"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, July 09, 2011

BERSIH 2.0: Mula Bergerak Ke Lokasi

Reactions: 
Sekarang gua dah mula gerak ke lokasi... Rasa macam bukan duduk dalam Negara sendiri... Walaupun lu pegang Kad Pengenalan Warna Biru dan bertulis 'Warganegara', belum tentu lu bebas bro...

84 comments:

Anonymous said...

POLIS GILA...Ya Allah kau lindungilah kami dari kebejatan POLIS yang kejam lagi zalim.... Hanya padaMu kami sembah dan pada MU jualah kami memohon Perlindungan

Wan Farhan said...

kemah molek polis durjana zaman nih!

Anonymous said...

weiii.
mana geng cina ngan india ni? takkan nak suruh kita melayu je.

MAFIABOSS said...

Cina dan India depa gi ikut brahim ali perKOSA bersiar-siar kt taman tasik titiwangsa..ada gak yg gi ikut KJ UMporNo kt Bukit Bintang Cari CHIna DOll..

Anonymous said...

Adoi, sakit lah kena sebat... Rotan besar lak tu... Adoi.....

Anonymous said...

Hangpa dok berarak, cina hindun dok tidur

Anonymous said...

Mafiaboss.. ko ni sengal lah.. ni nunjuk ketuanan melayu dalam bersih... Tak masuk akal lah, kejap kata Ambiga hindu kontrol Bersih.. Lak ni kata tak de cina dan India..

Bodoh punya statement.... smua statment tak de akal... Otak sengal...

Ibrahim Ali sakit dan jelas kat Ambiga...

Anonymous said...

Skrng kmi di sekitar masjid india.
Ramai woooooo...
Walaupun ada tangkapan rakyat makin ramai yg datang memberi sokongan.
Syabas Bersih

POLIS MEMANG TAK UBAH MACAM ANJI2NG KELAPARAN. LAKNAT KAU POLIS

Anonymous said...

may Allah with you guys...

Anonymous said...

YA ALLAH LAKNATILAH ANJING POLIS YANG TIDAK MAHU KEPADA KEBENARAN.
LAKNATILAH MEREKA ITU (POLIS2) YG ADA KERANA MEYUSAHKAN HAMBA2MU YANG MAHUKAN KEBENARAN.

AMIN..AMIN..

Anonymous said...

PDRM = Polis Dibawah Rosmah Mansor...bkn Dibawah Raja.

Anonymous said...

Semoga Allah SWT merahmati pjuangan kita semua.selagi BN ada selagi 2 rakyat dibodohkan.
Yg kaya, kroni2 BN...merempatlah rakyat Msia.

Anonymous said...

1.woiii!!puak polis ramai dari puak baju kuning!!tak jadi pakai bajukuning la oii!!kena buang dlm tong sampahla nampak gayanya!!
2.mana puak paria dan puak kapiaq dap oii!!
3.cisss!!bedebah betui puak komunis nii!!

mari jilat said...

HOI BARUA

KAU DUDUK DIAM DIAM DALAM RUMAH SAMBIL TUTUH BURIT BINI KAU LAGI BERFAEDAH LAH

TAK PUN MEH SINI BAGI AKU RATAH

JANGAN NAK JADI BABI UMNO TERSONDOL SONDOL

BANGSAT

Anonymous said...

MARA TERUS MARA...
BERSIH TERUS MARA...
KITA MAHU KEBENARAN BUKAN PEMBOHONGAN

Takbir4948 said...

SELAMAT BERJUANG BRO....
KEPADA SEMUA YANG HADIR TU SEMEMANGNYA SEORANG WIRA...TABIK HORMAT.....!!!
SEMOGA AKAN DILINDUNGI ALLAH DAN SELAMAT HENDAKNYA...

Anonymous said...

kami masih meneruskan perjuangan.
tkasih mendoakan kami

Anonymous said...

hahahaha....!!!!! perjuangan konon....!!!! lawak gila..... bodoh nak mampus.....

kalau nak berjuang, pi lah palestin....
pi tolong orang palestin tu bunuh askar2 yahudi.....

ni terjerit terlolong kat orang islam jugak... perjuangan konon....
perjuangan yg bertuan kan ambiga... dan bertuan kan homoseksual.....

hahaha.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anonymous said...

Kami bertuankan Imelda Markos Malaysia. Cincin berlian RM24.4 juta.
Ratu Perompak masa kini....

Anonymous said...

Weiii Anon 2:42

Lain kali kalau nak cakap biar TERANG. Kan bagus kau cakap macam ni: "Kami BERTUANkan si Rosmah Mansor sbb didalam BURITnya ada SEBIJIK berlian bernilai RM24.4 JUTA"


ha..ha..ha......

Anonymous said...

sebarkan.....

Pihak Polis telah cuba MEMBUNUH DSAI

Ayuh....
KITA KELUAR RAMAI2 SEKARANG.

Anonymous said...

KL kecoh lg angkara pengacau & berpunca dr hasutan oleh pengkhianat / petualang negara ingin dpt kuasa dgn bawa masuk budaya & cara asing. Ada peguam yg sepatutnya pertahankan undangx tapi hasut org ramai langgar undangx. BERSIH dah jadi KOTOR. Hilang BERSIH timbul pulak jeritan REFORMASI.. apa maknanya, tu? Yg buat kecoh Melayu semuanya, mana Cina, mana India? Melayu semuanya dibodohkan oleh Cina DAP & NGO yg sokong DAP sbb Guan Eng dah arah supaya Cina tak turun & biarkan Melayu gaduh sama sendiri. Anwar anganx nak jadi PM cara tak sah, tapi jgn harap lerr.. jadi alat Guan Eng & Ambiga tu, boleh lerr.. Ini pun Melayu tak sedar lg..

Anonymous said...

ATTENTION 3X

POLICE NOW TRIED TO KILL ANUAR...!!!!!

Anonymous said...

Wahai anon 2:58
Kau ni biar betul
"Dlm burit rosmah ada sebutir berlian?"
Mahal tu!
Macamana nak ambil berlian tu hah?
Kalau dapat korek berlian tu, tak payah la aku kerja teruk-teruk lagi. Jutawan aku!

Anonymous said...

Anon 3.36

don't bullshit...and it's a piece of bullshit news.. it's only yr propaganda to fan hatred sentiment and revolt towards the government of the day..

if, indeed it's true that aljuburi was hurt in the fracas, he deserved it well..

we, the silent majority will not buy your piece of bullshit craps..

Anonymous said...

1.buat hilang karan jee!!ingatkan 20,000 ka!40,000ka!!rupanya dalam 5,000 saja!!relaxla puak polis tu!!depa dah berlatih untuk hadapi 50,000 puak bersih!!alih-alih dalam 5,000 je yang berani pi demo!!buat buang masa saja depa berlatih!!
2.lepas ni rosmah gelak sakan la!!boleh beli permata 2 tiga juta la pulak!!tak nampak pulak mamat berjubah yang pegang lilin dok menangis masa mamat dap terjun bangunan sprm dulu!!
3.kalau takat 5-6 ribu je berdemo!!baik pakat-pakat tenguk bola jee!!80,000!penuh stadium!!perhimpunan pagi budak sekolah menengah pun dekat 2,000!!
4.oiii poji!!hanag zoommm tenguk kat bangunan mewah kat kl tu!!disitulah puak kapiaq dap dok tepuk tangan!!beri semangat kat puak pas!!apa lagi!!bersemangatla puak-puak akai tak dak pas nii!!
5.makin malapla jalan ke putrajaya!!tinggai angan-angan je leeeeeee!!!rosmah dok gelak terkeke-keke tenguk kelaku hangpa!!kalau takat 5,6,000!!tak payah demola oiii!!cakap bedegaq-degaq!!puak selangoq nak hantar 30,000!!puak kedah!30,000!!puak kelantan!40,000!!last sekali habuk pun tarak!!!

Anonymous said...

kihkihkih...
tak habis lagi ke demonstrasi?
mane si poji ganja 2.0? ke dah terkencing dlm seluar...

dok kt rumah lagi bagus tengok TV cerita hindustan....sambil layan anak buat kerje sekolah..

emaknye tengah bersiap dlm bilik..kejap lagi gua nak masuklah..ehemmm!!!

kihkihkihkih.. kesian betul kt lembu2 melayu PR yg dah kene tipu dk DAP ngan Anwar Al Juburi...

Jeo Botak said...

200m ja PERTIOT bergerak...?????

kah..kah..kah...

Nak terkentot aku dengaq..

ha..ha..ha...
Inilah dinamakan PENDEKAR LANCAU.....

Anonymous said...

lepas ni aljuburi dapat MC. So bolehlh ponteng bicara kes liwat kt mahkamah....

helah lagi...pospon lagi..

ni lah dia sebenarnye wayang aljuburi..

Anonymous said...

Kpd semua lembu2 melayu islam Pakatan Rakyat,

1)apa hasilnye demonstrasi yg telah diadakan hari ini?
2)dah hantar ke memorandum 8 perkara itu ke KDYMM SPB YD AGONG?
3)berbaloi ke setelah dijadikan balaci dan lembu2 Ambiga, AlJuburi dan DAP?
4)hang sbg lembu2 yg setia pd Ambiga, AlJuburi dan DAP apa perancangan dan strategi seterusnye utk memastikan 8 perkara tersebut dilaksanakan oleh SPR?

amacam lembu2 sekalian...

kihkihkih..

UTUSAN MERAPU/BERITA MELOYA/BERITA 3 SUKU said...

setakat ni Alhamdulillah

ASKAR BELUM LAGI DISURUH MELACURKAN DIRI BAGI MEMBALUN RAKYAT

BIARKAN

PUKIMAK2 TU MEMBALUN SESAMA UMAT

BIARKAN

TIME NI ENGKAU BERKUASA YE TAK

SYABAS DAN TAHNIAH

BALUN DA PUKUL RAKYAT SESUKA HATI

TAPI DISEBALIK SEMUA NI

MAT REMPIT HAPRAK ENGKAU ORANG TAK BOLEH SETELKAN

KEPUNG RAKYAT BOLEH DAN BERKESAN PULAK TAK SAMPAI SEHARI

MAT TREMPIT TU DAH BERABAD LAMANYA KORANG DOK PENING JUGAK

TU BELUM LAGI KES JENAYAH LAIN

MEMANG HARAM JADAH DAN BENAR BENAR KEPALA BUTOH LAH KORANG NI

SYABAS AKU UCAPKAN KERANA BRJAYA MEMBELASAH RAKYAT

PADA PANDANGAN AKU ENGKORANG NI PALING BAPOK DAN PONDAN..MALAH MAKNYAH TEPI LORONG HAJI TAIB LAGI HEBAT DARI KORANGLAH

TAHNIAH

Anonymous said...

hari ini 9/7..terserlah parti UMNO yg sebenarnya.
PRU13..rakyat akan tunjukkan balik kuasa keramat kami. Doa utk sekalian sahabat agar cepat dibebaskan dan yg tercedera cepat sembuh, buat yg terkorban moga ruh pejuang dicucuri rahmatNYA.

HAMBA ALLAH said...

dah berapa biji bom molotov coktail dilempar ke atas pihak berkuasa

dah berapa orang dipercayai komunis telah berjaya ditangkap

dah berapa orang pihak berkuasa mati cedera atau patah riuk dek kerana di libas dengan parang atau seumpamanya

dah berapa orang dipercayai komunis telah menembak/menyerang hendap serta membunuh pihak berkuasa??

dah berapa biji kereta atau kenderaan pihak berkuasa berjaya dimusnahkan oleh pihak dipercayai komunis dalan perhimpunan bersih 2.0 ni

AKU PERCAYA DAN 100% PERCAYA TAK ADA KAN

SO..APER CERITA

ORANG KALAU DAH BANGANG DAN BODOH TULAH DIA

MERANCANG TIPU DAYA PADA RAKYAT YANG DIAORANG INGAT SEMUA LEPASAN SEKOLAH PONDOK DI ZAMAN BRITISH DULU KOT

SUDAH SUDAHLAH MEMPERBODOH BODOHKAN RAKYAT

Anonymous said...

UMNO BANGSAT!!!!!!
CUKUP CUKUP BANGSAT!!!!!!

Anonymous said...

1.patutpun puak kelantan tak keluaq pi demo bersih kat kl!!depa sambut piala liga super rupanya!!habih la pas kelantan lepas nii!!!
2.pada mamat-mamat pas yang dok rasa puak depa parti islam!!mai nak ingatkan hangpa sekali lagi no!!
3.LANI PUAK HANGPA ADALAH PARTI PUAK CAI KAPIAQ DAP!!sekarang segala ludah ludah hangpa dah jatuh pada batang idung hangpa sendiri!!
4.majoriti yang dok demo tadi adalah puak-puak mahasiswa yang masih mentah!!lepas keluaq U nanti!!terlelehlah ayaq lioq depa dengan jawatan guru J-Qaf!!tula saja mentaliti depa!!tupun kira nasib baikla!!ada puak yang sian kat depa!!kalau tidak dok jadi barua puak komunis je kerja depa!!
5.nasib baik ada faktor rosmah!!kalau tidak akan tinggai batu nisan je puak-puak akai tak dak ni!!

kepala butoh cap keris said...

KAU MEYALAK MACAM ANJING TAK CUKUP DIBERI MAKAN OLEH TUANNYA

KAU LAPAR KE

KALAU LAPAR TULANG BABI KAT MARKET TAIPING BANYAK LAGI TU AKU TENGOK..PI LAH KALAU LAPAR

PAS NI MENYALAK BALIK YEE

zali said...

pasberg bodo penjilat buntut ambigol jer yg berjihad utk nya..

ambigol dpt mkn free lg kat pulapol korang dpt mkn apa?makan penampar fru..

akai ada ka pasberg?

Anonymous said...

senjata paling ampuh orang yg dizalimi ialah doa..setiap org yg dizalimi ari ni oleh umno kalo mereka berdoa..antara lambat dengan cepat saja...

Anonymous said...

1.paling seronok harini adalah puak kit siang!guan eng!dan puak kapiaq kominis!!
2.depa paling tak sangka!!dalam zaman lani!!ada lagi puak akai tak dak macam puak-puak pas ni!!senang cucuk idung!!malah jai tali kat leher lagi!!petang tadi depa tarik tali dari bilik hawa dingin!!
3.tapi apa nak hairan!!puak-puak pas ni dari hadi awang!mahfuz!mat sabu!!semakla kelulusan depa!dari penilaian darjah lima!srp!spm!!puak-puak kantoi belaka!!tak kenai matematik pun!!bila puak-puak macam ni jadi presiden!naib presiden pas!!takat tu saja mentaliti depa!!makin senang kena cucuk idung dengan puak-puak kapiaq!!
4.tak sakitka oiii!!kena cucuk idung!!macam dah nak rabit tu!!!dapat sekupang!!juai habih islam!!

zali said...

jihad konon..
thuiewwwwww!

Anonymous said...

aiikk, bunyi mcm orang kecewa plk lembu2 melayu PR ni..
apasal? kan Ambiga Pandykutty, AlJuburi dan Samad Said dah isytihar kejayaan rusuhan hari ini...ape lagi, soraklh kuat2..
al fatihah utk yg meninggal tu.. dia mati sia-sia saja dan ia tidak sepatutnye berlaku disebabkn kedegilan sendiri dan hangpa lembu2 bodoh piang yg kononnye berjuang utk keadilan...
Mana dia saudara2 DAP hangpa? adakh mereka sama2 meratapi kawan hangpa yg terkorban itu? adakh saudara2 DAP hangpa akan sama2 memikul jenazah arwah ke liang lahad?
moga2 ada hikmah disebalik musibah ini...
hangpa lembu2 melayu islam PR sendiri fikirlh..

zali said...

haram jadah punya pasberg buat malu dan buat susah orang melayu jer..tau la korang tu negro..sekaler ngan ambigol..bahlol

Anonymous said...

setakat jadi anjing APCO yahudi laknatullah, menyalak konon nak bela melayu...haiit tuuuih!!!

Anonymous said...

1.mamat diatas!!hangpa pi belanja kat tesco di kota bharuka!!syok dak belanja kat kedai yahudi dikubu kuat pas!!
2.dah kata puak-puak pas ni ludah kebatang hidung sendiri jee!!mula dari amanat hadi awang hinggalah isu yahudi!!
3.tak busuk ka oii!!ludah kemuka sendiri!!akai ada ka oiii!!

Jeo Botak said...

200m ja baru nak bergerak...???
kurang 1000 orang ja yang datang utk PETRIOT...???

kah..kah..kah...
Sekali lagi aku nak terkentot.
Pot..Pot..Pottttttttttt.....

Baru sekali ja kena katok dgn FRU terus lintang pukang lari macam babi masuk bandaq hilang entah kemana????
Lepas tu tak nampak dah....!!!

kah..kah..kah..
Pendekar LANCAU......

Anonymous said...

patriot tinggal teloq depa kat bini dirumah..sal tu bole jln takat 200m je...lebih dr tu, bini kat rumah nanti picit teloq depa..

Anonymous said...

patriot tinggal teloq depa kat bini dirumah..sal tu bole jln takat 200m je...lebih dr tu, bini kat rumah nanti picit teloq depa..

Anonymous said...

utusan meloya esok berita utama "500 org saja hadir ke BERSIH, tangkapan peserta BERSIH 1000 org...

Anonymous said...

Aku baca komen korang nie nak tergelak aku di buat nyer. Nmpk mcm bijak tp sebenar nyer taklah bijak sangat pun. Harap sekolah ajer tinggi bertingkat-tingkat tapi benggap. Aku taklah sokong mana-mana tp aku tau bezakan yang mana betul yang mana salah, yang mana wajar dibuat dgn tak wajar dibuat. Allah telah kurniakan manusia akal untuk berfikir, mata untuk melihat, teliga untuk mendengar.

Anonymous said...

DAN AKU JUGA TAK SEGAN SEGAN NAK MENGAKU....AKU PUN BODOH BANGANG DAN BAHALOL JUGAK

Anonymous said...

relax lah pencacai2 umno. bunyi mcm cemburu jer. x payah ko crt yg penyokong pas dicucuk hidung lah.. bodoh la... krn smlm yg hadir semua bangsa ada melayu,cina,india,serani,mat saleh pun ada. lain kali sblm komen pergi ke lokasi dan ambil gambar atau lihat dgn mata kepala ko sendiri kalau x pun byk gambar2 ada d dlm web2 yg blh di dapati kalau setakat duduk rmh cakap mcm2 serupa org buta tiada tongkat BODOH! sememang korang nei pencacai mempunyai hasat dengki yg tinggi. sblm 9hb bulan pun ramai yg tertangkap ko lihat siapa yg byk tertangkap semuanya cina dan india adalah skt melayu. kaum2 ini lebih berani menunjulkan diri sebelum harinya dpd melayu yg kebanyakan nya suka menjadi mr. yes

Anonymous said...

betapa sedarnya aku pabila sampai tarikhnya 9hb yg aku sebenarnya mempunyai seorang pemimpin yg bacul,yg tiada pegangan hidup, yg cakap tak serupa bikin, yg mementingkan diri sendiri. itulah pemimpin ku yg bernama Ibrahim Ali. Ya aku ahli perkasa yg akan berjuang bagi menegakkan ketuannan melayu. Lihat saja bagaimana ketua2 aku berlakon. sebelum tibanya tarikh 9hb ketua akulah yg dianggap wira bercakap seperti hang tuah takkan melayu hilang di dunia setibanya tarikh, ketua aku menikus, mematikan diri di rumah gara2 namanya di larang memasuki KL. dimanakah sikap juang mu wahai ketua ku? bukankan pihak lawan juga di larang memasuki KL utk ketua2 meraka? tetapi demi perjuangan demi hargadiri mereka tetap hadirkabn diri memberi sokongan kpd pengikut2 mereka walaupun mrk2 itu tahu yg mrk akan di tangkap jika memasuki KL. Taniah utk khairi, ambiga, hadi awang, mat sabu, anwar, nurul, a samad said, lim kit siang, kamu semua lebih mulia dpd ketua aku yg DAYUS, BACUL yg bernama IBRAHIM ALI. SELAMAT TINGGAL PERKASA. SELAMAT TINGGAL.

Jeo Botak said...

Woiii, hampa nak dengaq cerita tak...???

Kat kpg aku ada la sorang BADIGOL but kenduri. 3 ekok lembu dia sembeleh. Di punya jemput la org kpg dan org luaq kpg utk dtk kenduri ank pertama dia tu. Blh kata dua bulan sblm kenduri tu dia punya sibok la menjemput orang ramai utk datang ke kenduri anak dia tu. Mak lum la ank sulung katakan.

Tapi, dalam masa sebulan tu pulak di punya la siboq gali parit dan lubang kat keliling rumah dia. Lebaqnya dekat 20 kaki dan dalamnya dekat 5 meter. Keliling parit dan lubang tu, dia pasang pagaq berduri pulak. Lepas tu di bela pulak anjing2 yg garang.

Tujuan dia ialah nak "buli" orang ramai masa kenduri nanti. Bila orang ramai nak datang jenuh la dia nak menyeberang parit (titi tak dak)dan panjajat pagaq. Yg mana berjaya berenang dan panjat pagaq pulak depa2 ni terpkasa pulak berdepan dgn anjing2 gila yang garang. Macam tu la maksud dia.

Lepas hari kenduri tu, dia datang la jumpak aku dan dia kata "memang tak patut la, jenuh aku jemput orang ramai, habis duit aku sembeleh 3 ekok lembu, tapi sorangpun orang kampung tak nak datang.....tak patut betui".

Maka akupun ketawaq sambil jentit dahi dia...aku kata "hang ni memang bodoh macam lembu la....yg hang pi bagi susah jemputan tu pasai apa.....sapa yang nak datang kalau hang buat macam tu...hang ni memang bodoh lembu la"

kah..kah..kah....

Jadi bila aku baca suratkhabart utusan meloya, berita hairan, sinar malap maka aku betoi2 nak terkentut la. boleh pulak surat khabaq tu kata tak dapat sambutan? Tengok apa yang kerajaan dah buat. Tengok apa yang anjing2 dah buat?

Kau orang boleh fikir lah.....
Memang macam lembu...

Jadi, mari kita ketawakan lembu2 dan anjing2 Umnopurno ini...
Nak memutarbelit fakta no satu....

kah...kah...;kah...

Anonymous said...

1.malaysia kini melalui al jazeera kata 100,000!puak bersik kata 50,000!!khalidsamad pas kata 20,000!!utusan kata 10,000!!
2.yang syoknya!!puak polis kata 6/7000 jee!!ramai anggota depa sempat makan kacang poi lagi waktu demo semalam!!
2.banyaktu je puak sokong pas!!10000 dari 27 juta penduduk malaysia!!berapa % gamaknya!!dok celah gigi rosmah jee!!
3.polis guna kereta FRU jee!lari lintang pukang!!6/7 ribu jee yang berani datang!!
4.dimesir!!walaupun polis guna kereta kebal!!beratus ribu yang turun oii!!itu baru suara rakyat!!itu baru refomasi!itu baru bersih!!
5.yang turun sambut anuar musa!sambut piala liga primer lebih
ramai dari puak bersih!!
6.hangpa tunggulah pru 13 nanti!!puak atas pagaq pulak nak tunjuk "kuasa"!!bukan macam puak tak dak akai macam puak pas nii!!
bila puak hindu tak turun demo macam bersih 1 dulu!!alamat kelamlah puak pr dikedah!selangor dan perak nanti!!
7.dikelantan!!anuar musa guna bola jee untuk rampas kelantan!!

Anonymous said...

Yang best nya pulak bebudak motor kat sini kata PEMUDA umno ajak pergi berdemo kat Bkt Bintang sebagai tunjuk sokongan pada KERAjaan. Bebudak kata DUAIT ada tak? Jawap penganjur pemuda tu kena pergi dgn rela hati.

Kah..kah..kah..
Bebudak tu kata apa tau..
"Pigi Mampos la....nak suruh orang pandai. Duit dak dak...go to hell la..."""

kah..kah..kah..

Rupanya nak pergi berdemopun nak mintak upah...???

Patut la pun... tak sampai seribu orang yang datang.....yg datang tupun mungkin dah di bayar sbb dah tak ada orang sangat la tu. Sbb tu lah juga bila kena ketuk sikit dgn FRU, lintang pukang lari...tak nampak dah muka...


kah...kah...kah...
Nak terkentot betoi la tengok PETRIOT.

aKU RASA KALAU USA DENGAR pEMUDA uMNOPURNO NI DAH GUNA NAMA petriOT iaitu senjata pemintas tercangit depa tu, pasti USA akan saman Umnopurno punya. Bikin malu....baru 200m bergerak dah macam gila babi lari.... PETRIOT APA macam tu ...USA akan kata???


ha..ha..ha...
Berdemo kerana nak duit ja tau....

Anonymous said...

Patriot x spi 1000 org! kah.....kah......kahh.......kjp aku nak golek bwh meja. kah.....kah......kah.......hoi pencacai korang x tlg ketua korang ker kah....kah.....kahhhhhhhh.........mana perkasa? ketua dayus dia nyorok dlm rmh kah......kah.......kah.....kahhhhhhhh tkt d tkp ckp mcm nak runtuh msia rupanya dayus.bacul. napa korang x tlg ketua korang pencacai. setakat brn kat komputer jer sememangnya korang nei dayus.bacul.x der kote hoi pencacai fan sememangnya korang nei d tandirkan lahir d dunia ini hanya sbgi pencacai kahhhhh..kah.....kah......pg potong kote bg hanjing mkn jer kahhhhhhhh....kah...kahhhhhhhh

Anonymous said...

hoi anak haram penjilat burit rosmah laknat

mana dia MAHAGURU BARUA HAMPA TU

MANA PI HARAM JADAH SI BERHIM KATAK

APA PUN TABIK KAT MENANTU PAKLAH HANG MEMANG JANTAN

TAK MACAM PENYOKONG HANG YG MENYALAK MEMANJANG KAT SINI....HANYA KOMEN DARI RUMAH JE SAMBIL HISAP BURIT BINI MASING2

TAK PE LAGI YG KOMEN PANJANG SAMBIL TIDUR BAWAH KETIAK MAK DIA PUN TURUT SAMA MENYONDOL MACAM BABI PUN ADA

apa pun

ALFATIHAH BUAT ARWAH YANG MENINGGAL SEMALAM

LAWAN TETAP LAWAN

Jeo Botak said...

Maaf.... kami memang pencacai Umno.
Kami memang tak dak KOTEI..

HA..HA..HA..

Anonymous said...

Anon 11.55 kita org kalau turun x main lah 7ribi .20ribu 50000. Buka malaysiakini dan lihat sendiri dgn mata ko yg byk tahi sbgi bikti bodoh. Lain kali minda buka akt jgn bc utusan.tv3 jer bk web byk bhn bukti kau blh dpt lps tu ko crt brp ribu org. ko skrg nei dah jd kaum manoriti ada hati nak rampas negari pr. najib dah x blh tdr ko tau x? polis semalam pun dah x blh buat apa. terperanjat mana dtg manusia aebegini ramai melayu.cina.india.serani semua bersatu. hati.

Anonymous said...

1.mamat diatas!!hangpa tenguk pulak laporan puak neutral!!kompas indon kata!!adalah 8000 yang turun demo!!
2.CNN pun kata lebihkurang jee!!
3.beranganla puak cai kapiaq dap oii!!

Anonymous said...

KPN kata 6 @ 7 ribu saja..dia mmg bahlol maths sampai x reti nak buat anggaran. Buta perut tahap tu, mmg patut jd KPN, baru senang Najib/hisam buat dia jd pecacai.

Anonymous said...

dgn UMno nak bicara guna waras otak, umno tu sendiri tadak otak, jadi kalo tak maki hamun kat umNO, aku terasa mcm kurang waras pulak..

Anonymous said...

Pagi tadi dlm ucapan,najib suruh melayu bersatu padu..baru nak bubar parlimen. Najib dah sedar majority melayu x sokong umNO, bangsa asing pun meluat dgn umNO....deeei najib mana mau lari sekarang..mongolia!!!

Anonymous said...

nak bagi najib syok, KPN kata 6 ke 7k saja yg mai. kalo KPN kata 100k yg mai..alamat contract KPN habis tahun ni saja..soru miss la KPN!!

Jeo Botak said...

Najib kata: Kita berterima kasih banyak kepada polis kerana telah MENJAGA KEAMANAN negara"

kah..kah..kah...

Sebenarnya dlam hati dia dia nak kata cam ni..
"Kita berterima kasih banyak2 kepada polis kerana telah MENJAGA UMNO-BN dpd tumbang dlm PRU-13 nanti"

ha..ha..ha..

Anonymous said...

kihkihkih...

hangpa lembu2 melayu BERSIH 2.0 patutnye berterima kasih pada PDRM :

1) kepala hangpa tak bersepai kena pelankong belantan FRU,
2) lembu2 BERSIH yg kene tangkap dijamu dgn makan t/hari dgn selesa. Gua tengok lembu2 yg berkopiah putih semuanye lapaq dan makan dgn penuh berselera. lembu2 BERSIH ni dah lupa sebelum tu depa dah maki hamun polis2 dgn kata2 kesat..tapi bila sampai bab makan habis semua tu lupa.....

kihkihkih...gua cukup sedih dan malu tengok lembu2 BERSIH yg kelaparan makan dgn selamba tanpa ada rase bersalah dan malu atas perbuatan mereka. Depa ni makan macam orang pi kenduri kawin je...

kihkihkih...kelakuan lembu2 BERSIH ni amat2 memalukan...

Anonymous said...

Tiap2 malam2 najib nanti mimpi BERSIH, muka ambiga nanti mai kat dia, BIg mama senyum, sal mimpi nak dapat cincin 24.4m dah jadi kenyataan..kah..kah..

Anonymous said...

mUka najib ari ni kecut & masam mcm poen BIG MAMA..apasal muka serupa barua siaey!! BERSIH x dapat sambutan dari rakyat pun..baru 6K yg turun..kalo 100k yg turun aku ingat mau dia tendang big mama!!! kah..kah.

Jeo Botak said...

Satu lagi cerita yang baru aku dengaq.

Kan bebudak PATRIOT pegi berdemo kan.
Nak dijadikan cerita masa bebudak tu berdepan dgn FRU masa berdemo tu ada la sekok beruk dalam PETRIOT tu menjerit "selama ni kita dah berlembut... jadi sekarang apa yang patut kita buat?" Jawap beruk2 PETRIOT yang lain "Kita langgar....Kita langgar". Maka mamat beruk tu mengira " satuuuuu......duaaaaa.....tigaaaaa......repmuhhhhhhhh...!!!!". Maka dgn bersemangat beruk2 tu merempuh lah FRU. Maka apa lagi...FRU pun...TUP...TUP...TUP dipelengkongnya beruk2. Tiba2 kedengaran suara sekok beruk, "ADOIIIIIII......cabutttttt...!!!". Bertiampiaran beruk2 tu lari menyelamatkan diri. Hilang terus entak kemana..

kah...kah...kah....
kah....kah...kah...

Anonymous said...

PERRGGGHHH !!!!!

PUAK ANJING KAFIR AMBIGA MEROYAN TAKLEH JATUHKAN KERAJAAN

BRAVO POLIS N ASKAR HANTAM SAMA DEPA SAMPAI LENYEK. SIMPAN PUN MENYUSAHKAN ORANG JA

TAHNIAH POLIS N ASKAR

HAHAHAHA BIAR MEROYAN PUAK BODOH BANGANG NI

Anonymous said...

Kah,,kah,,kah,,,

Best Jeo best......
kena pelengkong beruk2 tu..
ha..ha..ha..

Anonymous said...

Joe

Cerita anjing Ambiga pada mulanya tunjuk ganas akhirnya menangis melulut minta ampun dengan polis kena pelengkung takda ke

ceritala bro

Anonymous said...

Hari ni.. anak Pak Razak dok meroyan nak kumpul geng APCO pula..konpom smlm tido mimpi ambiga...kah..kah..

Anonymous said...

mamak yg ada dlm umno dah cukup semak, awat la yg ketua putra mamak p ambik mai mat bangla masuk sama...join!! aku nampak dah jd mcm bangla patriot...kah..kah..siap posing dulu sebelum kena hambat dgn FRU...toya punya umNO.

KEPALA BUTOH CAP KERIS said...

HOI ANAK HARAM 10:19

KEPALA BUTOH MAK BAPAK HANG

NASIB BAIK AKU TAK KONKEK ADIK PERWMPUAN HANG DAN RABA BUTOH BINI HANG

JANGAN SESEKALI KAU GATAL TANGAN PUAKA KAU KATA ANGKARA POLIS DAN ASKAR HENTAM RAKYAT

AKU INGATKAN ENGKAU

ASKAR TAKKAN KOTORKAN TANGAN DIA DEK KERANA NAK IKUT TELUNJUK NANAK HARAM PM KAU

LAGI SEKALI AKU NAK TEGASKAN PADA KAU BANGSAT HARAMJADAH

ASKAR TAK ADA KENA MENGENA DALAM HAL NI

AKU MENGAKU AKU ASKAR

TAPI AKU TAKKAN LACURKAN TANGAN AKU DAN JADI DAYUS NAK HENTAM RAKYAT

AMBIK KAU

BLUM LAGI AKU JUMPA KAU

lalat hijau said...

LAWAK JUGA KOMEN DI WEB LALAT2 HIJAU NIE.KOMEN-KOMENNYA PULA MCM ORG TAK SEK...JANGAN MARAH INI KEBENARAN..

Anonymous said...

Jeo,
Memang nak tergelak la.....
Mula2 bukan main semangat nak rempuh, bila dah rampuh FRU, ada yang kena pelengkung "tup..tup..tup" .....adoiiiiiiii...cabuttttt...!!!"

keh...keh...keh...

Terlebih makan kari la tuuuuuu....

Anonymous said...

lalat hijau

yang engkau kata orang

kau pula spesies manusia apa kalau baca ruangan ini

bodoh jugaklah jawapnya

bangang macam umno pukimak jugaklah boleh dituduh jugak

ye tak

oh yaa..aku lulus darjah 6 je..kerja alam flora je..takat lalat hiau tu aku mamah sebaagi sarapan je

Anonymous said...

namakan lagi umNO!!! dah tentu x da akai. sekola terlampau tinggi sangat la tu..sampai umNO jadi hilang akai...haiit tuih!!

Anonymous said...

IBRAHIM ALI, ABANG IBRAHIM MANA KO PEGI... KO PEGI MANA...OIIIII... AKU SORANG SORANG PERKASA TUNJUK MUKA... AKU DAH SIAP PAKAI BAJU HITAM BEKUNG MERAH... MAHAGURU OMAR DIN MANA KO... SMUA DAH SIAP... AKU DAH SIAP NAIK SER.... NI DAH MEROYAN.... AKU BOLEH TERBANG MACAM JACKIE CHAN... KO DUA TAK TUNJUK MUKA.....

Anonymous said...

“Jangan ragui kekuatan kami. Umno ada tiga juta ahli. Jika kami dapat himpunkan sejuta ahli, ia lebih daripada cukup, kami boleh menawan Kuala Lumpur.

TIDO MALAM MIMPI AMBIGA, PM MULA MEROYAN...KAH..KAH...

HAMBA ALLAH said...

umno turun biar semua ahlinya pun

aku rasa

sekitar 5 ke 6 ribu PENYOKONG bersih yg kononnya didakwa oleh IGP

aku tetap yakin

PENYOKONG BERSIH TAK GENTAR DAN TAK GANJAK SEINCI PUN

TAPI JANGAN POLIS ATAU FRU DAN SB MASUK CAMPUR LAA

TAKBIRRRRRR

LAWAN TETAP LAWAN

Anonymous said...

Doakan supaya semua Anjing2 liar yg terlibat biar lumpuh & menderita suatu hari nanti kerana membuat aniaya kepada insan yang tak berdaya...sewaktu perhimpunan BERSIH 9/7.

Dasar Anjing Keparat peliharaan umPORno.... khaaakkkk... ptuuiiii....tuuuih!!!!!

Anonymous said...

Si MahaRagu Silat Lancau ada dtg and joint dgn PETRIOT itu hari. Dtg dgn kerusi roda siap dgn 4 orang pahlawan dia yg pakai talipinggang merah. Duduk di bahagian barisan belakang. Bila si mamat beruk tu jerit " satuuuuu....duaaaa....tigaaaaa....rempuhhhhh" semua orang cuba remput. Tapi, bila dah kena pelengkung sekok2, habis semua cabut lari...termasuk lah si MahaRagu Silat Lancau tu. Lintang pukang yg tolak kerusi roda tu tolak si MahaRagu tu. Nak ketawa jugak tengok......mujur tak tertonggeng si MahaRagu tu. Habis pahlawan dia yang pakai selendang merah berterabur takut kena pelengkung dgn FRU.

Waoooooo....nak terkentut aku tengok.!!! Macam karton....dia orang lari