"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, April 10, 2010

Hishamuddin Tun Hussein Tak Tahu Yahudi Masuk Bukit Aman. Betul Ke?

Hishamuddin Tun hussein dilaporkan berkata:
"Tuduhan yang dibuat oleh Anwar Ibrahim adalah serius. Justeru, kita mesti menyiasat bagi menentukan kesahihannya," katanya.
Mengikut dokumen-dokumen yang didedahkan oleh Raja Petra Kamaruddin dalam blog beliau, Hishamuddin telah pun mendapat laporan penyiasatan terhadap kes ini semenjak 2008 lagi.

Saya membawa dokumen-dokumen tersebut, dengan ehsan Malaysiatoday dari artikel mereka bertajuk "Round 1 of 10: Hishammuddin's bullshit revealed".

Selamat membaca





7 comments:

Anonymous said...

mahfuz al malput nie.. kepala hotak dier lebih jahat dari puak yahudi..dier nie lebih bahaya dari yahudi..

Anonymous said...

nama penuh hishammuddin, nama pendek hisham, nama manja isha.

matkambing said...

menteri dan pegawai kanan yang baghal, inilah hasilnya. boleh dikategorikan sebagai PENGKHIANAT NEGARA. kalau dinagara kominis dah kena hukum tembak. ddimalaysia dibuat tak tahu sahaja. tak sayang tanahair lansung!

Anonymous said...

Aku rasa Malaysia kena jadi macam Afghanistan, Iraq, Pakistan.... hari-hari ada orang mati. Biar Orang macam Tulang Babi dan anjing-anjing baruanya sedar sumbangan PDRM. PDRM tau la nak buat apa. Ko yang bukan ahli dalam bidang ni duduk diam-diam, nikmati keaman yang ada. Mulut longkang ko tu ada kala menyusahkan orang lain. Mungkin dalang yang dalam perhatian dah hampir tertangkap tapi dek busuk longkang mulut ko, habis segala kesabaran memerhatian bertahun-tahun. Aku tau Tulang Babi memang gelojohdan dan bangang. Pe2 pun syukur kepada Allah kerana mengurniakan orang2 yang bertangungjawab mengamankan Malaysia. Tulang Babi kalau jadi pe2 hal, repot je Kat UNIT AMAL ko yang lembam dan mangkuk tu.

Anonymous said...

Tahun 2008 Hishamudin Menteri Dlm Negeri ke? Kalau tak silap Hishamudin dilantik sbg Menteri Dlm slpas Najib jadi PM pada April 2009. Memo taklimat tersebut pun tidak menamakan siapa YB Menteri Dlam Negeri yg dimaksudkan.
Siasat dululah sblum nak mengata atau nak menuduh.
Memang betullah si Abd Rahman a.k.a Tulang Babi ni wayar dlm kepala dia ni nak putus. Main hentam aje. Tak kiralah asalkan dapat memfitnah dan memburukkan orang. Bagaimana buruknya rupa si Abd Rahman ni, begitulah hati dan hasadnya yg juga buruk dan busuk.

Anonymous said...

UMNO-Zion berserta pencacainya sedang berusaha mengelirukan ahli UMNO yang baru terjaga dari lena.

UMNO-Zion berserta pencacainya sedang berusaha mengelirukan ahli UMNO yang mula berfikir....

UMNO-Zion berserta pencacainya sedang berusaha mengelirukan ahli UMNO dengan janji kosongnya dalam pilihanraya kecil di Hulu Selangor.

UMNO-Zion berserta pencacainya sedang berusaha mengelirukan ahli UMNO kononnya kerajaan amat prihatin pada rakyat, tapi telah dikhabarkan bahawa takrif letrik akan dinaikkan, bayaran tol akan dinaikkan.

Berbagai jenis kenaikan harga barang keperluan akan diperkenalkan kepada ahli UMNO.

Cukai jenis baru akan diperkenalkan.... pekerja kerajaan mesti sokong cukai itu demi kenaikan gaji baru.

UMNO-Zion berserta pencacainya sedang berusaha mengelirukan ahli UMNO kononnya UMNO-Zion melalui PERKASA memperjuangkan bangsa Melayu tapi hanya anak dan adik PM saja yang kaya berganda sedangkan ramai bangsa melayu hidup dalam penghinaan.....

Walau pun begitu masih ramai ahli UMNO dalam kategori bangang kerana tertelan ubat "RASUAH".

Tukar kan UMNO Baru Tun Mahathir kepada UMNO-Zion ciptaan Datuk Seri Mohd. Najib.

Anonymous said...

kalau nak pasti hal ini contact saje dengan nama dalam document yg paparkan tu senang je.