"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 22, 2010

WARNING kepada para petugas Pakatan Rakyat

Reactions: 
oleh: ali

Salam Hulu Selangor. Sebenarnya den dapek kontek dari kenkawan UMNO dari Seremban dan Rasah. Dari mulut mangkuk-mangkuk ni, pemimpin diaorang dah endorse untuk membuat provokasi macam kek Bagan Pinang. Den sudah pun kontek budakbalun untuk amik langkah berjaga-jaga. Dengan Dugong den tak sompek nak bercakap kredit nset den abis. Kredit nset abis mengumpat pasal Kamalanathan menipu kelayakan akademik dio. Ha Ha Ha. Padan muko den.

Objektif bikin provokasi

Di sini, jiko ikut pengalaman di Bagan Pinang, UMNO akan membuat provokasi di kawasan-kawasan ramai petugas-petugas PAS dari pantai timur macam Kelantan dan Terangganu. Apo objektif UMNO bikin provokasi ni bai? Ado 2 objektif terbesar. Den masih ingat lagi tulisan pasal objektif yang ditulis dekat whiteboard dalam bilik gerakan UMNO di Bagan Pinang. Objektif-objektif itu ialah :

1] Menakutkan para pengundi yang tinggal di luar kawasan dari balik mengundi pada hari mengundi. Ingat, di Hulu Selangor ado 30% pengundi yang tinggal di luar kawasan.

2] Tangkap gambar dan video petugas-petugas PAS yang memulakan pergaduhan dan sebarkan ke internet. Ingat objektif mereka sebarkan ke internet. Sebar pada media massa dah jatuh nombor 2. Tapi tetap sebar jugak.


Langkah-langkah perlu oleh petugas PR

Di entri ini, den perturunkan balik ingatan-ingatan den pado petugas-petugas Pakatan Rakyat semasa kehangatan provokasi pemudo UMNO dan Pekida semasa di Bagan Pinang 6 bulan yang lalu.

Dari sumber dalaman, kejadian pemuda Pas dipukul petang semalam dan malam tadi serta beberapa kekecohan yang berlaku semalam rupanya telah dirancang oleh mereka.

Maka disini petugas-petugas Pakatan perlu mengambil langkah-langkah berikut:

1] Pastikan dalam grup saudara mempunyai kamera. Jika ada videocam lagi bagus.

2] Pastikan mobile phone anda sentiasa berada disisi dan mempunyai kredit.

3] Jangan mulakan apa-apa provokasi dan bertindak sebagai pendamai. Dari pihak mereka, mereka sedaya upaya membuat provokasi kepada petugas pakatan supaya petugas pakatan memulakan pergaduhan dan tumbukan. Itu objektif mereka.

4] Terus mulakan sesi fotografi kepada sesesiapa yang memulakan provokasi atau mereka-mereka yang mahu mencetuskan pergaduhan ditempat anda.

5] Terus kongsikan gambar-gambar tadi kepada bloggers Malaysia yang berdekatan dengan anda. Kita mempunyai ratusan bloggers disetiap upu.

6] Juga kongsikan cerita dan maklumat kejadian tadi kepada bloggers Malaysia tadi. Maklumat anda tadi akan terus disiarkan dilaman web supya dapat dikongsi oleh semua orang dan disebarkan.

7] Jangan melakukan tindakan dan perbuatan berseorangan. Lakukan dalam grup.

Kepada bloggers Malaysia,jangan segan memakai tag anda. Ia amat penting supaya anda mudah dikenali oleh para petugas pakatan.

Doakan supaya tiada kejadian buruk berlaku.Kepada Allah kami bergantung harap. [link]

* Den harap sangat jangan ado yang sebarkan sms jihad macam kek Bagan Pinang. Sms tu sebona eh yang bikin panas lagi. Bondo patut dah cool tapi panas balik dengan sms jihad tu. Bingai. Jangan lakukan kebodohan yang samo di Hulu Selangor. Den mintak tolong sangat. Korang tak tahu apo yang den hadapi di Bagan Pinang. Pliss, tolong jangan nakal bai.

Ali Baganutama

95 comments:

storm62 said...

Tanpa APNO hari pengundian tetap tenang dan aman....terrrrBUKTI diPRK Penanti tahun lepas....ka ka ka.

AzamDin said...

aku baru lepas chat ngn petugas PAS kat Hulu Selangor..dia kata dia kena baling batu dek dak2 BN.. alahai... kesian aku dengau.. ahaha ...

aku nasihatkan jangn baling2 batu OK..baling la duit..mahupun syiling..eheh lima posen....

ahahahaha

Paku payung said...

Den dapek tau ado kono baling dongan botol San Miguel wakakaka

POPEGOMO kaki botol gak!!!! said...

wakakakaka baik punyaaaaaaaa

wakakaka san miguel dongan stout mano alie sodap??? wakakaka

anak mahaFATHER dan SISmarina sajo yang tau.. wakakakakakkaa

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/gempar-popegomo-kritik-islam.html

Eden ni umno said...

Mossad dan Shin Bet disyaki mulo monyolinap kek HS

Nak join main baling-baling wakaka

POPEGOMO harus berubat said...

baling duit tak po gak..ini baling batu dan taik NAJIB BARAK.. wakakakkaaa

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/gempar-popegomo-kritik-islam.html

Paku payung said...

dak umno cakap samo jo raso eh air kaki pope gomo wakakaka

sapo leh lawan pope gomo???air kaki beb said...

wakakaka tu lom laie di baptiskan... wakakaka...

air...koncing gomo yang dianggap suci tu juolah yang bakal disusukan dalam mulut anak2 baptis POPE GOMO tu.. wakakakakaka

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/gempar-popegomo-kritik-islam.html

Eden ni umno said...

Biaso la nak baling kopalo KJ tak buleh tokono lak kopalo orang lain wakakaka

POPE GOMO jual surat pengampun dosa said...

tokono plak kepalo rosmah manSOROS.. wakaka

nak tau tak..ekau dah baco blog POPEGOMO yang terbaru tak kek sini

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/gempar-popegomo-kritik-islam.html

wakakaka donganyo..doso rosmah tak pakai tudung dimaapkan POPEGOMO.. wakakakakkaa

Paku payung said...

Patut la dak umno ni bogik, boba, bingai, dungu tosilap air suci wakakaka

POPEGOMO jual air gak.. wakakakaa said...

wakakak sumo agamo ado air suci.. air zam2 ado gak telago eh..

tapi air suci POPEGOMO ni ado duo..air koncing untuk mandi baptis..

air kaki untuk ponyucian..wah..

kitab GEREJA PERKASA kian perkaso.. wakakkakakaa

Paku payung said...

ado yang baru laie

fatwa kitab APCO ko wakaka

Paku payung said...

Cubo ekau tanyo ado tak sesapo tau fatwa kitab APCO wakakaka

Mahafather kojo ngn APCO?? said...

mahadey tak ponah komen apo2 pasal APCO kan?? wakakaka mungkin dio morupakan chairman apco malaysia.. wakaka

maklumlah..Mahafather.. wakakaka

Paku payung said...

Takdo komen apo-apo ontok yo...ibrabbi pun samo ontok yo

komen suruh pemuko yahudi jilat laju-laju jubor samy ado la wakakaka

Najib Barak..PM baru Malaysia said...

wakakaka kaki payung..ekau minang ko?? wakaka..anjing2 umno yang kaki jubo samy suko bona kato ekau ngn den orang yang samo..apola juburit tol diorang ni..dah banyak sangat dogak air koncing si POPEGOMO kot.. wakakakakaka

ontok la somuo nengok coramah najib barak kek HS>. wakakaka

Awang Dogol said...

Tu diaaaaaaaa........
MAHAFIRAUN dah tutun......

Si Katak ZUL Kulim tak sambut ka...????

Lompat punya lompat nak mengelak firaun kecil.....rupanya terlompat masuk kedalam rumah MAHAFIRAUN....


ha...ha...ha....

BANGANG....BANGANG ZUL KULIM NI...

Eden ni umno said...

Fatwa kitab APCO yang dibacokan oleh Obama...

najib kau jangan jual minyak kek Iran doso eh laie bosar macam orang yang monontang kau ikut kitab APCO

wakakaka orang yang monontang APCO hukum eh doso bosar

MAHAFATHER JUGO ADOLAH MAHAFIRAUN said...

wakaka zul kulim tu firaun bosa.. wakakakkaa


BANGANG MEMANG BANGANG SI ZUL KULIM tu..

kato DAP duri dalam daging..dah tu lopeh tu kato lim kit layak jadi kotuo pombangkang.. wakaka

den nak tau la status AP Bebas ni.. wakak diorang pombangkang ko ponyokong koranjaan ko apo hah??

wakakakakka ko standard bangsat nogaro cam saiful the burit.. wakakkaa

Paku payung said...

Sah boto den ni minang...minangkabau kalah APCO wakakaka

Paku payung said...

Zul tu dah baptiskan oleh pope gomo kono la ikut wakakaka

Eden ni umno said...

fatwa baru umnoapconek

saham arak dan judi sah untuk negarawan yang bojaso wkakaka

fatwa tu dibaco oleh antu-firaun wakakaka

POPEGOMO ni jawo ko?? said...

wakakka hidup minang!!!!! minang tak po laie ado gak sultan molayu asai minang.. wakakaka tapi lom lagi dari golongan jawa cam khir toyo.. wakakakakakakka...cito pasal khir toyo..nak tau muko dio jadi licin napo???

wakakaka sobab air koncing POPEGOMO jugo lah... wakakkaa

zul ni nak kato alim..cam alim..tapi kalau lidah bobolit2 cakap mongalahkan sami pak velu..alahai..buek malu molayu dan Islam jo la.. wakakakaka

Donganyo..Harussani nak jadi senator..wakakaka said...

bukan sah eden oi..

hukumnyo harusssssssssssssani..

wakakakakkakaa

fatwa yang disokonglak muftipu cam harussani..wakaka

den tarik balik kato2 den pasal muftipu tu yo.. wakakakaa

Paku payung said...

boto ko alim tadi den nampak kopiah eh dah takdo tukar topi kocik lak wakakaka

ZUL NORDIN HAJI MALBORO said...

wakakakaka topi kocik?? wakakkaa

den nampak dio pakai helmet..nak jadi cam undertaker bawak moto bosa.. wakakakkaaa

dio ni alim bermoto namo eh..

haji malboro.. wakakaka

Paku payung said...

apolak haji marlboro...haji 25% baru balik US jumpo najib wakakaka

Paku payung said...

Donga kabar eh najib tau dah cito Anwar nih wakakak

Hj najib barak said...

waakakaka najib barak pun donga eh poie haji kek us tu.. wakakaka..us tu kan macam2 ado.. wakakakakaka..

jumpo nabi obama..obama ni memang kapir bangang..jajo bapak dio islam nak dapek undi orang islam kek usa... adoi...wakakakkaa

samo la cam si najib barak ni.. wakakakaka

Paku payung said...

dah jadi rabbi la yo wakakaka

nak dibaptiskan dak felda supayo tak momokak laie wakakaka

najib disayangi amerika said...

wakakaka budak felda jolai la tu.. wakakakaka kampun mb nogori sombilan skang..kot..

wakakakakakkakaa...

kosian kek popegomo..ngutuk usa macam2 ..sokali najib poie gak cium ehud barak obama tu.. wakakakakkakaa

kosian kosia..dio monghalalkan haji najib kawan ngn amerika..tapi mongharamkan anwar kawan ngn amerika.. wakakakkakaa

Paku payung said...

najib pakai fatwa APCO anwar tak mau pakai tu yang bongih bonar tu diharamkan Anwar wakakaka

spring kendur anak lelaki joehantu burit said...

agak2 ekau la..bilo la najib barak ni nak bertobat.. wakaka..eh..mano la kanak2 umno ni..poie baco yasin ko..ado konduri tahlil.. wakakakkaa

Eden ni umno said...

fatwa tokini dari montori amaran malaysia

penggunaan kitab APCO tidak akan di ISA kan wakakaka

popegomo dan kitab juburitnyo said...

kitab apco...kitab mangga..kitab urtv ..ktab utusan dan sobagainyo umno..dihalalkan...

wakakakakaka

Paku payung said...

mano lak baco yassin bawak Mahafather
poie molawat tembok suci bolakang kuil kristal sami shaziman wakakaka

Anonymous said...

perghhh babi2 di sini cuma 2-3 ekor je. tapi kuat melalak sampai berpuluh komen tapi cuma dari 2-3ekor babi punggung anwar. hahaha

lim

pope baco tahlil untuk arwah..PAPAnyo.. wakakaka said...

wakakakakaka lawak la plak....somuo poie hulu selangor..tu yang hotel bajet untung bosa tu..wakaka tido la kek atas katil yang bebokeh2.. wakkaa

bokeh pemudo umno dan puteri umno.. wakakakaka

Siapa BABI NEGARA?! said...

wakakaka anak lim keng yaik main kato jo orang babi..yang dio makan babi2 hari2.. wakakakakakak

bn memang babi nasional..

BN harus berubat.. wakakaka

Paku payung said...

ado pulak babi umnoapconek tolopeh wakaka

babi umno seko telopeh.. wakaka tak ditambat tu lah said...

wakakaka ponek baco yasin untuk mahafather la tu.. wakakakkaa

Eden ni umno said...

fatwa baru dibuat oleh persatuan rabbi babi negara

bilo dah cium tembok hantukkan kopalo ketembok biar bagi stim sikit

popegomo tunjuk caro boribadat said...

ado yang tersirat sebona eh..nak buek bagi melayu2 umno yang dah jadi pengikut pope gomo ni botambah bangang...

wakkakaa itulah dio tersirat eh.. wakakakakkaa

storm62 said...

APNO kasi rm10 kpd orang asli.
lepas kenduri kasi rock konsert pulak.

ka ka ka...woi kepala lembu tak buat repot polis ke, kes rasuah jugak ma...ka ka ka.

"Taking advantage of the Orang Asli fondness for entertainment, the JHEOA has also organised dinners and even rock concerts in the villages. Aside from having a good time, all attendees walk away with RM10 as a 'token of appreciation."-FreeMalaysiaToday

nasib orang2 asli, kalo tadak prk tarak kenduri, tarak konsert, tarak rm10...ka ka ka....tanah depa pulak kena rompak kalo tarak PRK.

Anonymous said...

wah mewahnya spin, jangan lebih bro.. nanti kena mintak maap pulak

Eden ni umno said...

wakakaka kalo silap pun banyak lagi taik yang umnoapconek buat

Eden ni umno said...

fatwa baru yang tak boleh dicari dalam kitab APCO

para rabbi-rabbi dan pope APCO membenarkan bini-bini mereka campur tangan dalam urusan pentadbiran laki laki mereka.

fatwa baru untuk perempaun simpanan mereka masih dalam pperbincangan.

aku budak melayu said...

baling2 botol wisky tu... nnti satu kapal zaid akan bekalkan pada POPEpas ni teriakkkkkkk ramai2 TAKE BEERRRR....

Eden ni umno said...

woiii..budak melayu pemuka yahudi

zaid dah ngaku dan tobat...San Miguel bila lagi pemuka yahudi macam ko jeh yang teriakkkkk ramai2 backing rabbi korang wakakakaka

Malaysian said...

Berita Terkini dari Hulu Selangor...

Kamalanathan (Calon BN-MIC) adalah Pengundi dari Kawasan Sami Velly (Sungai Siput)

Baca seterusnya disini...

http://gomalaysian2.blogspot.com/2010/04/kamalanathan-al-p-panchanathan.html

tok malim said...

sumber anwaribrahimblog.com
21 ogos 2009

KUALA LUMPUR, Ogos 21 — Walaupun Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menyatakan bahawa beliau tidak pernah menjual tanah walau seinci pun kepada Singapura, tetapi beliau didakwa pernah terlibat dalam usahasama dengan syarikat dari negara itu menukar status tanah di Johor untuk memajukannya.

Dakwaan itu terkandung dalam fakta kes saman Stamford Holdings Sdn Bhd ke atas Muhyiddin dan rakan-rakannya.

Walaupun fakta kes tersebut tidak menunjukkan Muhyiddin menjual tanah kepada Stamford, tetapi ia menyatakan kesanggupan pihak yang disebut mewakili Muhyiddin berkerjasama dengan syarikat itu untuk membuat keuntungan dengan memajukan tanah di Johor.

Mengikut dokumen Majlis Peguam, syarikat tersebut ialah syarikat Singapura.

Asian Wall Street Journal 16/6/95 melaporkan, di dalam dokumen Stamford kepada mahkamah, pada penghujung 1989 syarikat itu bersetuju dengan Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary dan Datuk Yahya Talib untuk menubuhkan syarikat usahasama bagi membangunkan 1,766 ekar tanah syarikat itu.

Dokumen itu menyatakan, menurut AWSJ, Syed Mokhtar dan Yahya adalah pihak “yang bertindak untuk diri mereka sendiri dan Muhyiddin”

Menurut dokumen itu juga, pihak yang diwakili oleh Syed Mokhtar dan Yahya melabur RM1.8 juta di dalam usahasama tersebut, iaitu 30 peratus dari ekuitinya. 70 peratus lagi dipegang oleh Stamford.

Syarikat usahasama itu kemudiannya menguasai hartanah itu dan mengemukakan permohonan baru untuk menukar statusnya bagi kegunaan industri.

Kerajaan Johor pula meluluskan permohonan itu dengan “begitu pantas”, dakwa Stamford di dalam samannya di mana ia juga mendakwa kumpulan Syed Mokhtar telah “meraih keuntungan bersih sebanyak RM83.2 juta”.

Masalah di antara kedua-dua pihak tercetus apabila, menurut dokumen mahkamah Stamford, kumpulan Muhyiddin menjadi “begitu tamak”.

Mereka mahu mewujudkan usahasama kedua di mana mereka mahu menguasai 70 peratus saham dengan membayar RM74,100 setiap hektar kepada Stamford bagi baki 2,672 hektar miliknya.

Bila Stamford berkeras mahu mengekalkan 70 peratus pegangannya dan dibayar RM185,250 bagi setiap hektar tanahnya, salah seorang rakan Muhyiddin memberi amaran kepada syarikat itu bahawa dokumen pengambilalihan tanah sudah pun berada di meja Muhyiddin yang ketika itu Menteri Besar Johor dan beliau boleh “mendatanganinya bila-bila masa”.

AWSJ melaporkan, Muhyiddin sendiri mengugut Stamford pada bulan Disember 1992 dengan mengingatkan salah seorang pengarahnya bahawa “masa semakin singkat”.

Keadaan semakin tidak memihak kepada syarikat tersebut apabila Julai 1994, kerajaan Johor mengambilalih tanah tersebut bagi pihak Perbadanan Kemajuan Ekonomi Islam Negeri Johor.

Tindakan itu memaksa Stamford menyaman Muhyiddin, Syed Mokhtar dan Yahya kerana kerugian yang ditanggung akibat apa yang didakwanya sebagai konspirasi untuk mengambilalih tanah itu melalui Akta Pengambilan Tanah.

Stamford mendakwa ketiga-tiganya menyalahgunakan peruntukan akta itu untuk mengambilalih 6,544.4172 ekar tanah di mukim Tebrau, Johor Baru melalui perbadanan itu.

Kes itu diselesaikan apabila Mahkamah Tinggi mengarahkan kerajaan Johor membayar RM313.25 juta kepada Stamford manakala sebuah lagi syarikat, Kelana Ventures Sdn Bhd diarahkan membayar RM92.12 juta.

Dalam kempen pilihan raya kecil Manek Urai baru-baru ini, Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub menuduh Muhyiddin mengkhianati hak orang Melayu ketika menjadi Menteri Besar Johor dan mengetuai Umno negeri itu.

“Bagaimana Umno hendak menjadi parti yang membela orang Melayu sedangkan mereka sendiri yang menggadai dan menjual tanah rezab Melayu kepada orang asing dari Singapura?” beliau mempersoalkan.

tok malim said...

sambungan

Beliau menjelaskan bukti mengenai perkara itu didedahkan pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Johor.

“Tanah Rezab Melayu ini satu-satunya hak bagi orang Melayu. Umno tidak boleh jawab, dan ini bukan fakta yang saya pungut atau dengar di tepi jalan lalu dibawa ke dalam ceramah, tidak.

“Ini bukti yang kita bawa dalam persidangan DUN Johor baru-baru ini di mana Umno dan anggota DUN Johor dari Umno tidak boleh jawab,” katanya.

Sehubungan itu, beliau berkata Umno tidak seharusnya diberikan peluang untuk terus hidup.

Baru-baru ini Muhyiddin dilaporkan kesal dengan tohmahan pembangkang kononnya beliau pernah menjual sebidang tanah kepada Singapura semasa menjadi Menteri Besar Johor.

Katanya fitnah itu sengaja dilemparkan kepadanya bagi menaikkan kebencian rakyat kepada beliau dan kerajaan Barisan Nasional (BN).

“Saya ingin menjelaskan bahawa saya (semasa menjadi Menteri Besar Johor) tidak pernah menjual tanah walau seinci pun kepada Singapura dan ini adalah fitnah semata-mata,” kata beliau pada ceramah Perdana di Tanjong Putus sempena pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir.

Eden ni umno said...

wakakaka aku ada cerita, kalo tipu mamat tu kat aku tipu la aku, kalo betul, betul la aku... apapun mamat atas ni dah kuarkan cerita.

Ada mamat kat mersing mengadu geran tanah ada tapi tanah dia dah dijual tanpa pengetahuan...bila tanya sapa punya kije...mat sembab punya hal

wakakaka lu orang sendiri pikir

storm62 said...

TERBONGKAR LAGI:

Kamalanathan adalah pengundi hantu untuk Smay Vellu diSungai Siput P62

Check for yourself 651018106495 http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/daftar.aspx

lu tenguk sendiri.

storm62 said...

MEDAN KETERANGAN
Kad Pengenalan 651018106495 / A0300073
Nama P.KAMALANATHAN A/L P.PANCHANATHAN
Tarikh Lahir 18 Oct 1965
Jantina LELAKI
Lokaliti 062 / 22 / 05 / 003 - HEAWOOD GARDEN
Daerah Mengundi 062 / 22 / 05 - SIMPANG TIGA
DUN 062 / 22 - JALONG
Parlimen 062 - SUNGAI SIPUT
Negeri PERAK
Untuk sebarang maklumat, sila klik : DISINI

Anonymous said...

bodohlah puak2 PR ni. Syok sendiri.

Anonymous said...

Geng PR macam bagus je konon nak atur strategi kempen PRK Hulu Selangor. Ahli PKR pulak makin berdoyon2 keluar parti waktu ni. Memang bodohlah. Sini tutup lobang, sana gali lobang. Bangang tahap cipan. Boss PKR pulak kena lanyak kat Parlimen. Mana sempat nak layan Hulu Selangor? PAS memang dah jadi kuda. Zaid Ibrahim memang pandai main kuda.

Anonymous said...

1.Yang selalu dok tenguk!yang perangai gedebe tak ketawan hala dalam pilihanraya ialah puak PR!
2.Ala!puak pencacai dan geng keghabat tiang pasang bendera PR ni!macam puak kelantanla!bila ramai!gedebe!macam hero!macam dipermatang pauh dulu!bila sikit!penakut nak mampus!macam dibagan pinang!!report polis lagi!
3.Hangpa semua!Bn ka!Pr ka!lebihkurang sama je!!setakat jadi pencacai dan tukang keghabat tiang jee!yang puak atas!makan semeja!akai takdak hangpa ni!yang bodo makanan yang cerdik!!betuila kata-kata oghang-oghang tua!
4.hangpa dapat upah apa!ayaq oren sebotoiiiii!!yang puak pemimpin!dapat merc!dapat balak!!makan rasuah!!kenai hangpa pun tak!!akai tak dak hangpa niii!!!!!

umnobodo said...

UMNO PARTI FITNAH DAN RASUAH..!!

umnobodo said...

MAHADEY BAPA KORUPSI MALAYSIA..!! bapa kepada pengarah san miguel pun boleh jugakk..

Anonymous said...

PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!

anjing2 PR menyalak puas2 sblm kalah said...

hahaha..bdk2 pr gile meroyan dlm ni..kt hs sendri berduyun2 org kuar parti..kt cni je kecoh2...kt bagan pinang dlu ade mamt PR rambut pnjng sorang koyakkn bj n siram air sirap kt kepale kate kne pkul dek org bn..tp kt tmpt bj koyak tu xde luke..hahaha..nk nipu xreti..xckp blaja dgn nuar al juburi lg tu..xpe2..biarkn anjing2 nuar al juburi ni menyalak puas2..sbb ahad ni kompem dieorg kalah besar..hahahaha..time tu anjing2 PR ni blh msk kandang babi plak..hahaha.

anjing2 pakatan haram kuat menyalak said...

di israel ...3 parti utama bergabung n wujudkn slogan oneisrael.
di malaysia..3parti utama pembangkang bergabung menjadi pakatan haram.
slogan israel4all bagi menaikkn sektor pelancongan israel.
slogan pas4all bagi menaikkan sokongn bkn islam pada pas.

hahaha.pakatan rakyat haram selamanya.

Anonymous said...

SURUH MAHATHIR MASUK KANDANG BABI SEKALI...

Awang Dogol said...

Mat Sembab masih mempertahankan ucapannya pada DSAI dengan mengatakan DSAI pengkhianat negara.

Kah...kah...kah....
Mat Sembab....Mat Sembab.....hang pergi la tengok cermin dulu muka hang tu.....melebeh aja.....sembab semacam.

Hang tu Mat Sembab apa yang hang telah buat kat tanah negeri Johor tu hah???? Berpuluh ekar tanah di zaman hang jadi MB Johor hang telah gadaikan pada orang asing sehingga perbuatan hang tu dikatakan mendapat teguran dpd Almarhum Sultan Johor. Sultan pun takuk tengok perangai kerakusan hang tu.

Satu lagi....aku rasa kalau PR tak bongkar kes APCO ni....sampai ketua anak cucu-cicit kami hang menipu kami dengan mengatakan tak ada kerjasama dengan sysrikat Yahudi. Didepan kami hang kata tak ada kerjasama...tapi di belakanG hang buat hubungan sulit dengan syArikat yahudi....MEMANG PENGKHIANAT HANG NI.....MAT SEMBAB.

TPM yang BANGANG inilah orang nya.

Anonymous said...

UMNO PENGKHIANAT NEGARA..!!

Anonymous said...

PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!

TAKE BEER!!!!TAKE TODI!!!!TAKE JACK DANIEL!!!!


PS: TGH TUNGGU SAUDARA TOPENG BERUK NAK KOMEN APE PASAL NIE.DIA NI TAU HENTAM UMNO,BN JE..KALAU PARTI KESAYANGAN DIA PUNYE ISU DIA BUAT SENYAP,TU TANDANYE DIA NI TAKDE TELOQ,DAH BG HANJING MAKAN KOT!!!!

Anonymous said...

org PR ni tak berani nak komen punye sebab diorg dh bertemu buku dgn ruas dalam isu sama.. alih2 yang berani diorag cakap lari topik,caci ler org lain pulak..tu ler taktik puak2 PR dalam blog ni terutamanya si empunya blog ni...ni ler yang dinamakan pengecut+penakut

Anonymous said...

UMNO PENGKHIANAT negara..

Anonymous said...

kau orang pencacai umno ... kalau orang cakap kau bodo, tolong, bangsat, dungu bodoh kau marah.. PAS FOR ALL tu slogan sahaja, PAS tak ada hubungan langsung dengan konpeni yahudi. tapi UMNO pengkhianat bayar kompeni yahudi@APCO RM77 juta setahun untuk jadi penasihat 1MALAYSIA..!! FAHAM TAK PENCACAI UMNO BODOHHHH..!!!

Anonymous said...

TB mungkin da expect yg pro BN punye comment2 mesti in reversal to ape yg dia posting..(ini provokasi TB sbnarnya)..TB dan suma org tau penyokong2 PR yg suka buat havoc, yet TB still tulih cam BN yg lelebih..Pencacai2 PR ni yg kebyakannya diimport dari kawasan luar sering diarahkan utk membuat provokasi2 melampau esp time PRK..inilah JENTERA PILIHANRAYA PAS..

yg komen2 pencacai PR yg wat comment mencarut marut tu takyah dilayan la..kalu wat comment yg salah fakta boleh diperbetulkan, but kalu comment mencarut marut nak betul kan ape lagi? DIORG NI BODOH TAKLEH NAK DIAJAR..

anti-firaun..

p/s: 26hb ni diorg senyap le..

Anak Lenggong said...

ISRAEL 4ALL SEKARANG KAT MALAYSIA ADA PAS4ALL...(SAPE TIRU SAPE NI)..

Beberapa perkara telah berlaku di dalam kelompok parti Penipu Rakyat.

1. Peruntukan duit kempen disapu bersih oleh Nik Nazmi..penyokong hanya menggunakan duit poket sendiri..makan sadin dan tidur free dalam masjid.

2. Para bloggers upahan dan penceramah makin kekeringan isu sampaikan membuat fitnah mengenai ijazah palsu Kamalanathan dan keiklasan calun ni bersalam sambil mencium tangan TPM.

3. Anuar makin berserabut pabila mendapati ceramah nya tidak mendapat sambutan dan juga makin banyak dikalangan pemimpin PKR yang keluar dimulai dengan Dr Halili, Mohd Salleh Mat Noor Ketua Bhg Hulu Bernam, Soraya Ketua wanita PKR Perak, Bekas Timb Ketua PKR Perlis dan Ketua AMK Kelantan…Penyokong jangan cakap laa…

Tindakan Kecemasan PKR

1. Mengerahkan samseng jalanan PAS dan PKR diketuai oleh Cikgu Bard serta ketua Taliban PAS Nasruddin Tantawi supaya mengganggu perjalanan kempen BN dan keserahteraan rakyat di Hulu Selangor…sebagai contoh nya semalam Ketua AMK Fariz telah ditangkap polis disebabkan membuang poster dan bendera BN. PKR akan cuba buat taktik halang pengundi BN keluar mengundi. Antaranya adalah dengan mengadang pengundi dari pergi mengundi dan melakukan keganasan. Awas akan lakunan yang mereka akan guna untuk cuba mengubah sentimen.

matkambing said...

en kamal pengundi hantu di parlimen sg siput, betul ke? memng penjilat sami velu dia di! kena bagi tau orang kampung di hulu selangor yang calon ni penipu besar.

tuan komrad said...

wah..hebat sungguh gelaran yang dapat diberikan pada masterji kamal kita...

calon hantu..ye ke??make sure sumber yang diperolehi benar..

tapi,title calon yahudi mana nak letak?? celah kelangkang ke??

wakakakakakakakakak

"eh aku ni calon hantu ke,calon yahudi nih?'soal mr kamal menkonfiuskan dirinya sambil mengorek idung...

kakakakakakakakakakakakak

tuan komrad said...

gua rasa prk hulu selangor kali ni akan dimenangi oleh berudu nasional...

pertama sebab keje jahat/yahudi spr pindahkan pengundi....

ke 2 sebab analisis dr abu hassan dari zentrum menunjukkan sokongan masih berpihak pada berudu nasional...

pengundi hulu selangor mungkin masih mahu undi calon yahudi,sebab kalo pkr monang pon,takde impak pada kepimpinan negara.maka akan bersoraklah yahudi dalam parlimen nanti...

majoriti gua rasa...emphhh dalam 5-6 ribu...

ini pendapat gua..waallahualam

Anonymous said...

topeng perak tak paya FORGIVE me

dia tu HANTU !!!!

http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/daftar.aspx

MEDAN KETERANGAN
Kad Pengenalan 651018106495 / A0300073
Nama P.KAMALANATHAN A/L P.PANCHANATHAN
Tarikh Lahir 18 Oct 1965
Jantina LELAKI
Lokaliti 062 / 22 / 05 / 003 - HEAWOOD GARDEN
Daerah Mengundi 062 / 22 / 05 - SIMPANG TIGA
DUN 062 / 22 - JALONG
Parlimen 062 - SUNGAI SIPUT
Negeri PERAK

umno bodo dulu kini dan forever for all said...

wakakakakakakaka

apo yang samo PAS for all dengan israel for all??? wakakaka

umnobodobodobodobodo

anjing2 pakatan haram yg dibayar nuar al juburi menyalak2 said...

hahahaha...bdk pr awal2 bg alasan sbb ape kalah...kah kah kah..mmg terer dgn alasan la korang ni..kt hulu bernam 200 org kuar pkr..bc komen bekas penyelaras pkr hulu bernam kt berita harian..die dah menyampah btul dgn pkr..bdk2 n9 cam mempelung yg dah tuka nm tu je meroyan lg skong nuar al juburi...
kuat btul menyalak anjing2 pkr dlm ni wlpon pkr dh nk bungkus..xlm lg aku dgr anwar plak nk lompat..hahahaha..sbb kuciwa dgn diri sendri yg bodo sbb byk wt fitnah n pecah belah masyarakat...
korang aku rs lg byk sumbangan kt syarikat yahudi..dah 20,30 thn kot korang mkn mcd,isap rokok dunhil,bli suar levis n mcm2 lg..hahaha..xde kepentingan zionis pon dlm apco tu..tp yg ade kaitan dgn zionis adalah nuar al juburi..kwn baik wolfowitz..arkitek perang iraq..berjuta umat islam kne bunuh kt sn..agaknya anuar al jubuuri pon bg idea sm utk bunuh org iraq..hahahaha..yela.skandal wolfowitz dgn awek die dlm imf pon nuar al juburi leh tlg..stakat bg idea serang iraq lg la nuar al juburi blh tlg...

hahaha..nuar al juburi kwn zionis=bkerja utk zionis pecah belahkn umt islam malaysia.

Anonymous said...

puak2 umno mmg bodoh tahap longkang!!!

anjing kurap pakatan haram kuat menyalak wlpon akn kalah said...

so ape yg sm oneisrael n onemalaysia??...hahaha..xreti nk jwb jgk ke.

tuan komrad said...

hanjing yahudi...

jibon pi jilat buntut obama ko taknak amik kira ke???

obama siap antar lagi askar gi afghanistan...nak sekat iran...sokong israel

"eh takpe...saya jilat buntut obama tu,nak ambil berkat cam ner nak jadi yahudi tegar...tak dapat jilat,raba2 pon bleh..nanti saya belajar la dengan jarjis rompin"kata jibon dengan penuh keyakinan...

kakakakakakakakakaka

yahudi tapi tanak ngaku yahudi...

wakakakakakakakak..

cakap-lepas said...

http://cakap-lepas.blogspot.com/2010/04/website-puteri-umno-hulu-selangor.html

Bila pu3 apco hulu selangor tak reti mengaji ini la padahnya

Anonymous said...

Sabarla, baru balik masjid dengar khutbah.... jaga tutur kata kerana lidah lebih tajam daripada pedang.. coz of that islam melarang sama sekali kita menggunakan lidah dan akal ini untuk fitnah orang..

Anonymous said...

terkini!
Hasil kajian Zentrum Future Studies menunjukkan lebih 60 peratus pengundi yang terarah menyokong Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Hulu Selangor 25 April ini.

Anonymous said...

ALJUBURI

Tuan Komrad nie perangai macam anak haram jer, take hujah yg bernas memaki jer..mak bapak ko dulu tak ajar adan sopan orang melayu islamke???

umno ni hipokorek said...

perangai ekau pun samo..anonukimak weh.. wakakaka

melayu islamke?? wakakkakaa

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-haramkan-nik-aziz-masuk-masjid.html

pakatan haram pasti kalah..nuar al juburi geleng kepala said...

hahahaha..kasi can la anjing2 kurap pakatan ni menyalak2 sblm prk ni..kompem dieorg akn klh..pas ambl alih jentera kempen pr dari pkr yg dah nyawa2 ikan tu...lg skali pas akn jd pencacai kepada pkr n dap..mcm biasa dap akn duk ats kerusi/tilam empuk n dlm aircond sementara org pas jd gile meroyan cam kt perak aritu..baring2atas jln cam anjing kepanasan..pas pulak akn berusha dgn cr halus n kasar utk raih undi n buat provokasi..dan akn kedengaran suara2 bdk pr kata polis/fru jd anjing bn..dah biasa dh dgn taktik tu.. so kesimpulannya pr boleh jahanam.

pakatan rakyat haram selamanya.

anjing bn dalam lokap polis said...

wakakak laie kosian anjing2 umno datang ko tompek orang monyalak2 nak mengencing.. wakakak

bn anjing haram sampai kiamek.. wakakakkaa
http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-haramkan-nik-aziz-masuk-masjid.html

awas dgn kehadiran anjing2 PR said...

hahaha..anjing2 pakatan haram dtg tempt org utk meliwat..kahkakakaka..calon pon dr luar..kakaka.ade hati nk jd mp kt selngor.org klate pon xnk die.
so jg2 org kt HS.
AWAS!!anjing2 pakatan haram akn dtg utk meliwat anda.pastikn anda menjauhi mereka2 yg mempunyai tanda2 seperti:

1)mencarut2,memaki hamun kerajaan.
2)ucapan memutar belit fakta yg berapi2.
3)membawa logo2 seperti bulan putih berlatar belakang hijau,logo roket berwarna merah dan anjing yg paling rakus meliwat mempunyai logo biru bermata satu seperti dajjal.


AWAS!!harap anjing2 peliwat ini dijauhi utk keselamatan rakyat HS.

POPEGOMO halalkan anjing?? said...

awas dengan anjing2 BN jugak..

waakakakakaa..anjib bn suko koncing merato2..wakakakkaa

nasihat den..bawolah pili bomba.. wakakkaa

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-haramkan-nik-aziz-masuk-masjid.html

tuan komrad said...

betul tu..hanjing2 bn berkeliaran dengan niat nak kencing kat tepi tiang elektrik..

tapi tersesat masuk kat sini..tu yang menyalak nyalak tuh....

menggangu ketenteraman awam sungguh...heiiiii

jadi,pada sape2 yang ade senapang gajah,dialu-alukan menembak hanjing2 bn berkenaan..jangan risau,majlis perbandaran dan pertubuhan haiwan dah bagi green light..tembak je sampai mampos....

kalo takde senapang,baling yo dengan handle basikal...sure lari terkincit-kincit la nanti hanjing2 tu...

wakakakakakakakakakakakaka

p/s-hanjing2 bn ni ganas skit...import dari israel...baka kacukan

kakakakakakakakakakakakakak

Paku payung said...

woii hanjing umno

kalo 1Malaysia tak samo dongan 1Isreal konapo mesti bayar 77juta?

Jawap la kalo bukan hanjing yahudi

Anonokimak 5:28 kasi jawap.

nak tengok

eden ni umno said...

fatwa untuk hanjing umno
diluluskan oleh Nazri pelobi

Adalah perkara biasa untuk melobi dan boleh melobi pada orang Amerika dan Yahudi

Hanjing 5:28 kasi telan air baptis pope gomo la kasi la stim wakakaka

tuan komrad said...

ade hanjing yahudi mengamuk...

terlepas dari kandang,kejar orang,tapi nasib baik aku sempat selamatkan diri...

fuhhh..nasib baik..ni kalo ade c4,mau je aku dok baling kat hanjing tuh...

binawe punya hanjing...ni kes tuan empunya tak bagi makan la ni...

yahudi sungguh la hanjing berkenaan..

hahahahahahahahahahahaha