"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, July 09, 2011

BERSIH 2.0: Awas SMS Perangkap Pihak Polis..!

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Maklumat terkini yang gua dapat dari kawan-kawan sekitar Kuala Lumpur - Tolong maklum pada semua rakan-rakan melalui Twitter, Facebook, Blog atau apa-apa saja alat perhubungan.

Hati-hati tiap kali berhubung dengan rakan-rakan anda melalui SMS/BBM atau apa saja alat perhubungan Sistem Pesanan Ringkas. Ramai rakan-rakan yang dah kena tahan oleh pihak PDRM dan Handphone masing-masing telah diambil-alih oleh Pihak PDRM.

Pastikan dan sahkan bahawa anda sedang berhubung dengan orang yang betul sebab pihak PDRM sedang mengesan kedudukan anda dengan menggunakan handphone rakan-rakan anda yang telah ditahan.

Harap Maklum.

Topeng Perak® Unmasked melapor dari Black Area.

6 comments:

At-Tungsan said...

Nko ni mmg betul2 nak lawan polis iye bro? Ada rasa mcm penjenayah tak?

matkambing said...

polis ler penjenayah, rampas henpon orang! hisham liddah kontot akan terbakar oleh tindakan ini, cayelah!

sengal said...

Ni tak betul... Mana ada PDRM ada masa nak monitor lebih dari 5 juta pengguna BBM/Android. Tak logik. Guna logik sikit lah bro. Nak buat ceta berhemah lah sikit. Cuba guna otak sikit. Nak buat Bersih buat lah.. Tapi nak buat ceta angin ni tak betul. ni lah keja cara pak juboq buat angin... kentut dari sejak zaman baling sampai zaman setinggan Johor. Pak Juboq dah tak sabar nak jatuh kan najib... Tapi...

sengal said...

nanti bila Pak Juboq naik.. Azmin pun jadilah Timbalan Perdana Menteri.. Jadi balik ceta sama.. Dia dan suku sakat dia je boleh jadi menteri kabinet dan lain... Orang lain jadi balaci.... 2X5=5X2

Anonymous said...

Apa pun PERKASA, IBRAHIM ALI, kununnya Ahli Silat Lancau memang sial. Kununnya perjuang melayu, ketuanan melayu... memang sial dia nak buat untuk dia, tambah bini, untuk anak-anak cucu cicit dia... Orang lain tak leh..

Nak tunjuk gedebeh.. gi Mampos ko PERKASA.

Anonymous said...

1.buat hilang karan jee!!ingatkan 20,000 ka!40,000ka!!rupanya dalam 5,000 saja!!relaxla puak polis tu!!depa dah berlatih untuk hadapi 50,000 puak bersih!!alih-alih dalam 5,000 je yang berani pi demo!!buat buang masa saja depa berlatih!!
2.lepas ni rosmah gelak sakan la!!boleh beli permata 2 tiga juta la pulak!!tak nampak pulak mamat berjubah yang pegang lilin dok menangis masa mamat dap terjun bangunan sprm dulu!!
3.kalau takat 5-6 ribu je berdemo!!baik pakat-pakat tenguk bola jee!!80,000!penuh stadium!!perhimpunan pagi budak sekolah menengah pun dekat 2,000!!
4.oiii poji!!hanag zoommm tenguk kat bangunan mewah kat kl tu!!disitulah puak kapiaq dap dok tepuk tangan!!beri semangat kat puak pas!!apa lagi!!bersemangatla puak-puak akai tak dak pas nii!!
5.makin malapla jalan ke putrajaya!!tinggai angan-angan je leeeeeee!!!rosmah dok gelak terkeke-keke tenguk kelaku hangpa!!kalau takat 5,6,000!!tak payah demola oiii!!cakap bedegaq-degaq!!puak selangoq nak hantar 30,000!!puak kedah!30,000!!puak kelantan!40,000!!last sekali habuk pun tarak!!!