"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 09, 2011

Edisi Khas Untuk Blogger PAPA GOMO aka POPE GOMO

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Mula-mula gua nak tujukan lagu dan Videoclip dekat bawah ni kepada Blogger PAPA GOMO ataupun POPE GOMO...

Semoga terhibur...


Tak sedap pulak kalau tak sertakan dengan gambar sebagai ingatan...


Hohohohohoho...!!!

Nanti kang ada pulak yang tanya "Tak kan tak de pesanan atau ucapan kot bro..?"... Jadi gua sertakan juga ucapan gua kepada PAPA GOMO aka POPE GOMO "Hanya Jauhari Mengenal Manikam" dan juga "Tepuk Dada, Tanya Selera".

5 comments:

Anonymous said...

1.yang dok jenguk blog gomo tu beratus sekali entry!dengki ka!!
2.sama je gomo dengan hang!!!hang sedaq ke tak sedaq!!

bdk2 pr penyokong murtad!! said...

oi bdk pr bodo n poji yg bodo...korng xtau ke yg identiti siit al wuzara yg hina agama tu dh diketahui rmai..ni blog minah gile babi tu http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com/

pembongkaran identiti minah gile ni blh bc kt sini

http://1peluru.blogspot.com/2011/08/wajib-baca-hajjah-sitt-alwuzara-melayu.html

rupenye minah murtad ni penyokong tegar pr,dap,ambabiga n bersih...oi org2 pr...korng sedar x yg pr ni sebenrnya rmai pertubuhan2 murtad kt malysia ni adlh penyokong tegar pr n dap..KORNG SDR X YG SECARA XLANGSUNG KORNG JGK MENYOKONG MURTAD SBB BERSEKONGKOL DGN DAP...TAUBAT LA WEH..MURTAD TU SIAP BLH DIBUNUH LG..KORNG TGK LA PERKEMBANGAN MS SERBUAN GEREJA ARITU..XPSL2 HASAN ALI KENE..SEMATA2 KORNG NK JG UNDI BKN ISLAM...XMALU KE OIIIIII!!!!

Anonymous said...

hahahaa

kepala bana apa kata dia penyokong PR??
yg bongkarkan sapa dia pon blogger2 PR...blogger2 BN senyap je??
ada skandal ek??

yela..NAJIB KAN JUMPA POPE UTAMA KRISTIAN KAT VERTICAN CITY YAKNI GEREJA TERBESAR UTK UMAT KRISTIAN...tu kira cmne tu??
memurtadkan diri kr apa??

kah kah kah

Anonymous said...

Anon 9:20 AM anda sebenarnya penjilat kahak yang tidak cerdik, maksud aku BODOH lah tu. Kalau tak tau nak komen, jangan komen, ngok.

pr menyokong murtad said...

oi anon August 9, 2011 11:09 AM..

hahaha..sape kate blogger2 pr je yg bongkar..ko nk tgk kaitan minah ni dgn pr..klik la kt link tu..or ko bkk link ni..http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara3/following/people

ko xpelik ke kenape org2 murtad syg sgt kt pr ni!!!!taubat la oi...korang sbnrnye menyokong org2 murtad!!!ni dh melibatkn soal akidah!!!!korng xrs ape2 ke...hitam sgt ke ati korng tu!!!

nk lg ke kaitan minah gile sitt al wuzara ni dgn pr..nk lg ke tgk kaitan die..bkk plak ni..pengalaman die msk bersih http://purplepearl.wordpress.com/2011/07/17/my-bersih-2-0-experience/..ape lg korng nk ckp..

nuar juburi report tiap bln kt yahudi2 zionis kt us tu ko xnk komen ke..hahahha..dasar balaci yahudi