"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, July 02, 2011

Kantoi Daftar Undi: SPR Tutup Laman Semakan Pemilih

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Selepas beberapa blog termasuk blog ini mendedahkan beberapa bukti yang menunjukkan berlakunya 60 Pengundi Dalam 1 Rumah dan adanya 80 Pengundi Berdaftar Dalam 1 Rumah dan juga kenyataan bahawa banyak lagi kepincangan dalam daftar pemilih akan didedahkan selepas ini, pihak SPR sehingga ke saat ini masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan.

Malam ini gua dan rakan-rakan berniat untuk mendedahkan beberapa lagi kepincangan dalam daftar pemilih. duduk depan laptop, online bukak browser kemudian taip - http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/.

Tak terkejut langsung bila hasil carian kami begini:


Klik http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/ untuk paparan lebih jelas.

Ini berlaku setelah SPR kantoi. lain-kali jangan cuba nak menipu rakyat. ini zaman millenium, bukan zaman Tok Kadok. Kalau masih ada rasa nak menipu rakyat, Sila kembali ke zaman "Tak Kan MeLAYU Hilang Di Dunia".

4 comments:

azwandengkil said...

http://daftarj.spr.gov.my/NEWDAFTARJ/

Anonymous said...

1.bukan spr yang kantoi!!cai-cai macam hangpa la yang kantoi!!
2.puak-puak macam hangpa ni!!akai tak dak!!kalau kalah bola!!sekalu salahkan pengadil!!dah tak gheti main bola!!dok kena belasahla selalu!!
3.puak spr ni adalah puak pro!mungkin depa ada buat salah pada zaman dulu!zaman jahil dulu!!selalunya puak pro akan belajaq dari kesilapan!tak mungkin akan melakukan kesilapan yang sama!sebab depa tau!!majoriti puak pengundi sekarang puak yang ngaji tinggi!!bukan lagi puak-puak yang ngaji macam mat sabu atau mahfuz!!
4.cam dal entry lepas tentang spr!kisah mat askar pangkah untuk semua askar!kisah 88 pengundi disatu alamat!!semuanya menunjukkan betapa ceteknya akai puak puak pas ni!!
5.yang penting sekarang!!puak neutral!puak pengundi atas pagaq!!tak macam puak-puak pas!!puak-puak pas ni!!kalau mat sabu kata batu boleh makan!!depa akan makan batu!!sapa kisah!!sebab berapa % je puak ahli pas ni!!biaqpi la depa nak boddoka!nak tak daka akai ka!!nak kena cucuk idung dengan puak kapiaqka!!
6.sapa kisah!!ibarat malukut ditepi gantang jee!!puak-puak yang dok meludah kelangit je tentang islam!!sekarang!!segala ludah depa dok jatuh kebatang hidung sendiri!!yang syoknya!!puak pengikut pas dok nganga mulut pulak untuk minum ludah-ludah pemimpin depa!!
7.mana amanat hadi awang!mana negara islam nik aziz!!kena juai sekupang je dengan puak dap!!dahlah ngaji bidang kelas tiga!mudah pula kena juai lima duit je dengan puak kapiaq!!

Anonymous said...

Klik http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/ untuk paparan lebih jelas.

INI LAH SALAH SATU PEMBOHONGAN!!
MARI KITA BERPIKIR BERSAMA-SAMA

Anonymous said...

satu komen simple ringkas dan padat sesuai untuk perdebatan ilmiah, satu lagi komen boroi, kelaut dan pitching pon manyak lari sesuai dilawakkan dikedai kopi, kena banyak berlatih dan gali gali gali lagi ..