"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 12, 2009

Bowling Amal Yahoogroups Malaysia - malaysiakini

Assalamualaikum.


ReSpeKs Group (RG) akan menganjurkan perlawanan Bowling (Berpasukan) Amal 2009 pada 18hb. April, 2009 antara semua yahoogroups Malaysia.


Penganjuran event tersebut adalah bertujuan untuk mengeratkan Silaturrahim antara beberapa yahoogroups Malaysia di samping beramal untuk mengutip dana untuk didermakan kepada Palestine.


Sehubungan dengan itu saya memohon kerjasama dan sokongan daripada yahoogroups tuan untuk menjayakan event tersebut dengan menghantar sekurang-kurang satu pasukan mewakili yahoogroups tuan/puan.


Kami akan cuba untuk memanggil pemberita media massa akhbar dan tv untuk membuat liputan berkenaan event tersebut di mana perjumpaan terbesar antara semua yahoogroups Malaysia bakal berlaku.


Sila berhubung dengan saya untuk maklumat lanjut.


Terima kasih.


.............................

Irwan Saufi Alias

(matrock_e1@yahoo.com)

Pengarah Projek

No comments: