"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, December 19, 2011

Ludah: Mahasiswa Cabar Pemuda UMNO..!

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Kenyataan Media Dari Pergerakan Pemuda UMNO Petaling Jaya Utara:

http://youtu.be/Ytpt_ykk5Z8

Kenyataan balas (segera) dari para Mahasiswa dan telah dinaikkan di IPT-IPT seluruh Negara Malaysia:


26 comments:

Anonymous said...

lu ingat lu sorang boleh ludah...............bodo punya amno

Anonymous said...

lembu2 umno.. he.he.. nak projek lah tuu...

Anonymous said...

kalau depan kawan ramai-ramai boleh lah kata nak tampar dan meludah.Kena ingat lah kalau orang mati boleh lah tampar sesuka hati,tapi ini orang hidup.Takut-takut awak pulak yang kena penampar

Anonymous said...

sekuat-kuat Badang pun ,bila mati diusung orang......

Anonymous said...

Bebudaq mahasiswa kencing bercabang lagi....lu kalau brani jgn setakat berblog jer brader....takut berak hijau nanti....tungggu kami cari!,!

Anonymous said...

Mahasiswa .....teruskah perjuangan anda untuk menuntut hak anda....pergi mampos dgn kritikan pencacai dan barua barua dari pihak tertentu......

Anonymous said...

teruskan perjuangan kepada mahasiswa.... jgn jadi mereka harapkan badan sahaj yg besar tapi oooooootttttttaaaaaak tarak..

Ngah Phg asal Melaka said...

adik2/anak2 siswa teruskan berani dan bangun bersama org ramai menumbangkan pemerintah zalim dan penuh dgn putarbelit iaitu umno/bn ni. wpun pakcik dah lebih 53 tahun masih geram dan meluat dgn dia org tu..siswa kena bangun bersama org ramai utk menaikkan pemerintahan yg baru lps PRU13 ni.

Anonymous said...

Jangan nak tampar siswa... p tampar orang yang dok belasah duit rakyat.

Azmi OMHSB said...

Ya Allah, selamatkan tanahair ku Malaysia..

******
Minta izin tuan tanah untuk iklan. Terima kasih :)

Jualan rumah banglo, Semi D, teres dan lain - lain dengan harga yang berpatutan.

Lokasi: Sekitar Jertih, Kg Padang, Jabi, Kg Bintang, Kg Raja, Setiu, Kuala Terengganu, Marang, Hulu Terengganu dan lain - lain tempat.

Kami sedia untuk membeli, menjual atau memajukan mana - mana lokasi tanah khususnya yang berpotensi untuk dibangunkan.

Ombak Murni Holding Sdn. Bhd (OMHSB)
En. Azmi bin Abdullah (Pegawai Pemasaran)
Tel: 019 920 5254

Anonymous said...

itu yang bercakap juga serupa lombu..rantai sudah siap kat leher, tinggal tarik jer. kasi letak nombor kalu



...joe

Anonymous said...

Tahniah mahasiswa, terkenang aku kepada slogan"MAHASISWA MENGGUGAT" tahun 70an dulu.

Anonymous said...

kamu ludah, kamu kencing dalam tempurung dan tengok tengoklah mukamu yang udoh itu

Anonymous said...

"EXCELENT" bro!
Gua bukan orang UMNO tapi gua penyokong tegar UMNO/BN
SALUTEEEEEEEEEE.....!

Anonymous said...

Pi belajaq dulu budak2 siswa ooiiii...belum tentu lulus lg..lepas lulus pi la nk politik ka..yg dok kata hang pa baguih tu pn belum tentu bg hang kerja kalau hangpa tak lulus...tuihhh

Anonymous said...

mana..mana Pang5 melayu,alah setakat Pang5,Pang6,Pang7 nk heran apenya...meh sini sini aku bagi PANG..PANG...PANG kt muko hang..hah! baru tau sapa PANG sebenarnya...hahahah

Anonymous said...

lu ingat semua mahasiswa tak keje..? aku ambil part time blaja pun kira mahasiswa... yg dok kata nak meludah tu blaja pun booh tak habis... tak nak sambung blaja lak tu... tu sebb cuma layak keje meludah dan di ludah....

Anonymous said...

nampak bodoh je geng umno ni...korang ni kalu umno ajak g berkubang taik lembu pun sanggup...tak sedar dah di bodohkan oleh pemimpin umno dulu dan selamanya...tak payah nak lawan mahasiswa yg bijak dan berani!!!

XsokongPR said...

MAHASISWA DAN MAHASISWI.....KEKALKAN LAH KEAMANAN SEDIA ADA...JGN IKUT PERANGAI SESETENGAH MAHASISWA YG "BERDEMO BANGANG".....TUMPU PD PELAJARAN...ITU YG PALING UTAMA. MASA PILIHAN RAYA, GUNAKAN LAH HAK ANDA....PILIH PEMBANGKANG ATAU KERAJAAN SEDIA ADA.....ITU YG BETUL....MALU DGN PERANGAI SISWA YG BERDEMO TEMPOH HARI....

Anonymous said...

Sudah lah lembu UMNO lu smua keja songlap. Sekrang nak ludah siswa. Dah lah belajar bodoh, berangan nak jadi ketua pemuda cawangan. Ni smua lembu UMNO kaki ponteng sekolah. UMNO pegi mampos.

Anonymous said...

umnodoh?ha ha ha parti zaman tok nenek...he he he

shameel Iskandar said...

salah ke turunkan gambar PM. ada mufti harussani kata salah. so sblm harussani fatwakan salah, ia tetap tak salah

Anonymous said...

Adik2,

P blajaq betoi2 dulu. kalau gpa bawah 2.8, silalah konsentrate kat studi. Dah abih blaja sok, aktiflah politikk...

Kalau ramai yg gpa truk pastu nak aktif politik, tak ke bago point pree utk kena kutuks!!

Anonymous said...

Eleh, muke mcm cabai mngaku panglima melayu. STFU la pencacai UMPORNO

Anonymous said...

YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) WAJARKAH GELARAN DATUK DIGUGUR?

WAJARKAH GELARAN DATUK DIGUGUR?

Justeru itu adalah amat wajar gelaran datuk yang disandang oleh Yip Kum Fook digugurkan atau patus ditarik balik. Perbuatan Yip Kum Fook (MCA Gombak) merupakan satu penghinaan keatas gelaran datuk! .

Amat memalukan seorang yang bergelar datuk membuat kerja kotor sebegini!!. Ia satu kesalahan jenayah (sombong, tipu, fitnah dan kalau isteri orang). Mana mungkin seorang bergelar datuk terlibat dengan jenayah!! Rakyat Buddhisme supaya tidak mudah diperbodoh-bodoh dengan lakonan politik kotor dalam Kuil Buddha untuk mengaibkan individu tertentu. "Kita dijadikan 'penonton bodoh' yang seakan-akan merelakan apa sahaja watak yang mereka lakonkan".

"Politik kita memerlukan nafas baru dan dibersihkan dari golongan yang jijik dan kotor ini! Kita perlukan politik idea, bagaimana dan cara membangunkan umat dan rakyat agar hidup berdisiplin, bermaruah dan bertamadun. "Buddhisme melarang didedahkan aib peribadi yang tidak membabitkan kezaliman terhadap orang lain seperti zina, minum arak, berjudi dan seumpamanya (Five precepts) hendaklah ditutup semampu mungkin. "Tiada keperluan menubuhkan suruhanjaya khas bagi kes-kes maksiat peribadi. Ini hanya akan membazirkan harta rakyat,"

Anonymous said...

JH Yip Management Sdn Bhd
Suite 3.43, Kompleks Desa, Jalan Kepong,, 52100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur, 51200 Phone:03-6274 5352
Ketua Belia MCA Gombak YIP JIUN HANN,
Berkenaan bapa U (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK) bertiga, Empat Isteri dan kaya, itu hal U sendiri,
Mengapa U cuba Menbangkitkan Nama NABI MUHAMMAD S.A.W. bagi menburukkan nama kebaikannya. U cuba ingat memalukan Muslim?
Yip Jiun Hann, U bukan Muslim kami harap jangan menyetul hal Agama Muslim dan kebaikan NABI MUHAMMAD S.A.W.
Kalau tidak kami akan ajar U seperti perkara yang terjadi di U.S.A

Kami Yang Benar,
RAKYAT GOMBAK