"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 27, 2009

Jam 3 Pagi Di Kediaman Rasmi MB Perak - malaysiakini

Reactions: 
Subuh tadi lebih kurang jam 3:00 pagi berlangsung majlis Qiamulllail di Kediaman Rasmi Menteri Besar Perak. majlis tersebut dipimpin oleh Tuan Guru Haji Hussin Dari Pondok Lubuk Tapah, Kelantan dan juga YB Ustaz Ahmad Mustafa (ADUN Demik, Kelantan).

YAB Dato' Seri Ir Nizar tiba lebih kurang jam 4:20 pagi.

Antara yang hadir.
Solat Hajat Dipimpin oleh Tuan Guru Haji Hussin.
Penyertaan para muslimah amat membanggakan.


Skodeng lagi dekat [sini].

17 comments:

dino_yp@yahoo.com said...

Tuhan maha mengetahui, tak payah nak tunjuk2 nak sembahyang, sia2 jer kalau tak ikhlas.

Anonymous said...

org yg ambil gambar ni tak sembahyang ker?

maun said...

Wahai dino_yp@yahoo.com, Tuhan Memang le Maha Mengetahui. Itu sebab dia jadi Tuhan. Kita sebagai hamba hanya memohon pertolongan Allah supaya ditegakkan Islam dan kebenaran. Sembahyang ramai-ramai lagi bagus pada sembahyang sorang-sorang. Syiar Islam dapat disebarkan dan kita tidak tahu mana antara jemaah yang makbul doanya dan bertambah kekuataan Iman dan Islam.Jangan hina manusia yang membuat kebaikan apatah lagi galakkan sembahyang penghujung malam ini adalah dari Allah.

chot said...

DINO

nape ucapan ko persis jantan keberet?

toksah le bg statement mcm ko ni tade mak bapak...

bangang!!!!

ko ni geng kuda longkang ke?

The rusty "Lok" said...

dino tu anak jati islam Had-Qari...jadi dah perangai macam pengasas dio...

Anonymous said...

aku mmg tak faham.. ada jer pencacai gerombolan yang tak puas hati... slalunya zali yg komen. dh mati agknya tu yg dino amik alih...

Anonymous said...

jangan takut.... lepas semayang tadi x der sessi karaoke..... tak macam pemimpin sana buat.... lepas tahlil sessi karaoke.... x percaya tanya la siapa yang biasa pergi majlis tuh... hehehehehe

Anonymous said...

Orang macam dino ni. Kita ramai-ramai pohonkan celaka dan laknat ALLAH kepadanya sekeluarga. Mencaci orang yang sedang menyembah ALLAH. Dah jatuh laknat kepada engkau dino...baru kau tau langit ni tinggi ke rendah.

mas said...

dino,
ko tak kenal tuan guru lubok tapah ni taraf alim ulamak yg dihormati dan tidak salah kalau aku katakan setaraf wali, dr kelantan tuan guru sanggup bersama MB Nizar utk memohon pertolongan Allah, habislah Umno kalau didoakan kecelakaan oleh tuan guru, buktinya? seperti di Kelantan, ko tgk mcm mana Allah membantu rakyat Kelantan semasa PRU12, doa dari tuan guru lubok tapah semasa mengimamkan solat hajat mcm ni la..
aku harap jgn ada para celaka dan pencacai umno yg cuba nk mempersendakan solat yg dilakukan dan jgn memandang sebelah mata doa org2 yg zalim sentiasa dimakbulkan Allah, kami penyokong PAS hanya mampu berdoa kpd Allah selain menentang kamu wahai celaka umno dgn membuka mata rakyat Malaysia ttg kebenaran dan keadilan dlm Islam..

Anonymous said...

kalau orang islam benci tenguk orang islam lain beribadat, pasal perkara kebaikan..,itu menggambarkan hati sasaorang itu terhadap agamanya sendiri sudah tiada lagi. hatinya sudak tidak dapat lagi menilai kebenaran, kabaikan dan keimanan. yang hadir dihatinya penuh kebusukan, dengki hatinya kapada orang yang berlumba-lumba berbuat perkara kebaikan.

dimanakan tempat orang-orang sebegini?...termasuk dalam gulungan ahli neraka iaitu U M N O.

Anonymous said...

tua-tuan...ingat qada dan qadar..kunfayakun..kalau kita benar tuhan tolong kita..kita salah hukuman tuhan pun ada...jangan maki hamun sesama Islam..itu bukan sifat orang Islam

Tok Sidang said...

tepat sekali cik anon 3:27,..

masalah PR ni bila Allah jatuhkan bala krn salah mrk sndiri,..cthnya:hilang kuasa,. mrk kata tu konspirasi UMNO

Anonymous said...

umno kenapa suka berdengki?

suka cari pasal?

tak suka tgk org senang?

sakit mata bila org senang...

nape aku tgk org2 umno x nmpk pon yg
betul2 agama..diorang tu agama apa??

umno semua org melayu kan?

bkn MCA bkn MIC bkn Gerakan Bkn ape lagi la Dlm BN...UMNO tu melayu tp bkn ISLAM ke???


aku pelik laa...org2 umno mcm x takot akhirat je...tahu la di dunia mmg selamat...sbb byk bantuan sng diterima dgn hanya merasuah bkn???


ermmm...aku rasa klu aku terkasar bahasa atau tersalah bicara...tlg maafkan aku...aku x mahu nnt nk kena pergi cari org tu pergi mintak maaf pulak...aku ni hanya bdk lepasan SPM je...tp aku byk Membaca Politik dan Byk Mengkaji,,,Bkn nye tahu cakap je...mcm bdk2 UMNO,,,xtahu ape...tapi cakap pandai hehehe...sry k...bye2 aku nk main DOTA!!! lai join me =]

pejuang said...

sembahyang biarlah ikhlas..

jangan lepas sembahyang duk maki hamun orang, cerca orang bila berceramah, hina raja, serang raja..

nanti dapat penat aje..

gotahlantun said...

MARI KITA TENGOK SAPA YANG KENA...!!

SELALUNYA PIHAK PR JUGAK YANG TERKENA...

TERIMA KASIHLAH SEBAB MENDOAKAN....AMIN..

ALLAHUAKBAR !!!

Anonymous said...

Ngape kome dok begaduh..orang Ameno ni memang bengap...otak tak jalan...cube kome tengok sikit Al Quran ayat yang bermaksud celakalah kedua-dua tangan Abu Lahab...ayat ini kata ulamak Allah mencela kejahatan Abu Lahab pada nabi takde pula ulamak menafsirkan Allah mencarut pada Abu Lahab....lagi satu si Dino tengin ni yang mike sibuk sangat marah pada gambar orang buat ibadat ni ngape heaa?Tu gambo video lucah takde pulak kome nak komen..???Berape ramai budak pompuan melayu yang keluar berlakon(tgh ngisap kote) dalam video melayu yang amat menjijikkan kite nengoknye..ngape Ameno tak buat sesuatu....asyik hine orang nak beribadah aje kerojenye...ape le...tengin bebeno
(bekas penyokong Ameno Sg Korok Parit)

paloi bin mulau said...

pada yg komen sembahyang biarlah ikhlas tu...teman nak tanya tahukah anda yg bersolat ni ikhlas ke tidak?

jadi biarlah Allah saja yg menilai dan membalasnya. tak perlu le mike sebok2 nak bising kat sini.