"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, December 15, 2008

Calon BN Diumum..! - malaysiakini

Ini adalah calon yang terbaik bagi mewakili Barisan Nasional dalam Pilihanraya kecil Parlimen 036 yang bakal berlangsung pertengahan Januari, 2009.

Aku rasa Ramlan adalah individu yang paling layak jikat dilihat pada "komitmennya" dalam memperjuangkan hak-hak rakyat yang tertindas.

Ramlan juga menepati ciri-ciri yang telah ditetapkan oleh Setiausaha Umno bahagian Kuala Terengganu, lbrahim Omar.

Antara ciri-ciri yang perlu ada pada calon yang bakal mewakili Barisan Nasional ialah Tidak pernah bertanding sebelum ini.

Ramlan tidak pernah bertanding dalam mana-mana pilihanraya sebelum ini dan itu sudah cukup untuk meletakkan Ramlan sebagai pilihan yang tepat.

Kelebihan yang ada pada Ramlan yang TIADA LANGSUNG pada individu-individu dalam UMNO atau mana-mana parti politik sebelum ini ialah beliau sanggup berbogel didalam membela nasib rakyat yang tertindas misalnya rakyat yang gagal mendapat projek dari kerajaan.

Aku rasa kalau Ramlan terpilih, nasib rakyat Kuala Terengganu akan lebih terbela sebab MP nya rajin berbogel demi untuk membela rakyat.

Amacam??? mau ka???

Ramlan, calon bebas bertanding atas tiket Barisan Nasional menentang calon PAS. boleh geng dengan Ibrahim Ali lepas ni..!

5 comments:

Salim Rawahy said...

Saya berasa begitu marah setelah membaca blog Dr. Punithan Shan yang mencemar kesucian agama Islam dan Rasulallah s.a.w.. Saya berharap tindakan undang-undang diambil terhadap penulis blog MIC yang biadap ini. Sila baca lebih lanjut mengenai perkara ini di http://salimrawahy.blogspot.com

yeols said...

Saya sokong 1000%.Memang 2x5 2 hero ni.Nie..dia pejuang rakyat sebenok-benoknyer..........!!!

Anonymous said...

Releks ramlan,..

Saya xkenal anda,..tapi jika anda ingin dipuji,. anda umum aje masuk PKR,..

Pasti blogger pencacai spt TP ni akan sanjung anda dan snggup turut berbogel,..kahkahkah

Ala,..mcm kes ramlang dulu,.hehehe

Mr Joker said...

Anon 9:26am - hang ni dh tentu pencacai UMNO/BN... komen x dak fakta... hang x tau ka Ramlan ni dah memang ngaku ahli PKR...

nak masuk PKR buat penama lagi?

hang ingat parti2 dlm Pakatan Rakyat ni mcm UMNO/BN ka tiap2 tahun kena masuk balik@renew roadtax?

bodo piang..!

Anonymous said...

wa mau nengok ramlan bugil