"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 22, 2009

Dato' Norza Serah Diri? - malaysiakini

Reactions: 
Aku dapat SMS dari sorang member tadi...

Dato Norza Zakaria serah diri di BPR tadi dan tengah di soal siasat. Esok mungkin di dakwa di mahkamah.

Sape Dato Norza?

Tingkat 4?

Geng KJ?

UMNO?

Rasuah?

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ... !!!

Sinonim sungguh UMNO dengan Rasuah..!

Khakhakhakhakhkhkhakha...!!!

5 comments:

Anonymous said...

Salam sahabat, bagi UMNO rasuah tu dah jadi rutin pada mereka, umpama kalau sehari tak makan nasi gitulah rupanya.

Anonymous said...

suke tul abg pemilik blog ni...gelak orang...hehehe.Dari aku kecik hingga umo 34thn...benda ni dh biasa je....apapun kalau korang nk umno betul2 bagus,beginilah caranya nak dicuci.

UMNO LAMA said...

Datuk Norza..ituh perancang utama kewujudan pelbagai blog BPN..Blogger Pembela negara atau boleh ditukarkan menjadi Bogger Petualang...perancangan yang begitu teliti tetapi tidak jujur...maklumat dalaman umno menyatakan sebahagian besar blogger UMNO ini mendapat upah apabila sahaja menghasilkan blog...tapi sayang isu dan isi serupa tujuannya...memecah belahkan perpaduan pakatan rakyat....tetapi gagal

Dalm dok hentam pakatan rakyat Barisan Petualang 98% merupakan penulisan bersifat rasis atau perkauman....Survey yang dijalankan kepada orang Cina dan India menolak blog ini...maklumlah rasis dan perkauman...

Buat Datuk Norza....memang merupakan proksi Khairy.....golongan yang memang banyak duit...golongan ini jugaklah yang bertindak 'membeli Ezam' sang sesumpah.....sebab tulah apabila Ezam ada blogger perak bangkit serta blogger gerakan anti pkr (barua yang sama muncul)....

Sekarang Khairy dan proksinya tengah pening...sebab blog petualang gagal menawan hati rakyat....duit pun mereka dah sebat......isu babi...UMNO pun suka babi
isu DAP(komunis kata BPn).MCA dan Gerakan pun komunis....jugak ironinya mereka berkawan dengan bangsa yang mereka panggil suku sakat komunis...lawaknya...

isu tanah...pun gagal....kg baru kat Perak...orang cina dah marah...orang melayu dah meluat..dengan kebebalan UMNo...secara mudah jika nak perjuang bangsa Melayu la....ambil balik semua kg baru CIna kat seluruh negara!....selama 50 tahun tunggu geran 349 kg tersusun Melayu dah dapat geran kekal..sampai kiamat!

isu apa lagi...isu rasuah Khalid Ibrahim....UMNO lagilah bapa segala rasuah...siap-siap tukar nama manja...."POLITIK WANG"...

sudahlah kita tunggu aje kesudahan UMNO nanti...kata Sanusi Junid UMNO akan reput apabila tiba pru ke 13 nanti...

Nak buat tender terbuka...jawatan dalam parti elak rasuah--kenyataan Rais Yatim...

Buat Topeng Perak...umno ini kalau bab pangkat dan jawatan akan sanggup lakukan apa sahaja...orang umno kalau nak jadi pemimpin hdup mati nya ditentukan oleh jawatan dalam parti kalau kalah...hilanglah semuanya...sebab tu perut penyokong yang bebal perlu disumbat dengan duit....tak apalah haram pun jadi duit....

Anonymous said...

SIAN....kepada pejuang2 melayu mcm datuk nenek kita.....mengharap umno menjadi parti yang membela nasib melayu.....rupa2 datuk nenek kita ditipu dek manusia yang mengharapkan sesuatu habuan.INsaf lah dihati dan mulut....bukan berlainan maksud.

Sameon said...

Sekurang-kurangnya usaha Pak Lah menubuhkan SPRM berjaya dengan ketelusan SPRM dalam menjalankan tanggungjawab... Usaha Pak Lah untuk mneyelamatkan UMNO semakin terserlah...