"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 07, 2011

Update: Ketua UMNO Puchong Perdana Ditangkap Berzina...???

Reactions: 
Yang ni post aku bertarikh 5hb. Februari, 2011:
Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar

Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com

Sumber - Sini
Update dari Harian Metro:
Anak saksi maksiat ibu
Oleh Idris Musa, Muhd Izawan Baharin dan Muhammad Apendy Issahak
am@hmetro.com.my

KUALA LUMPUR: Seorang isteri berusia 38 tahun terkedu apabila dicekup suami sendiri ketika asyik memadu asmara bersama teman lelakinya di sebuah rumah di Puchong Perdana, dekat sini.

Lebih mengaibkan perbuatan terkutuk wanita itu turut disaksikan anak perempuannya berusia 18 tahun yang mengikuti serbuan bersama beberapa pegawai sebuah masjid di kawasan itu.

Suami wanita terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Razif, 47, berkata ketika serbuan kira-kira jam 2 pagi pada 2 Februari lalu, isterinya yang bekerja di sebuah hotel di ibu negara, berdua-duaan dengan teman lelakinya berusia 49 tahun. Menurutnya, kereta lelaki terbabit yang diletak di luar rumah turut ditutup nombor pendaftarannya supaya ia tidak dicam jiran sekeliling, sekali gus melindungi perbuatan maksiat mereka.

“Hanya Tuhan yang tahu bagaimana perasaan saya apabila melihat isteri berasmara dengan lelaki itu. Lebih menyakitkan hati, lelaki terbabit turut berlagak samseng apabila mengeluarkan kata-kata kesat kepada saya di hadapan anak perempuan saya,” katanya.

Menurutnya, selepas dicekup isteri dan kekasihnya itu yang juga seorang kakitangan sebuah universiti terkemuka di ibu negara dibawa ke Balai Polis Bukit Puchong untuk tindakan lanjut termasuk merekodkan laporan mengenai tindakan khalwat mereka. “Sebaik sampai di balai (polis) tanpa rasa malu atau kesal, lelaki itu bertindak berani apabila meluru masuk untuk membuat laporan kononnya dia tidak bersalah dan rumahnya diceroboh.

“Lebih teruk, dia juga sengaja memeluk serta bermesra dengan isteri di depan kami semua bertujuan untuk menaikkan kemarahan saya,” katanya.

Razif berkata, isterinya dipercayai sudah menjalinkan hubungan dengan lelaki itu sejak empat bulan lalu dan dia sebelum ini sudah mengesyaki perkara itu, namun tiada bukti sehingga kedua-duanya tertangkap. “Kami sudah berkahwin selama 20 tahun dan dikurniakan lima anak. Sekarang keluarga serta anak-anak kucar-kacir disebabkan perbuatan isteri saya yang melampau ini,” katanya.

Ahli Jawatankuasa masjid, Harun Nayan yang terbabit serbuan khalwat itu berkata, tiga ahli kariah termasuk imam masjid di situ membuat serbuan selepas menerima aduan suami wanita terbabit yang mendakwa isterinya berdua-duaan dengan lelaki lain dalam sebuah rumah.

Menurut Harun, suami serta anak perempuan wanita itu turut serta serbuan berkenaan dan sebaik pasangan terbabit ditahan, mereka dibawa ke balai polis.

“Laporan polis mengenai tangkapan pasangan khalwat itu dibuat imam yang mengetuai serbuan. Ia bagi membolehkan pihak Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) membuat siasatan lanjut selepas ini.

“Selepas laporan dibuat kami semua beredar dan kebiasaannya polis akan merujuk kes itu kepada Jais yang kemudian akan memanggil kami untuk mendapatkan butiran kes berkenaan, namun setakat ini kami belum dipanggil untuk memberi keterangan,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Penolong Pengarah Jais, Mohamad Rais Rasid, berkata pihaknya belum menerima laporan kes terbabit, namun akan membuat tindakan susulan termasuk siasatan terperinci terhadap tangkapan itu.

“Walaupun tangkapan dilakukan pegawai masjid bersama penduduk, Jais masih mempunyai bidang kuasa untuk mengambil tindakan susulan termasuk pendakwaan kerana pegawai masjid dilantik oleh Jais dan mempunyai kuasa untuk mengambil tindakan sewajarnya.

“Bilal, imam, nazir dan siak adalah pegawai masjid yang dilantik Jais dan tindakan yang diambil mereka tidak boleh dipertikaikan. “Dalam siasatan ini kami akan dapatkan keterangan saksi dan laporan daripada pihak sepatutnya seperti pihak masjid sebelum mengambil tindakan lanjut untuk pendakwaan,” katanya.

Menurutnya, jika ada bukti menunjukkan pasangan terbabit melakukan kesalahan syariah mereka tidak akan terlepas daripada dikenakan tindakan mengikut Enakmen Jenayah Syariah Selangor.
TPU - UMNO & Maksiat memang tak dapat dipisahkan...

Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!
Hidup MeLAYU...!!!

17 comments:

PuteraPuteriUmno said...

Weiiiiii
Apa dah jadi ni...!!!
Asyik2 Umno....asyik2 Umno yg buat kerja terkutuk.

Dah la memantat bini orang....lepas tu boleh tunjuk lagak lagi.

Hancussssss macam ni Umno.!!!

tuan komrad said...

tu br pemimpin bahagian..tp adun pas lg hebat..wt projek dlm keretapi..hahahaah..ustaz pas sendri dedahkan..pelik gak..smpai skrng adun hamPAS ni senyp n xnk amek tindakan ape2..xnk lngsung die bersihkn nm die kalo brita tu cume fitnah...msti btul cerita tu..tu yg die xbrani tu..hahaha..tu br adun pas..xtau la plak pemimpin pusat die..hahaha..ladang rkyt ape crita..duit tabung anak2 yatim memali..bila ade org pas sndri dedahkn n buat bku psl tabung memali ni..buku tu diharamkn dari dijual di ceramah2 pas..kohilal rugi juta2 ape crita..ke mn duit2 tu sume pegi..kronisme dlm pkr plak..xnk ke pas tego..hahahaaha..ni la die ketam nk ngajar anak die berjalan lurus..diri sndri pon jln senget...muahahaha.

tp skrng yg pling best n mengatasi sume brita..pemegang kunci syurga aka pok nik sblm ni beria2 kate blh utk berdebat..bila kwn lama die mohd nor derus sahut cabaran utk berdebat pok nik trus menggigil demam kura2..lps tu kate plak cume nk berdebat dgn org ade kuasa n pngkt je..hebat sgt ke pok nik ni???dh mcm nuar juburi je aku tgk..hehehehe..

tuan komrad said...

oi putera puteri umno aka agen pr..xpyh la gune nm tu lg...kate aritu nk wt uturn n skong nuar juburi n gerombolan2 pencacai taik nuar juburi...umno xperlukn pon ko...syoh2..xmalu ke oi...hahahaha..ckp je lbh mangkuk sekor ni..

nuar juburi said...

oi adun slinsing pas yg berzina tu ape cite plak oi...aik...senyp je bdk2 pr ni..mn anak2 ikan nuar jubri ni..awwww..hahahah.

PuteraPuteriUmno said...

Weiiiii...
kah..kah..kah..
Laki sendiri yang cekup...
Anak sendiri yang cekup...
Tok imam sendiri yang cekup...
Tok siak sendiri yang cekup...
Orang tempatan sendiri yang cekup...
kah..kah..kah...
Tengah menongeng memantat bini orang pulak tu...
Bini kawan sendiripun puak umno ni bantai...
Memang macam binatang....

BN = "BINATANG",
Orang Ganu cakap...."NATANG"

Anonymous said...

tak kira UMNO atau PAS klau ada yg mcam ni parang kan je....

Anonymous said...

hahaha...same je sume...dah dpt duit..dpt pangkt...dpt sume...mula rr besar kepale..lupe diri...lupe tuhan....emmm tunggu jela tuhan balas jasa2 baik mereka....tak skang nnt..cpat ngan lambt jer..

Anonymous said...

hahaha...same je sume...dah dpt duit..dpt pangkt...dpt sume...mula rr besar kepale..lupe diri...lupe tuhan....emmm tunggu jela tuhan balas jasa2 baik mereka....tak skang nnt..cpat ngan lambt jer..

Anonymous said...

APA NI MAIN PANTAT DGN BINI ORG??? TAK MALU KE!!! POTONG KOTENYA AJE SI ROSLI BIAR PADAN MUKA...

justme said...

tuan komrad boleh tgk video nik aziz ziarah shbtnye...btape shbtnye cepat benar melatah...malahan belum bersemuke lg sudah meltah dahulu...smpikan org pgg n cbe tenangkan die pun die jd rimas...siape yg menggigil sbnanye...saye x memihak pd sesiape bt mse ni...tp andai Allah dan islam diagunggkan n pemimpin berpegang teguh pd Al-Quran n As-Sunnah...itulah jejak saye kelak...jd...mane yg kalian nmpk kearah itu???

Anonymous said...

aku sokong "justme said"..

dlm hadis pun bg tau..bila pertengkaran tue melampau..tidak boleh dikawal...lbh baik kita diam kan diri, agr tidak jd lebih buruk...

bia nmpk kalah d sisi mnusia..asl menang d sisi ALLAH...

tp..org umno bukn tau pe pasal hadis2 nie...men ikut kpala n logik akal sendiri je...jenis belajar agama di sekolah2 je susah la....jahil n bodoh, tp buat2 pndai..

ishh...laki, ank, org kg...yg tangkp perbuatan nie..da memng sah terbukti, tp masih ada lagi tue golongan yang nak cover...bangan n bengap punya orang la...duk sebut benda yang blum terbukti lagi...tak kira la benda nie dr ustaz ke, golongan yg sama ke bagi tau..lau benda tak ada bukti..xpayah nak berckp (tue pn lau fhm islam la..)..ambik contoh dr kisah zaman Nabi bila mana seorg yg mengaku berzina d hadpan Nabi...Nabi suh pulang...sampai la kpd beberpa kali pengakuan...br Nabi jatuhkan hukuman...jadi, lau benda tak ada bukti, serahkan pada ALLAH SWT...bia DIA yang menghukum...DIA lebih tahu..kita manusia nie, yang kurang ilmu..yang terhad pengetahuannya...lau benda kita pun tak tau betul salah..duk men agak2 je...duk diam..tak payah nak jadi bapak fitnah..tak kira la dia pas ke..dia umno ke..

nak ckp pun...xplu nak tunjuk diri tue jahil sangat bro..sapa org da btul2 tertngkap pun nak cover lagi....

anti kerajaan tajaan yahudi 1957 said...

polis x kluar report sbb pompuan tu dah kasi polis satu round. "gang bang" dgn org umno tu..satu balai memantat woooo..pantat free...adun PAS berzinah? tolong bg bukti la..ckp x guna la beruk..reportla kt polis. mesti cpat polis buat siasatan sbb adun pr yg kena tuduh..tp kalu umno polis buat bodoh je mcm kes ni..polis dgn umno mmng babi..PDRM= Polis Dibawah Rosmah Mansor aka pm malaysia...
babi=umno=polis=babi=umno=polis=babi=umno=polis=babi=umno=polis...

PuteraPuteriUmno said...

Weiii....
Mana dia JAIS? Apasal tak ambil tindakan lagi?

Weiiii...
Mana dia pihak polis? Apasal tak ambil tindakan lagi? Report dah di buat takkan tak tangkap si "PEMANTAT" tu? Takkan main tendang2 pulak dgn JAIS? Bukti dah ada... Suami dia jadi saksi...anak pompuan dia jadi saksi...Pak Imam jadi saksi...Tok bilal jadi saksi....orang tempatan jadi saksi....takkan nak biaq aja? Takkan sampai koyak rabak pompuan tu di tonggeng oleh si "PEMANTAT' tu masih nak masih main tendang2 lagi

Memang "siul" kalau macam ni.

Si "PEMANTAT" tu, mungkin "konet" dia tu terlebih panjang kot?

Cilakau betoi.....bini kawanpun dia rembat.

Anonymous said...

wakakakakakaka...

org2 umngok memang suka main doggy...

wakakakakakakaka

Anonymous said...

Biase la UMNO nie smua org UMNO MUKA GILA PUKI...
Elok sgt la Murujib dgn Altantuya
Nie DUN lak dgn Ahli sndiri merangkap bini kawan kalo aku upah org bunuh jer...istihar perang kpd ahli UMNO...

Anonymous said...

x bolehlah nak salahkan dia bro .. sebab mmg di ni jenis jahil tukil. kalau dia ni kuat imannya dah tentu dah lama sokong PAS .. iman pemantat tu sama je dgn iman umno pencacai yang menotot di sini .. sebab tu menjulang keris menentang islam

Anonymous said...

inilah org2 pas.... duk sibuk hal parti lain, parti sendiri tunggang langgang.... settlekan lah dulu masalah moral hamPAS tu.....

PAS lagi teruk. kata parti memperjuangkan ISLAM, tp orang2 memperjuangkan seks bebas.... apa kejadah..?!