"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, April 09, 2010

PRK Hulu Selangor: UMNO vs UMNO... gaduh gaduh gaduh gaduh gaduh... APCO..! Help..!

Oleh: Pria Malaya

Ternyata bangkai gajah tidak dapat ditutup hanya dengan timbunan daun kering..kebusukannya pasti juga teserlah..Umno dan Najib kini berhadapan dengan keadaan yg cukup genting..hakikat ini tentunya tidak dirasai oleh Umno luar Hulu Selangor, tetap bahang dan kepanasannya dirasai oleh kepimpinan dan ahli/penyokong Umno Hulu Selangor sendiri...

Mereka menuntut supaya calon melayu dari Umno untuk bertanding..mereka sanggup menghantar memorandum kepada Najib demi mempertaruhkan seorang calon berbangsa Melayu sebagai ayam sabung mereka menentang calon Melayu dari parti PR..bahkan lebih dari itu, mereka mengugut akan memboikot PRK kali ini jika tuntutan mereka tidak diendahkan..

Persoalan kini, apakah Najib lebih mengutamakan pandangan dari penduduk Hulu Selangor sendiri, atau hanya mengambilkira pandangan dan suara dari pihak luar Hulu Selangor..sama2 kita saksikan babak seterusnya...

Ikuti pengakuan khas mengenai kemelut dalaman Umno/BN ini oleh seorang blogger Umno (csimelayu.blogspot.com) yang melaporkan langsung dari Felda Sungai Tengi, Hulu Selangor, yang kemudiannya disahkan oleh seorang blogger fanatik Umno, House PK...

baca seterusnya di sini...

8 comments:

Putra IJ80 said...

Itu smue trick,

Bagi vitamin M.,Ratusan Ribu malah bagi projek buat longkang,pagar Sekolah.,dah cukup untuk membisu,memekakkan,malah melumpuhkan segala tentangan,keriuhan,dan kegelisahan puak puak nie..

Tak pecaya tunggu pengumaman sedikit masa lagi.

UMNO dari dulu kini dan selama lama nya begitu.

Kita dah banyak baca dari sejarah nya.

Anonymous said...

wah csi melayu..nak jadi pak polisi ke?? ahahaha dah tak cukup csi melayu kat Malaysia ni kot.... ahahaha

I help you, you help me wakakaka... said...

sunyi sepi jeh...kan

matkeldai said...

bising pasal tak masyuk, dah dapat diam ler!

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Ya tak Ya? Mana pergi Geng Kepala Lembu kat Selangor tempuh hari tu .Apa kat Selangor dah habis ke kepala Lembu nak di arak bersama memoramdum nak dibagi kat PM 1 Malaysia ? Kalau kat Selangor dah habis kepala Lembu tukar lah kepala KATAK pulak!

Anonymous said...

Korang memang nampak aman kat luaran pasal takut di"JUBUR"kan oleh CIFUT BABI kesayangan ko kan.. kan.. kan..

teratailiar said...

anon 10:53,
bagi komen yang konstruktif sikit,
jawab isu dengan hujah, dengan fakta...

Anonymous said...

Kepada setia-usaha Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor (UMNO) Ketua Parti gerakan Mah Siew Keong, Ketua MIC Datuk Seri G. Palanivel, Ketua PPP Datuk T. Murugiah dan peminpin-peminpin komponen.

Kami YIP KUM FOOK Ketua MCA Gombak, YIP JIUN HANN pemuda MCA Gombak dan Jayanthi Devi Balaguru ketua Gerakan Segambut (CHIA OOI SUN & CO.) Advocates & Solicitors 48-1 1st Floor, Jalan Brunei Utara Off Changkat Thambi Dollah, Pudu 55100 Kuala lumpur, dengan hormatnya disini harap semua parti komponen BN menyokong seruan bekas menteri penerangan Zain Nuddin menjemput bekas Perdana menteri DR. Mahathir bin Mohamad ke Putera Jaya menolong Kerajaan mentadbir Negara.

Kerana berbanding dari segi ekonomi, keselamatan, pembangunan dan lain-lain dengan jelasnya bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad lebih berkaliber dan berpengalaman mentadbir Malaysia dengan sepurna.

Sekian dimaklumkan. Terima Kasih

YIP KUM FOOK & ASSOCIATES
NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR
JALAN 53, DESA JAYA KEPONG
52100 KUALA LUMPUR