"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, September 19, 2010

Royalti Petroleum & Gas Kelantan: Doa Sampai Kerajaan Dacing Terbalik - Husam Musa


6 comments:

Anonymous said...

-Akan diberkati oleh Allah kah doa kita jika:
1.Undang-undang islam dan hukum hudud,dah kita humban kelaut!!nak jerit pun dah tak terdaya!!tersekat kat kerongkong jee!!
2.bila kita puja puak kapiaq harbi!!kita pecahbelahkan sesama islam!!
3.Kita gadai nama Allah pada musuh islam!!puak yang dok murtadkan orang melayu dan orang asli!!

Tanda-tanda doa kita tidak diberkati oleh Allah:
1.Maksiat menjadi-jadi dinegeri kita!!sama atau lebih dari negeri yang kita kata tak dperintah oleh ulamak!!yang pasti miskin segalanya dari segi agama atau ekonomi!!hingga nak bina masjidpun tak mampu!!
2.Negeri porakporanda!dari atas hingga kebawah!!
3.Anak menantu kita terlibat dengan rasuah!perkara yang haram seperti MLM!tanah wakaf dihak milikkan kita!!
3.Kita juah!wujud!sombong!bangga diri mengenai agama!!kitalah ulamak wahid!!sedangkan puak orang asli dinegeri kita!yang dulu islam kini murtad dan bina gereja dinegeri kita!!tak berlaku dinegeri lain pun!!

-pakat-pakat renungkanlah bersama nooo!!!!!!!

Maisara said...

Salah satu tanda2 manusia munafik:

Bila di ajak kembali pada hukum Allah, mereka2 ini lah yang berpura2, bermuka2 mahu tapi di sebaliknya mereka2 inilah yg menentang, mengejek2, memperkecil2kannya, mempersenda, tidak yakin malah menakut2kan pula manusia terutamanya yg bukan islam pada hukum islam.

Siapa kah mereka2 itu...????

Tinta Hitam said...

Semoga AAlah SWT menghancurkan UMNO utk selama lamanya dan tidak lagi merasai penghormatanlagi selepas ini.Amin yarabbalamin

Anonymous said...

apa pasal kes sosilowati ni ko senyap je wahai penjilat tegar DAP si topeng berak?

Maisara said...

Hari ni dalam Surat Khabar Metro muka 8 keluar kes2 PEMBUNUHAN KEJAM iaitu kes Pembunuhan Mona Fendi,kes pembunuhan Datuk S. Krishnasamy, Kes Pembunuhan Datuk Taha, Kes Pembunuhan Haliza Ishak dan Kes pembunuhan Canny Ong.

Hampa rasa pelik tak....pasai apa depa tak letak sama KES PEMBUNUHAN KEJAM ALTANTUYA DAN KES PEMBUNUHAN KEJAM TEOH????

Sedangkan kes pembunuhan Altantuya bukan sahaja diculik, malah ditembak dan kemudian di letupkan jasadnya dengan C-4.

Hairan tak...?????

Anonymous said...

tambah satu lagi ciri-ciri munafik..
1. bila bercakap berbohong!!

-contoh:
1.dulu kita bukan beria-ia hendak melaksanakan undang-undang islam!sekarang kita kata pulak undang-undang islam mengambil masa yang lama untuk dipraktikan!!
2.Dulu kita kata!!kita akan menjadi kafir jika kita berkawan dengan puak kafir!sekarang kita yang beria-ia berkawan dengan puak kapiaq harbi!!malah kita sanggup gunakan islam untuk mencapai hasrat kita!!