"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 04, 2012

Perdana Menteri Malaysia Tampil Ayu Berbaju Kurung

RTM 1 semalam:


TV3 hari ini:


12 comments:

average joe said...

ulasan seorang bukan warga malaysia (agaknya la):
ooo... patutlah perdana menteri 1malaysia juga yang pegang portfolio sebagai menteri wanita, rerupanya perdana menteri 1malaysia ni adalah wanita... eh? bila pilihanraya 1malaysia, dah bertukarganti pulak perdana menteri? setahu aku, perdana menteri 1malaysia sebelum ni lelaki, apakenama...

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 1 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 1)

Anonymous said...

Tak habis-habis korang cipta fitnah.... dah banyak kumpul pahala ke???

Anonymous said...

salam

tee heee hee

KLIK BERJAYA KE M.I.T

Anonymous said...

Bodoh puak2 PAS ni, antara Perdana Menteri & bini Perdana menteri pun tak kenal..budak tadika pun tau..tak habih2 fitnah..

Unknown said...

pe pun mai la sama-sama bertaubat. jngn nampak dosa orang jew, dosa kita .....? Semoga Allah Ta'ala mengampuni dosa kita seme... aaamin Ya Robbul'alamin.

Anonymous said...

Dah tak de modal agaknya puak cai PR ni...Maaf la. Dulu aku boleh sokong PR ingat boleh buat perubahan. Tapi bila kat rumah aku di Shah Alam rumah urut dan hotel ayam mulai tumbuh maka aku mula menyampah dgn Kerajaan PR ni..cakap sajalah tp hampehhhhh

Anonymous said...

Komen orang bangang....

Anonymous said...

allahu akbar.. aku pun sama.. aku sokong pembangkang suruh buat pengimbang politik negara.. bukan nak hancurkan negara.. kecewa.. menonggeng pun ada.. celaka betul..

Anonymous said...

tiba2 tebalnya rambut najib.. kui kui.. ni kes silap tv tak tukar tajuk je ni..keh keh

Ebook Percuma Lambat Pancut Ketika Bersama Isteri said...

Kenapa lama dh xupdate?

Rimbas said...

Sesungguhnya mungkin tilikan saya ada logiknya, bahawa Menteri Wanita tu bini PM yang pegang secara tak rasmi.

Anonymous said...

korang tengok terang lagi bersuluh bahawa media pencacai nie penipu/pembohong...mmg patut pon kena kutuk...kut iyea pon bubuhlah tajuk..ISTERI PERDANA MENTERI KE..BIK MAMA KE..