"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, January 16, 2009

Gambar Kemalangan Dikuantan Berpunca Dari VVIP - malaysiakini

Maaflah semua... aku lambat update gambar ni, padahal semalam lagi dah masuk dalam inbox aku...





11 comments:

Khairul Anuar said...

Sumber dalaman TUDM mengatakan Dato Sri Najib merupakan VVIP tersebut. Sila siasat kebenaran tersebut...

muraisenja said...

yg dalam bulatan merah tu apa encik perisik... x jelaslah.... dh zoom pun masih kurang jelas

Mr Joker said...

Tak salah aku, yang dibulatkan tu ialah pesawat yang dinaiki oleh VVIP terbabit selepas kemalangan tu. kalau ngikut cerita sahabat yang terlibat (yang hantar gambo ni dekat aku) VVIP tu dalam perjalanan ke lapangan terbang Kuantan.

kejadian berlaku semasa VVIP terbabit dalam perjalanan, bila dah berlaku, VVIP tu tak kluar untuk tengok keadaan sebaliknya teruskan perjalanan dan naik pesawat tu...

sebelum ni ada yang cakap VVIP terbabit tu adalah seorang Sultan tapi sahabat yang terbabit dalam kejadian habaq, bukan sultan sebab kereta yang depa naik tu kereta orang kenamaan & bukannya kereta Istana.

Pengkomen dekat atas tu pulak habaq, Najib... kita cuba jejak schedule Najib masa kejadian.

sabar looo...

Anonymous said...

http://picasaweb.google.com/poji2ya/678SejutaRakyat10am#5219979696700461874

Siapa aku ??

Mr Joker said...

Toiasapeng nb - keh keh keh keh keh... hangpa semua geng2 negeri sembilan... x pi gganu ka wei???

Anonymous said...

tak de sen lah nak pi ..tgh bulan ni camner

Anonymous said...

Sekarang ni kita semua tak tahu siapa sebenarnya VVIP yang dimaksudkan. Jadi selagi belum ada bukti, kita tak payahlah bincangkan perkara ini dulu. Bila dah confirm VVIP tersebut, barulah kita bincangkan...

Khairul Anuar said...

Kepada wartawan-wartawan yang ada diluar sana, sila bagitahu kepada semua hamba rakyat siapakah VVIP tersebut. Sumber yang tak rasmi seperti aku dah nyatakan di atas. GERAMMMMMMMMMMM!!!!! Atleast ucap takziah pun dah cukup kepada yang terlibat. GOK betul.

Anonymous said...

muraisenja.... yg dibulatkan tu adalah AIR FORCE ONE MALAYSIA.... dipercayai VVIP yg terlibat adalah org yg turun dari pesawat tu... SOALAN : siapa yg ada authority untuk gunakan AIR FORCE ONE malaysia..??

gambar AIR FORCE ONE Malaysia --> http://sofianhilmi.net/blog/wp-content/uploads/2007/11/bbj_2.jpg
http://sofianhilmi.net/blog/wp-content/uploads/2007/11/bbj_1.jpg

Anonymous said...

salah sorang mangsa kemalangn tu kwn aku.. nnt aku korek kat die sape VVIP tu..

Anonymous said...

kawan aku cerita...ayah die ada kat situ mase tu(ayah die driver kat TUDM tu). Masa tu Sultan PAhang baru balik dari mana ntah,kalu tak silap dari luar negara,dan memang orang2 kenamaan ada kat situ,termasukla NAjib.