"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 03, 2011

BERSIH 2.0: Tangkapan Terbaru Di Kelantan

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Tangkapan terkini dalam Operasi Lalang BERSIH 2.0 di Kelantan Hari ini melibatkan seorang peniaga kedai runcit yang di Kenali dengan panggilan Haji Joe. Haji Joe telah ditahan Polis lebih kurang jam 2:30 petang tadi di kedainya.

Beliau kemudian dibawa ke Balai Polis Bachok dan mungkin akan ditahan dan direman atas kesalahan yang tidak termaktub dalam undang-undang Negara Malaysia.

Sementara itu, Ustaz Zakaria yang ditahan pada pagi jumaat lepas dalam 1 serbuan di Jalan Dato Pati diberitakan akan dibebaskan di IPD Kota Bharu, Pengkalan Chepa jam 4 petang ini.

8 comments:

Joe Botak said...

oi beruk2 bershit..nk wt jgk ke..agung dh bertitah suh batalkan..

Jeo Botak said...

Weiii anon kat atas..
Malu la sikit nak menyamar guna nama nick orang. Rupanya macam ni noh perangai beruk2 umno. Memang LANCAU la lu...!!!

Selagi lu orang ada kuasa, gunakanlah sesukahati kuasa kau orang tu....dah tak lama dah hayat kau orang.
Lagi rakus kau orang buat...lagi kecik kita orang nampak kau orang tu.

Tunggu la PR memerintah....sekok2 kita tahan kau orang guna ISA tu balik. Biaq kau orang merasa pulak.
Biaq anak bini kau rasa pulak.

Dah tak lama dah.....
Kita tunggu PRU 13 nanti.

SEE YOU..... and THE TIME WILL COME

Joe Botak said...

ahhaha..marah plak balaci ambiga ni..rilek aa joe..aku pon joe botak gak..dhla suke mncarut..msti ni ajaran pok nik ni..ape khabar pok nik kt luar negara..eheheh.awal2 lg org tua tu lari ke luar negara..umrah katenye..doa la byk2 poknik..btul tu..tungu je pru13..xpyh meloncat2 mcm beruk 9hb ni..hahha..ckp omputih pon berterabur mamt ni..tgk la 9julai ni..sape yg kena..jgn ko nangis kene tngkap sudahla..hahha..beruk2 bershit bodo selamanya.

Joe Botak said...

oi org yg nyamar jd aku..celake btul ko..ko jgn nyamar laa..mmg aku ni balaci ambiga pon..anwar ibrahim tu abg angkat aku..suke ati aku aa nk mencarut ke x..tuan guru kate Allah pon mncarut!!

Jeo Botak said...

Woiii anon kat atas..

Biasanya orang yang dah tak dak modal dan dah mengaku kalah aja yang cuba berselindung dgn nama orang lain.

kah...kah...kah..

Rupanya macam ni perangai umnopurno.
Memang busuk sebusuk SHIT...
LANCAU LU LAAAA....

9/7 Kita jumpa di KL. Kalau lu berani la....

MAJU TERUS MAJU.
BERSIH 2.0 TETAP DI TERUSKAN....

Anonymous said...

pecacai umno mmg suka jadi barua, dgn umno konpom jadi barua...hati2 waktu 9/7..baju kuning byk kena rampas, puak2 barua umNO ni pakai..depa lah nnti jadi barua provokasi..

zali said...

joe botak bangang..jilat buntut kuali ambiga la tu..huhu

Jeo Botak said...

Bukan saja suka menyamar...tapi kaki pembelit. Itulah beruk dan lembu2 Umnopurno ni...


9/7 Menanti kita....
Ramai2 kita ke Perhimpunan
Aman Bersih.
Kita kuningkan kota KL