"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 24, 2010

Lagi Contoh Fitnah Penyokong2 “Ulamak” Dalam PAS

Saya bukan suka pun nak layan si Batu Api ni. Tapi, nampak sangat betapa puak2 penyokong “Ulama” dalam PAS ni merasakan mereka di atas syariat Islam. Mereka berkefahaman mereka bebas dari cengkaman syariat Islam dan boleh melakukan apa sahaja yang diharamkan oleh Islam.

Tapi, sebelum tu, saya nak bawa komen dari Qurtubby yang telah bersumpah dengan nama Allah:
qurtubyy berkata...
demi Allah saya tetap yakin batu-api itu songkok putih.

mns, tulang besi bukan serang pas, dia serang pemimpin munafik di dalam pas.

depan umno kata lain, depan pr kata lain.

“Artinya : Dan jika mereka berjumpa dengan orang-orang yang beriman, mereka mengatakan, ‘Kami telah beriman’. Dan bila mereka kembali pada setan-setan mereka, mereka mengatakan, ‘Sesungguhnya kami sependirian dengan kamu, kami hanyalah berolok-olok” [Al-Baqarah : 14]
Blogger Qurtubby telah bersumpah dgn nama Allah SWT. Kita tunggu bila Batu Api ni nak bersumpah balik menafikannya dakwaan di atas.

FITNAH BATU API YANG TERBARU

Dah berapa kali saya buktikan fitnah di Batu Api ni. Tapi, dia tetap terus dengan perangai sebar fitnah dia. Al maklumlah, diri sendiri tu dah rasa hebat dan maksum kerana menyokong “ulama”. Fitnah terbaru ni dia kata:
“Soal Tabung Guaman kononnya tak nak aduan dia mengenai pimpinan PAS dibakul sampahkan adalah muslihat licik mengamburkan orang ramai. Sebenarnya Tabung itu adalah untuk melawan syarikat Guaman Suwardi melalui firmanya ‘Zulfadli & Edham’.
Artikel macam ni Songkok Putih pergi masukkan dalam Tranung Kite.? Saya nak tergelak pun iye, nak menangis pun iye atas kebodohan si Batu Api ni. Dan yang izinkan ia keluar dalam Tranung Kite 100x lebih bodoh dari Batu Api.

Saya nak bagitau ni, Notis tu NOTIS TUNTUTAN bukan NOTIS SAMAN. Sehingga hari ni, Suwardi Yaakob tak pernah hantar NOTIS SAMAN pada Tulang Besi. Jadi, apa yang Tulang Besi nak takut pasal tuntutan saman Suwardi? Tuntutan saman pun takda.

Sudah JAUH LEBIH dari 30 hari semenjak NOTIS TUNTUTAN ini namun tiada NOTIS SAMAN yang dihantar. Ertinya, tiada kes dari Suwardi kepada Tulang Besi.

Kalau Tulang Besi kena saman pun, Tulang Besi bercadang nak bawa Nazlee GERAK sebagai saksi. Haaa baru kita tengok sapa yang benar dan siapa yang tidak.

Batu Api ni bengap, tak tau undang-undang. Dia ingat benda NOTIS SAMAN ni benda otomatik. Padahal tidak. Ia mesti dihantar dan disahkan terima oleh Tulang Besi. Baru kes berjalan.

Lagi sekali kita nampak Batu Api ni jenis kaki sebar fitnah. Sebelum ni saya bawak contoh Afyan Mat Rawi.

Trendnya amat jelas. Mereka yang berbangga menjadi penyokong “ulama” ni berasa mereka berada di atas syariat Islam dan kebal dari perkara-perkara yang diharamkan oleh Allah SWT i.e. fitnah dan berbohong.

Mereka boleh sebar fitnah dan pembohongan sesuka hati mereka. Saya dah bawak 3 contoh dalam blog saya: Afyan Mat Rawi, Batu Api dan juga Songkok Putih. Mereka tak rasa berdosa walau sedikit pun sebar fitnah yang jijik dan jahat seperti ini.

Patutlah mereka ni kemaruk sangat nak masuk UMNO. Perangai masing-masing pun dah jadi macam UMNO. Eloklah korang semua berambus dari PAS dan masuk UMNO

Tulang Besi

5 comments:

Anonymous said...

DOSA PAHALA MEMANGLAH SENDIRI TANGGUNG...TAPI KAU NI BODOH TAK TAHU MEMBEZAKAN PAHALA DAN DOSA. ORANG2 PAS MACAM KAU NI HANYA TAHU CARI KESALAHAN ORANG LAIN SAHAJA....SALAH SENDIRI TAK SEDAR DAN TAK NAK MENGAKU.....KATA PERJUANG ISLAM TAPI.....SEBENARNYA KAU NI PELACUR AGAMA ISLAM.

Din Kajang said...

Betol tu.
"Pelacur" biasanya mempunyai masalah diri.
"Pelacur" biasanya membawa penyakit siplis
Peratusan untuk "Pelacur" dihinggapi HIV biasanya tinggi.
"Pelacur" membawa kerosakkan pada masyarakat, bangsa dan negara.

Jadi jauhkan diri anda dpd pelacur2 ini...ha...ha...ha..

Anonymous said...

tak minat nak campur urusan dalaman PAS ini..cuma spt biase, sesiapa yg nada tidak seiring dgn parti akan dicopkan UMNO..sy rase pihak yg dilabelkan ini sgt mengetahui dgn jelas kedudukan mereka adakah kerana mereka2 di'cucuk" UMno or kerana prinsip yg mereka perjuangkan..

sy cabar mereka2 ini membuat kenyataan secara jujur kenapa mereka mengambil sikap melawan arus ..

anti-firaun kecil..

Anonymous said...

kah kah kah pegi mampos la Batu Api,lu punya strategi orang boleh detect and destroy.
well, good job, please try again..kah kah kah

STORM said...

Orang lain yg fitnah ATAU AKU YG MEMFITNAH ORANG....

HA..HA..HA....kelakarnya tengok si TB ni