"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 18, 2011

Ummi Hafilda & Saman RM700 juta: Apa Kata Azwan Ali...???

Reactions: 

13 comments:

Anonymous said...

Awww you... Lazer ko nyahhh...!
hakak2 DIVA sekarang sudeh pandai politik nyahhh!!!
hayoooo sokong PR lagi

Anonymous said...

1.dulu azwan adalah penyokong kuat umi halfida!!sekarang terbalik pulak!!
2.tengah dok pikiaq nii!!

PuteraPuteriUmno said...

Weiiii...
Aku and the geng pulak dulu tak suka Ummi Hafilda, tapi, sekarang dia makin "cun". Jadi, terpaksalah aku sokong dia. he..he..he

Londeh Umi, jangan tak londeh fakta2 yang Umi ada. Kami akan sokong dari depan-belakang.

melor45 said...

kita londehkan orang .Kita jange lupa, ore lain pulak akan telanjangkan kito.

PuteraPuteriUmno said...

Weiiiii Melor45,

Sorang londeh....sorang telanjang...
memang cun la tu.

Kita tengok siapa yang akan lari dulu....he..he..he

abah tuan komrad said...

hahaha...azwan ali ni dlu pondan..sbb tu die skong pr kot..sbb die pon nk merasa penangan nuar juburi..awww..hahaha..bodo bdk pr ni..mamat pondan ni pon dieorg sanjung2..mmg sah pr ni sanjung org yg sonsang2 je..

Raden said...

abah... betul tu... songsang jer yg penuh kat PR... yg x songsang suma sokong BN/UMNO... sbb tu yg sah2 rasuah pon bole jadik Pengerusi Felda... kan abah... kan??

Anonymous said...

orang yang tak betul pon tahu tentang benda yang tak betul .. ko yang betul pun tak tahu .. haah memang sah bangang

Anonymous said...

butoh la peyokong umno....anak abah

Anonymous said...

Imam Muslim meriwayatkan di dalam Shahihnya dari jalan Abu Hurairah radhiyallahu’anhu, dia berkata; Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda, “Islam datang dalam keadaan asing. Dan ia akan kembali menjadi asing sebagaimana kedatangannya. Maka beruntunglah orang-orang yang asing itu.” (HR. Muslim [145] dalam Kitab al-Iman.Syarh Muslim, 1/234).

Anonymous said...

ya betul tu betuah merka tu kan

Anonymous said...

umar ra berkata pemimpin ada 4 jenis .1 yg dapat mengawal diri dan pegawai2 dari maksiat
2.yg dapat kawal diri sahaja dari maksiat tp pegawai2 terabai..
3. yg dpt cegah pegawai2nya tp diri yg melakukan maksiat
4.yg membiarkan diri n pegawai2nya melakukan maksiat ..
jadi yang man satu jenis pwmimpin kita nie ... bini pun x dapat kawal apa lagi pegawainya. so pikirla sendiri betul ka yang mana sokong pemimpin sekarang nie . renung- renungkan lah ya ....

heri said...

haaha betul tu aku pun ada baca yg tu dalam majalah solusi . aku dah pikir kan dah..... kita perlukan lihat sape yg kita sokong