"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 12, 2009

Kejayaan Wahid Kerajaan Haram UMNO/BN Perak - malaysiakini

Reactions: 
Tahniah dari aku untuk KERAjaan Haram UMNO/BN Perak...!!!

Ucapan tahniah ni aku tujukan dekat depa atas kejayaan nombor wahid depa selepas berjaya merampas tampuk pemerintahan dengan cara yang paling keji dan jengkel.

Aku tak nak ulas panjang-panjang lagi hal ni buat masa ni... hangpa kena tunggu sampai esok sebab esok baru kita boleh nampak hasil kejayaan wahid UMNO/BN Perak.

Hahaha... jadi buat masa ni aku serah dulu dekat hangpa semua untuk berspekulasi sesama korang.

Oit..! tak kan nak harap dekat kami je untuk spekulasi? hangpa belajaq-belajaq la pulak..!

Hangpa pikiaq dulu... tinggal dekat ruang komen pendapat hangpa... nanti aku nyampuk sikit-sikit... aku bagi klu dulu... - program bersama rakyat - ...

Kah kah kah kah kah...!!!

11 comments:

Anonymous said...

looooo saudara...kalau 16 September menjadi kenyataan...ada ko "PERDANA MENTERI HARAM"


adibeta.

Topengperak_Xinwugi® said...

Lo brader anon 12:41pm...

kalau projek 16 september success... confirm tak kan ada MB haram...

sebab apa hang tau dak?

nanti aku cerita... hang tunggu post aku yang seterusnya...

kasi terang bagi yang nampak gelap...

hahaha...

Anonymous said...

cubalah belajar redha. terima hakikat yang pakatan tidak berkuasa lagi di perak. yang berkausa di perak adalah kerajaan BN yang kukuh bukan lagi kerajaan pakatan rakyat yang rapuh. pakatan rakyat jatuh pun sebab 3 adun mereka tidak lagi percaya dengan nizar. kalau bagus sangat pakatan rakyat tu, cubalah pikat 3 adun tu atau mana-mana adun BN. bukan ker anwar ibrahim tu berkarisma dan kaki belit serta kaki belakang.

Topengperak_Xinwugi® said...

Anon 12:49pm - KERAjaan UMNO/BN Perak kukuh?

BN - 28
PR - 28
Bebas - 3

kukuh tang mana tu?

kalau yang bebas tu buat gila declare tak sokong KERAjaan UMNO/BN mingu depan hangpa nak kira macam mana?

kukuh?

pala hotak hang la...

kalau betul kukuh, bubar DUN, buat by election... berani???

Anonymous said...

Yang saya tau tiga dari 4 katak tu nak lompat balik pasal cek tendang!

Anonymous said...

Salam sahabat, saya rasa pasal pajakan tanah kepada Kg Baru. MNM4774

Topengperak_Xinwugi® said...

anon 1;11pm - hang pandai berspekulasi... aku masukkan dalam list... hahaha...

MNM4774 - hang punya spekulasi lagi dasat... yang tu bukan dalam masa terdekat...

kes tanah tu dah ditangguh sampai habis by election... hahaha...

2-2 spekulasi dekat atas tu antara "ketakutan" KERAjaan UMNO/BN...

telan mati mak, luah mati Najib... kah kah kah kah kah ... !!!

Anonymous said...

KALAU 16 SEPTMBER JADI HARAM PERDANA MENTERI JIKA IA TERBUKTI TIMBULKAN HURUHARA SEPERTI 13 MEI YANG ORANG UMNO AKAN LAKUKAN SEKALI LAGI PADA KETIKA ITU

tak haram jika sebaliknya, iaitu tak timbulkan huruhara bersekala 13mei

HARAM JIKA BN AMBIL ALIH KERAJAAN NEGERI PERAK SEKARANG TIMBULKAN HURUHARA YANG ORANG UMNO SEKARANG SEDANG MERANCANG UNTUK MENGELAKANNYA BERLAKU SEPERTI HALANG ORANG PR BERCERAMAH, HALANG ORANG PR DEMONSTRASI, HALANG MAHASISWA DEMONSTREASI,RAMPAS AKHBAR HARAKAH DAN KEADILAN DAN ANCAM ISA TERHADAP PEMIMPIN PR

tak haram jika sebaliknya, iaitu jika tak timbulkan huruhara

Setuju atau tidak tanya pakar perundangan Islam tetang hukum 'muasalih mursalah'.

Anonymous said...

Tak nampak pun kelebihan, wawasan,misi MB haram masa dialog kat tv 1 semalam. Yang aku perasan, soalan dijawab berulang2. Itu tektik nak kelabukan org kampung yg dia ni pandai bercakap.Lagi satu yg aku perasan kat SUK, spotlight kena pasang extra, kalau tak ...

Anonymous said...

Salam sahabat. TP soalan yg ko bg ni kena ada hadiah br ramai org blh buat spekulasi. Saya rasa kerana mamak tongkang tu berjaya membazirkan duit rakyat dgn melantik 3 penasihat 25% bertaraf exco dgn gaji RM250,000.00 setahun. Tak gitu TP. MNM4774

Anonymous said...

pemimpin umno...dan dosanya
pemimpin pas ...dan dosanya
pemimpin keadilan dan dosanya
pemimpin dap kapiaq laknat dan dosa nya
dan kesemua penyokong2 parti dan dosanya...tiada yg maksum kecuali nabi..oleh itu muhasabah lah diri anda samada nak kutip banyak dosa atau pahala..adakah apa yg anda lakukan itu diredhai Allah dan rasulnya..berbaliklah kpd quran dan sunnah..sebaik2 peninggalan untuk umat manusia terutama yg di panggil islam....lebih baik ada pemimpin yg islam walaupun berdosa daripada mempunyai pemimpin yg kapiaq laknat.....pandai je tak cukup kalau tak de cerdiknye...lu pikir le sendriiiiiii...