasa baru jumpak kot....nak tau jumpa apa? Ayaq cirit si epol ha...ha...ha...

Mana tak tercirit kawan tu....habih dikerobek juboq tu lepas tu macam2 benda pulak depa huloq dalam tu.

bolos501 said...

........bodo btol si sepul nie...xde kemaluan ke si baghal nie?